Kirjoittaja Aihe: Death Note | You Play Games, I Play Tricks | Shuffle III | K-11  (Luettu 1215 kertaa)

Beyond

• Kamui
  • op HaX
Ficin nimi: You Play Games, I Play Tricks
Kirjoittaja: Beyond
Fandom: Death Note
Ikäraja: K-11
Pairing: Matt/Mello
Varoitukset: Öööh, sisältää nikotiinituotteiden käyttöä.. :D
A/N: Osallistuin shuffle-haasteeseen. :) Otsikko on napattu t.A.T.u.:n Show Me Loven lyriikoista. Melkoinen pikakirjoituksen maailmanennätys tuli tehtyä. :D Kolme ja puoliminuuttia oli raapaleen kirjoittamiselle varsin lyhykäinen aika. Muistaakseni yksikään "raapaleista" ei ihan tarkalleen sataa sanaa saanut. :P

Wear My Kiss

”Matty?” kysyin kiusoittelevasti.
Kiedoin käsivarteni punapään ympärille tietäen, että häiritsin vähintäänkin paljon toisen pelituokiota.
”Mitä?” kuului murahdus. En vastannut. Sen sijaan painauduin lähemmäs poikaystävääni, enkä voinut olla virnistämättä, kun kuulin matalan metallisen äänen julistavan Mattin eniten inhoaman sanan. K.O.
”Kiitosta vain, Melsy,” punapää äyskähti. Painoin pienen suukon hänen poskelleen.
”Ole hyvä vain.”
Oli ehkä hieman epäreilua vaikeuttaa Mattin elämään, eli videopelejä, huomionkerjäämisellä. Toisaalta tiesin, ettei toinen voisi vastustaa kovinkaan kauaa minua: tuskinpa Matt tyytyisi vain yhteen siveään suukkoon enää.

Rude Boy

”Älä tee tuota julkisilla paikoilla”, sihahdin vihaisesti, kun tunsin kaikkea muuta kuin hellän läpsäyksen takamuksellani. Muutama tukevan keski-ikäinen nainen katsoi meitä paheksuvasti.
”Itsepähän pakotit minut mukaan”, Matt naurahti hiljaisesti. Pyörittelin silmiäni. Minun olisi pitänyt tietää paremmin, että punapään raahaaminen kaupungille oli aina täysin poikkeuksetta huono idea. Olin kuullut jo kolmisenkymmentä kertaa saman vanhan kysymyksen: lähtisimmekö pian takaisin kotiin. Lisäksi toisella oli paha tapa osoittaa aika hävyttömästi se, että minä kuuluin hänelle.
”Älä viitsi, Mells. Me molemmat tiedämme, miten paljon rakastat minun huomiotani”, kuulin virneen Mattin äänessä.
Hyvä on, ehkä jollain kierolla tasolla pidinkin siitä...

That's My Name

Sytytin Mattin savukkeen. Yleensä tapasin paheksua punapään epäterveellisiä elintapoja, mutta sinä iltana en vaivautunut sanomaan halaistuakaan sanaa. Annoin punapään puhaltaa savua kasvoilleni. Katselin suorastaan haikean haaveksuvasti hänen tummansinisiä silmiään. Matt tarjosi savukettaan minulle hymyillen. Otin sen käteeni ja annoin kitkerän myrkkypilven täyttää keuhkoni. Kerranhan täällä vain elettiin – ja tuskinpa kumpikaan meistä ehättäisi elää keuhkosyöpäikään asti. Hetki, jolloin painauduin hiljaisesti vasten rakastani, oli miltei katkeransuloinen. Toivoin vain, ettei se ollut viimeinen sellainen.

