Kirjoittaja Aihe: Pirullinen Rakkaus K11 Fremione  (Luettu 4971 kertaa)

SamiPetteri

• Korpinkynsi
  • Larry Stylinson
Pirullinen Rakkaus K11 Fremione
« : 04.06.2012 03:42:52 »
Tekijä: SamiPetteri
Beta: Ei ole
Paritus: Fremione
Varoitukset: Eipä silleensä, jollain kierolla mielikuvituksella voi lopussa havaita itsemurhan.
Ikäräja: K11

A/N: Tuhoa lempi parituksesi-haasteesen tällä osallistun, parituksena siis Fremione:) Tajusin tänään että DL meni ja tuli jo, joten betaa en saanut enää. Virheistä (joita on paljon) saa siils huomautella(: Kommenttejakin saa jättää!

Joka päivä tunsin entistä enemmän kipua. Päivä toisensa jälkeen kipu iskeytyi minuun. Tuntui kuin olisi jokin raapinut rintaani tuhansilla raastinraudoilla. Tuntuu kuin sisääni olisi asetettu lasinsirpaleita, jotka porautuivat syvemmin kiinni jokaisella hengenvedollani. Tuntuu kuin sisäelimeni keitettäisiin kiehuvassa hapossa.
Kipu tekee tuhojaan jättämättä minua hetkeksikään rauhaan. Aamulla, illalla, kotona, ulkona, kaikialla kipu on mukanani. Aluksi en pystynyt sietämään kipua lainkaan; se ajoi minut vuoteen pohjalle päiviksi, ja aina kun luulin kivun jo hellittävän, se iskeytyi kymmenkertaisena takaisin.
Nykyään kipu on minulle jo kuin vanha ystävä. Mutta silti se sattuu vieläkin, se satuttaa, säälimättä minua lainkaan. Enään en kuitenkaan pelkää kipua. Kestän sen, koska minun on pakko. Olen myös oppinut kivusta jotain. Pystyn tuntemaan kivun, kuitenkaan näyttämättä tunnettani kellekkään. Tiedän, milloin kipu iskee. Se iskee, kun olen muutenkin heikommilani. Kipu iskee joka kerta kun kohtaan sinut.

Takauma

"Hermione..."

Hymyilin onnellisesti ja painoin pääni pehmeään syliisi. Suljin silmiäni. Se oli maailman paras paikka, jos halusi rentoutua. Ollessani siinä, sinun, minun oman poikaystäväni sylissä, kuuntelin hengitystäsi, ja sydämmesi rauhottavaa tykyttävää ääntä. Sinä tuoksuit aina ihanalle, lempeälle inkiväärille ja raikkaalle auringolle. Sinun tuoksusi oli minulle eräänlainen fetissi, pakollinen tarve, kuin huume, jota minun piti aina saada. Painoin nenäni rintaasi vasten ja vedin syvään henkeen, anten kehkojeni täyttyä tuoksustasi. Rentouduin ja ryhdyin odottamaan, mitä sinulla olisi sanottavana. Sinä olit kuitenkin hiljaa. Avasin silmäni hämmästellen, ja nostin katseeni kasvoihisii. Säikähdin, kun vastassani ei ollutkaan se sama keikarimainen virnistyksesi, vaan vakavin ilmeesi mitä olin ikinä nähnyt.
“Öhm, meidän pitäisi puhua.”
Katsoin sinua hetken oudokusen, samalla tavalla kuin pieni vauva katselee asioita, joidein tarkoitusta ei vielä tiedä. Äänen sävysi oli minulle vieras, en pystynyt siitäkään päättelemään mitä tapahtuisi. Ihmeissäni  en pystynyt vastaamaan sinulle mitään.
Katsoit mina syvälle silmiin. Ilmeesi oli apea, kuin sanoit olevasi pahoillasi. Pahoillasi mistä?

Takauma loppuu

Asia tuli minulle selväksi liiankin hyvin. Oleskeluhuoneessa oli muutamia ykkös- ja kakkosluokaalaisia tekemässä läksyjä, muutama nelosluokkalainen taisi pelata shakkia. Kun selitit asiasi loppuun, maailma ympärilläni oli enään suuri, autio ja  pimeä luola. Minulta tuntui samalta, kun minut olisi suljettu suureen häkkiin, josta en voisi enään päästä ulos. Häkin varjot heijastuvat iholleni, kun sinä julmasti heitit häkin avaimen jonnekkin. Jonnekkin kauas, jonnekkin, mistä sitä ei voisi kukaan enää löytää, ja päästää minua vapaaksi. Niinhän asia kutakuinkin olikin. Kipu tuli ensimmäistä kertaa juuri tuolloin. Sinä hetkenä, kun kerroit suhteestasi Katie Belliin. Yhden illan hairahdus, joka johti puolen vuoden salasuhteeseen. Salasuhteeseen, jonka jäsenet eivät haluenneet enään tapailla salassa.

