Tuun nyt tänne hehkuttamaan, koska Antti Tuisku ♥ Olin tänään sen keikkalla kolmannen kerran vuoden sisään ja vaikka oonkin kamalan myöhäisherännyt fanitukseni suhteen, oon hurahtanut siihen täysin ja se on yhtäkkiä noussut yhdeksi mun lempiartisteista. Ihan mieletöntä! Musiikilla on aivan uskomaton parantava voima ja tänään oli paras päivä aikoihin. Mulle se, että saan pariksi tunniksi unohtaa kaiken muun paitsi musiikin ja olla sen ohikiitävän hetken aidosti onnellinen, merkitsee enemmän kuin mikään. Keikat on ihania, voimaannuttavia valopilkkuja masennuksen keskellä ja jotain sellaista, johon oon valmis tuhlaamaan kaiken ylimääräisen rahani. Ja ne on aina kaiken sen rahan ja odottamisen arvoista.
Mutta Antti on myös mielettömän inspiroiva persoona, voi että! Mä ihailen sitä niin paljon. Musta on tajuttoman hienoa, että joku uskaltaa tuolla tavoin tavoitella unelmia ja todeta, että ei riitä, että on ihan ok, jos tahtoo olla Suomen kovin poptähti. Silloin täytyy olla Suomen kovin poptähti ja sitä Antti ehdottomasti tällä hetkellä on. Lisäksi musta on niin hienoa, että itseään vähättelevien suomalaisten keskellä joku uskaltaa todeta, että "kattokaa nyt, mä oon ihan helvetin hyvä tässä, mitä mä teen". Koska silloin kun tekee töitä menestyäkseen ja onnistuu siinä, on täysi oikeus olla ylpeä itsestään. Antti on vaan niin hieno esimerkki siitä, mihin saakka voi päästä, kun vain uskoo itseensä.
Ja sitten Haza Hajipoori ♥ Mieletön tanssija ja mieletön nainen! Oon fanittanut Hazaa kauemmin kuin Anttia ja edelleen en voi olla ihastelematta sen taitoja! Se tanssii niin puhtaasti ja kauniisti, koko sydämellään. Sitä on iloa katsoa. Sekin on valtavan inspiroiva ihminen ja joka kerta kun näen sen lavalla, toivon, että itsekin pystyisin samaan. Ja kun näkee kaksi noin upeaa ihmistä tekemässä töitä yhdessä, ei sitä vain voi olla ihastelematta!