Show Me Love

Aurinko oli laskemaisillaan, kun Mello tuli vihdoin kotiin.
”Hyvä päivä?” kysyin.
”Mahtava”, vaaleaverikkö vastasi irvistäen.
”Minullakin”, tuumasin elämääni kyllästyneenä. Olin käyttänyt lähinnä koko päivän selvitellessäni, kuinka saada tietokone toimimaan uudelleen. Mellon määräämä hakkerointitehtävä oli osoittautunut yllättävän haasteelliseksi. Sen seurauksena koko kirottu tietokoneeni oli lopettanut yhteistyön. Toisinaan mietin, oliko minulla ja Mellolla ylipäätään mitään mahdollisuuksia voittaa loputonta taistelua, jonka todellista syytä hädin tuskin edes muistimme. Toisinaan mietin, oliko meillä mitään realistisia mahdollisuuksia minkäänlaiseen tulevaisuuteen. – Mutta nuo ajatukset katosivat mielestäni aina, kun vaaleaverikkö tuli luokseni painaakseen pienen suudelman huulilleni. Olin kai hullu, kun niin pieni lempeys riitti minulle joka päivä syyksi jatkaa.

Airplanes

Näin ensimmäistä kertaa eläessäni tähdenlennon. Tai no, ainakin siltä se minusta näytti.
”Se oli lentokone”, Mello intti.
”Eipäs.”
”Olipas.”
”Tähdet eivät näy täällä”, vaaleaverikkö kuittasi.
”Katupöly nousee nimittäin suurin piirtein peittämään jopa auringon”, hän jatkoi sitten.
”Jopas sitä ollaan positiivisia”, hymähdin.
”Realismissa ei ole mitään pahaa.”
”Onpas.”
”Miten vain, Matty.”
Tuli hetken hiljaisuus.
”Luuletko, että jos näkee lentokoneen yötaivaalla, sillekin voi esittää toivomuksen?” kysyin hiljaisesti.
”Toivoa sopii aina”, Mello naurahti kuivakasti, mutta samaan aikaan pieni määrä mielenkiintoa pilkahti hänen silmissään.
”Mitä sitten toivoit?”
”Rauhallista ja pitkää elämää”, vastasin virnistäen. Toiveeni toivottomuus sai meidät molemmat nauramaan.

Sexy, Naughty, Bitchy Me

”Mitä pidät?” vaaleaverikkö kysyi tullessaan vihdoin ulos makuuhuoneesta. Silmäni laajenivat silkasta hämmentyneestä ihailusta. Blondi oli kiskonut ylleen tiukimmat nahkahousunsa. Muutenkaan tyyli ei jättänyt kovin paljoa arvailun varaan: paljasta ihoa oli näkyvillä huomattavasti soveliasta enemmän.
Olin lupautunut lähtemään ulos yöelämään, vaikka olisin varsin mieluusti pysytellyt kotosalla. Lopulta olin kuitenkin kyllästynyt painostamiseen, kiristämiseen ja uhkailuun. Mello oli nimittäin kertonut suhteellisen yksityiskohtaisesti, miten pelikonsoleilleni ja tietokoneelleni kävisi, jos en lähtisi yöelämään hänen kanssaan.
”No?” hän tivasi, kun en saanut sanaa suustani.
”Näytät… Ihan hyvältä.” Mello kohotti kulmakarvojaan vastaukselleni.
”Sinä näytät melko punakalta, Matty.”

Biisilista:
Sugababes - Wear My Kiss
Rihanna - Rude Boy
Akcent - That's My Name
t.A.T.u. - Show Me Love
B.o.B. ft. Hayley Williams - Airplanes
Tata Young - Sexy, Naughty, Bitchy Me
« Viimeksi muokattu: 02.11.2014 15:15:15 kirjoittanut Beyond »
Hellät sanat pilaavat ruman maailman,
johon tahdot kuulua ja tappaa Jumalan.

Aimtist

• raremagneetti
Oi, tää oli aivan ihana! Itse en ole suurikaan Matt/Mello-fani mutta kyllä sitä lukee. Todella suloisia mutta soveltuivat myös hyvin kaksikon luonteisiin ja elämään canonissa (ainakin minun mielestäni). Mukavaa ilta- khm yölukemista. Tykkäsin tosi paljo vaikka olikin vain "raapaleita", joiden lukeminen on jäänyt pitkälti vähemmälle. Aivan ihania.

-Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Beyond

• Kamui
  • op HaX
Kiitoksia kommentistasi, Aimtist! ^^ Kiva kuulla, että pidit näistä pätkistä huolimatta siitä, ettei paritus ollut se aivan suosikki. :)
Hellät sanat pilaavat ruman maailman,
johon tahdot kuulua ja tappaa Jumalan.