Nimi: Suudelmia rakkaudesta
Kirjoittaja: nnora
Ikäraja: K-11
Pituus: 200 sanaa, tuplaraapale
Genre: fluff/romance, slash
Hahmot/paritus: Harry/Draco
Summary: "Joko avaat silmäsi ja katsot minua?"
Vastuunvapaus: Rowling omistaa hahmot, minä varsinaisen juonenkulun tässä ficissä.
A/N: Löysin marraskuun ensimmäisenä päivänä aloitetun fluff-H/D -ficin alun ficcitiedostoja penkoessani ja se selkeästi kaipasi vain viimeistelyinspiraation. Kirjoitin ficin nopeasti loppuun, tasan viiden kuukauden tauko selkeästi auttoi! Saa kommentoida!
"Harry?"
"Mmh?" tummahiuksinen kääntyi sängyssä seliltään vasemmalle kyljelleen, ollen puoliksi unessa. Vaaleahiuksinen poika katseli unista Harrya toinen suupieli hänelle tyypilliseen tapaan koholle. Hän nojasi päänsä kämmeneensä.
"Avaa silmät ja katso minua, kulta." Draco nojautui Harryn puoleen, kiusoitteli tätä vetäen tämän hiuksia korvalehdelle kutittavasti, puhalsi kevyesti tämän korvaan.
"Draco.. Anna minun nukkua.." Ei, en anna. Draco jatkoi kiusoittelua ja laski kevyitä suudelmia Harryn oikeaan kyynärvarteen, olkapäälle, liukuen olkapäältä solisluulle ja siitä kaulalle. Draco palasi pian solisluulle ja lipaisi kaulakuoppaa.
"Joko avaat silmäsi ja katsot minua?"
"Ehkä." Harry oli alkanut hymyillä hiukan, mutta silmät olivat edelleen kiinni. Draco jatkoi tietään korvalehdelle suudellen Harryn ihoa. Pian Draco oli lähellä Harryn huulia, ja tunsi tämän kevyen hengityksen kasvoillaan. Hän suuteli tätä huulille varsin rakastavasti, näykkäisi hiukan alahuulta ja pojan hengähtäessä Dracon kieli pujahti tämän suuhun.
Dracon huulet vetäytyivät Harryn mielestä aivan liian pian ja jatkoivat matkaansa alemmas Harryn rinnalle, laskien pieniä suudelmia ja näykkäisten kevyesti sieltä täältä.
"Draco.."
"Mitä, kulta?" Draco oli edennyt vatsalle.
"Älä lopeta."
"Avaatko silmäsi jo?" Harry olisi halunnut nauttia Dracon huulista silmät kiinni, mutta pakottautui avaamaan silmät ja katsoi alas, missä Draco leikki hänen bokseriensa vyötärökuminauhalla.
"Draco.. oh! Avasin silmät."
"Hyvä." Draco kohottautui ylemmäs Harryn päälle kasvojen tasalle.
"Rakastan sinua."