Muutaman viikon päästä kaikki olivat jo unohtaneet, että minä olin joskus tyttöystäväsi. Kaunis pari. Täydellinen pari. Kuin toisilleen luodut. Näin ihmiset kutusuivat teitä. Se kipu oli sietämätön, joka minuun iski aina kuuliessani nuo sanat. Se kipu kun tiesin, etten ole enää sinun, etkä sinä minun. Asiaa ei todellakaan helpottanut muiden ihmisten säälivät katseet tai supinat selkäni takana. Ne vain pahensivat tilannetta ennestään. Tunsin oloni turhaksi, mitättömäksi kolmanneksi pyöräksi. Sinä yhtenä niistä monista kerroista, kun uudestaan, ja uudestaan pakenin kyyneleitteni kanssa vessaan, näin Katien kahden ystävättärensä kanssa. Katien ilme oli tunteeteton, kuin harmahtavan, vessan kaakelit, mutta hänen kauniin ruskeista silmistä pystyi erottamaan, kuinka hän halveksi minua. Hänen silmänsä takia sinä varmaan hylkäsitkin. Halusin repiä ne silmä irti. "Fred on nyt minun." Pystyin miltei kuulemaan äänen, joka välittyi katseestasi. Äänestä, joka pilkkasi ja satutti minua entien siihen mennessä. Tietenkin heti sinun jälkeen. Minun oli pakko purra huultani, sillä viha sisälläni halusi tappaa tuon tytön. Tuon tytön jonka kanssa poikaystäväni oli häpäissyt minut kaikkien ystävieni tietoisesti. Hän oli tietänyt salaisuuden, salaisuuden joka olisi pitänyt jäädä salaisuudeksi. Tuon tytön, joka oli vienyt minulta ainoan hyvän asian elämässäni. Sinut.

Kun asian paljastumisesta oli kulunt puoli vuotta, mutta silti joka kerta, kun näin sinut käytävällä, oleskeluhuoneessa, kirjastossa tai missä tahansa, kipu iski minuun vieläkin. Se ei helpottanut, ei edes, vaikka oli jo kesäloma, enkä ollut nähnyt sinua viikkoon. Välimatka vain pahensi sitä. Kun kesälomaa oli jäljellä enään viisi päivää, erosta oli kulunut jo yli seitsämän kuukautta, kipu ei ollut vieläkään hellittänyt. Olin viettänyt koko loman huoneeni lattialistoja katsoen, pohtien mielessäni totuutta. Turha. Minä olet turha.

Lopulta en vain kestänyt enää.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 07:57:55 kirjoittanut Beyond »
eksyneenä vektoriavaruudessa

SamiPetteri

• Korpinkynsi
  • Larry Stylinson
Vs: Pirullinen Rakkaus K13 Fremione
« Vastaus #1 : 06.06.2012 02:55:15 »
Kristen: Herrajestas sentään, tässähän ihan punastuu. Kiitos, kiitos paljon kommentistasi, se teki minun päiväni (tai oikeastaan yöni:DD) monta astetta paremmaksi^^ Fremione on ihana, oli tuskaa kirjoittaa tämä:D

Sleeping Sun

• Kuolonsyöjätär
  • Toivoton tapaus
« Vastaus #2 : 06.06.2012 15:50:09 »
Kommenttikamppanijasta päivää!

Enpä ole tätä paritusta juuri lukenut, mutta hyvin olit sen tässä toteuttanut. Kivun kuvailu ei ole helppoa, mutta aika kivasti siinä onnistuit. Ehkä siitä olisi selvinnyt jokusta sanaa vähemmälläkin, mutta toisaalta koko teksti oli tyylillisesti yhtenäinen. Toistoa on käytetty erinomaisesesti tehokeinona ja kuvailu on suurimman osan aikaa erittäin toimivaa ja vaikuttavaa. Ehkä jokunen andjektiivi siellä täällä liikaa minun makuuni, mutta jokaisella on oma tapansa.

Takauma toimi tässä hyvin, ja plussaa tulee sen selkeästä erottelusta, vaikka kieltämättä tapa on omintakeinen. (siis, että kirjoittaa mistä mihin takauma on)
Toinen kappale takauman jälkeen ei ollut ficin paras osa. Siinä oli joitakin merkitykseltään vähän hämäriä lauseita ja ontuvia kohtia sekä kielioppivirheitä. Kaikenkaikkiaan pilkkuja oli liikaa, siis myös paikoissa, joihin ne eivät kuulu. En nyt lähde tässä erittelemään sen enempää, koska tuskinpa ne häiritsevät kovin montia lukijoita  ;)

Pidin kuitenkin koko ficistä ja erityisesti lopusta! Jotenkin jees, että eron tuska tuli tässä näin hyvin esiin, eikä ollut mitään onnellista loppua. Ne ovat kuitenkin tosielämässä aika harvinaisia.

- Sleeping Sun kiittää!
(voin muuten laittaa noita virheitä yksärillä, jos haluat)
Ihmisellä on tapana haluta kaikista eniten sitä, mikä hänelle kaikista huonoiten sopii.

Sleeping Sun ylpeänä(?) esittää koko tuotantonsa nyt yhdessä paikassa : Varjolapsien maailmankaikkeus ficcilistaukseni

SamiPetteri

• Korpinkynsi
  • Larry Stylinson
« Vastaus #3 : 07.06.2012 04:38:32 »
Sleeping Sun: Kiitoksia kommentistasi^^ Laita ihmeessä yskäriä, jos haluat, tottakai minä virheeni haluan korjata(: Nuo pilkut eivät ikinä ole olleet minun vahvinta osaamistani:D

Kuolotar

• Luonnonlapsi
  • Juhlatuulella
« Vastaus #4 : 13.06.2012 00:25:06 »
No Fremionea en ole koskaan vielä päässyt kunnolla lukemaan joten oli kiva löytää sellainen ficci.Ja oli mukavaa lukea vaihteeksi tälläinen ficci joka herättää toisia tunteita kuin( huumori ficit).Osasit todella hyvin kuvailla kivun tunteen,kuvailit ficcisi kyllä muutenkin tosi hyvin.Erottelu toimi tässä oikein hyvin,lisäksi plussaa minusta olivat tuo takauma.Eron kipu ja tuska oli osattu kirjoittaa ja minusta tai anakin minun oli helppo samaistua tähän.Lopetus oli jotenkin haikea mutta toimi todella hyvin varsinkin loppusanat.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!