Jaajaa kaksi päivää Lontoon olympialaisten avajaisseremoniaan ja naisten futiksen alkulohkopelit alkaa näemmä tänään, ööö?
Kesälomalla Itävallan Badenissa ja tämän päivän ohjelma taitaa olla aika selvä, Eurosport näyttäisi lähettävän kaikki A-lohkon pelit yhteen putkeen eli about neljä tuntia naisjalkapalloa yhteensä - eikä ees kaikki mitään turhia pelejä ku Brasiliaa, Kanadaa ja Englantia taitaa olla ainakin mukana.
Joo kai sitä vois välillä katsoa sellasiakin pelejä missä ei tarvii ihan kuset housussa jännittää kokoajan. Kun Saksa ei kerran oo tossa turneessa mukana nii mulle on aika se ja sama kuka sen olympiakullan nyt sitten nappaa. Kunhan se ei ole USA. Eikä Brasilia, Japani, Ruotsi tai Englanti.
Eli toisin sanoen olen tyytyväinen vain jos joku Uusi-Seelanti tai Kolumbia kiskasee jonkun totaalisen yllätysvoiton
Uusi-Seelanti (okei, niin ei tapahdu, ei siis niinkuin IKINÄ, mutta voihan sitä toivoa) olis tietenkin se kaikista siedettävin vaihtoehto koska Ria Percival<3 - mutta USA ei missään tapauksessa, koska ne on voittaneet jo aivan tarpeeksi kaikkea ja oon kyllästyny kattelemaan sitä niiden lippua siellä fifa-rankingin piikissä. Brasilia ei koska mulla on siihen joukkueeseen jotkut ihmeen antipatiat, ja siellä on tietenkin Marta, joka on suurin antipatiapelaajani kaikista. Japani ei - koska niin en tietenkään ole edelleen yhtään katkera viime kesän mm-kisoista ja siitä tietystä puolivälierästä...
Englanti ei koska nehän ne sen Saksan kisapaikan vei sillä iki-ihanalla kisaemännän automaattisella kisapaikalla, ah tuplakatkeruudet ja sitä rataa. Ja Ruotsi ei koska ne voitti just mm-pronssia ja jos ne nyt menestyy taas ne saattaa saada tarpeettoman paljon buustia ensi kesän em-kisoihinsa. (Tosin rakkaan naapurin voiton ehkä sietäisin koska Sara Thunebro on rakkaus ja Jessica Landström ah - making me like Sweden a little bit more).
Joten aikamoisessa no win-situationissa täällä ruvetaan tapahtumia seuraamaan ja odotellaan lähinnä sitä, minkämakuinen katkeruus näistä kisoista suuhun jää
toivottavasti on ees hyviä matseja.
(ja meinaa kokoajan tulla aika mielenkiintoisia sanoja, kun täällä on joku ihme näppäimistö jossa Y on siirtynyt ihan alalaitaan ja Z on sen paikalla...)