Sab Meryl Streepiä ei voi olla ihailematta! Usein mulla käy ainakin niin, että monet miesnäyttelijät on vaan niin
charmingihaniataitaviahauskoja ja naiset yleensä nättejä, kivoja, jee. Mutta tässä on vaan poikkeus, nainen joka on vaan niin uskottava ja upea ja talent. Loistava laulajakin!
Mulla tällasia näyttelijä-ihastuksia on aika useita, ihan Scwchwartzeneggeristä(kuka sen nyt osais oikein kirjottaa?) Johnny Deppiin. Yks kirkkaimmista tähdistä on se joka heti pomppas mieleen, Gary Oldman. Ja Tim Curry ja Ewan McGregor jajajaj.. Ja Marilyn Monroesta tuun kirjottamaan tänne joskus pitkän romaanin.
ja
Lupa. Tulin tänne vartavasten hehkuttamaan samaa aihetta sun päivityksestäs inspiroituneena...
ja AHHHH. Tällasia fanityttökutkutuksia onkin ollu jo ikävä! Paitsi ei, tä on yks niistä asioista jotka on jotain way more than fanitusta...
En suostu kutsumaan itseäni 100% LotR-faniksi
(kirja vieläkin kesken) mutta Hobitti, se on se mitä rakastan. Mulle taidettiin lukea sitä iltasaduks, musta tuntuu että oon muistanu sen tarinan aina?
Erityisesti nyt viime kesänä, oikeen perehdyin - ja rakastuin entistä enemmän kaikkeen Keskimaahan liittyvään.
Odotan siis leffalta hyvinhyvin paljon. Mutta hyvältä se vaikuttaakin, kaikin puolin... Mulle Martin Freeman on täydellisistä täydellisin Bilbo, ekan kerran kun kuulin sen roolin, ajattelin "Eiks se oo esittäny jo jotain hobittia?" ja se kertonee jotain mun mielikuvista siihen näyttelijään... Ja koska castissa on muutenkin vaikuttavia vanhoja persoonia Trilogiasta, uusia tuttavuuksia ja herra Cumberbath, niin taidan pissiä housuuni siellä teatterissa sitten. Jackson on taas haukannut aika ison palan tätä tehdessään, mutta ei se viimekerrallakaan epäonnistunut. Ainakaan jos multa kysytään. Ja kaiken huippuna Howard Shore, joka säveltää tämänkin musiikit. Goosebumps.
Ainoa mikä mun mieltäni painaa. Epäilyttää. Ärsyttää.
Ihastuttaa. Juuri kun olen yhdessä koko maailman kanssa rakastunut tapaukseen
Sherlock ja kuuliaisesti oppinut termin
Johnlock, tulee tämä. Google-haku tarjoaa
Smauglockia ja
smaug and bilbo slash ja ties mitä. Olihan tä arvattavissa, kun tällaset seksipommit on päärooleissa... No thanks, Keski-maalaiset on viimeinen fandom missä kaipaan mitään vähänkään häröjä parituksia, hyvä kun sulatan (ne vähäiset) canon-paritkaan! Ylireagoinko, vai onko mulla aihetta ärsyyntyä? Ehkä jätän valittamisen sikseen, ja nautin loistavista näyttelijöistä. Ja suljen slashailyt pois mielestäni.
86 päivää, nirvana, ja sit alkaa uusi odotus.... Trilogioiden "hauskempi" puoli... <3