Title: Sinä olet vapaa, minä en
Pairing: Tonks/Remus
Rating: S
Genre: Angst, Drama
Disclaimer: En omista hahmoja, enkä biisejä.
A/N: Ottaa osaa FF.50-haasteeseen sanalla
028.Sydän ja
Shuffle III- haasteeseen. Raakaa tajunnanvirtaa siis luvassa.
Tuure Kilpeläinen – Sinä olet vapaa
»Kuinka tämä on oikein mahdollista? Kuinka tämä voi satuttaa niin paljon? Sinun sydämesi, minun sydämeni on särkynyt. Sinä olet vapaa, mutta minä en. Vaikka me eroaisimme sinulla on mahdollisuus uuteen, mutta minulla ei. Kukaan muu ei tahdo minua, kellekään en kelpaa. En kelpaa edes itselleni nyt, elämä runtelee meitä liikaa. Tahdon sinut vierelleni, sinut ja poikani. En tahdo olla ilman teitä, mutta en uskalla olla kansanne, minua pelottaa, että teen teille jotakin.
Sinä olet vapaa menemään, vapaa tulemaan, vaikka eroaisit minusta, minä en. Tämä kuulostaa itsekkäältä jos tästä syystä en tahdo päästää sinusta irti. Ei se ole ainoa syy, minä rakastan sinua ja poikaamme. En halua olla ilman sinua, enkä häntä. Koska näemme taas? Koska voit antaa minulle anteeksi? Minä olen antanut jo sinulle anteeksi. Toivottavasti äitisikin antaa minulle anteeksi. Olet vapaa päättämään mitä tahdot, mutta muista tämä kirjeeni kun mietit asiaa. Remus
Procol Harum – A whiter Shade of pale
Olet kaunein koskaan, en osaa edes kuvitella, että minäkin menen joskus naimisiin. Menen naimisiin sinun kanssasi, olen onnellinen ja pidän tästä tunteesta, vaikka en tahtoisi sitä kellekään myöntää. Rakastan sinua ja tahdon olla sinun kanssasi elämäni loppuun asti, kerroit minulle asioita ja opit että kuinka kanssani toimitaan, siinä sivussa minä opin, että voin olla jonkun kanssa ja että saan uskaltaa rakastaa mutta ei ole pakko.
Koska tahansa voin menettää sinut, mutta en tahdo miettiä sitä nyt, en koskaan. Antaa sen hetken tulla jos on tullakseen, nyt vain tahdon suudella sinua ja tunnustaa, että tahdon, että olet minun vaimoni ja minä olen sinun miehesi. Toivottavasti saamme elää pitkän elämän vaikka sota on aivan tässä nurkalla. En tahdo olla erossa sinusta, enkä tahdo saattaa sinua varaan, mutta pakko on taistella. Sinä aiot tietysti taistella minun mukanani, kyllä se varmasti käy, ainakin tällä hetkellä minusta tuntuu siltä, että voit tulla mukaani.
Ehkä en uskalla suojella sinua, pelkään että lähdet minulta karkuun jos otan liikaa sinua ohjaukseeni. Minä pelkään että menetän sinut, en tahdo. Toivottavasti muutkin näkevät sen, että minun on vihdoin hyvä olla ja tahdon jatkaa näin. Kaikista hienointa olisi jos myös James ja Sirius näkisivät, että vihdoin Kuutamo on onnellinen ihan oikeasti. Eikä vain tyydy katsomaan sivusta kun muut ovat onnellisia. Kyllä minäkin osaan olla onnellinen ja nyt tahdon jopa näyttää sen. Kiitos sinun ja sinun hymysi.
Alexandre Desplat – Destroying the Locket
Eihän nyt kukaan voinut kuvitella, että me joutuisimme sotaan, kesken avioliittomme. Ei kukaan voinut uskoa, että me kuolemme, että sinä ja minä kuolemme perätysten, että meiltä jää jälkeemme poika jolla ei ole vanhempia. Ei kukaan voinut kuvitella, että niin moni muukin kuolisi tämän sodan aikana, ei voinut, mutta nyt tiedämme, että se oli sen arvoista. Pojallamme ja monella muulla on nyt helpompaa olla ja elää kun Voldemortia ei enää ole. Me olemme kuolleet tärkeän asian vuoksi.
A/N2: Yllätyin itsekin, raa'an tajunnanvirran genrestä ja siitä kuinka kaikista on luettavissa kaipuu ja ikävä.