Nimi: Sykähdyttävän kaunista
Author: Heaven
Genre: öh... on tässä ainakin puhetta väkivallasta ja kysenalaisesta rakkaudesta
Ikäraja: K-11
Paritus: Bartemius Kyyry jr./OFC
Varoitukset: puhetta väkivallasta ja verestä
Disclaimer: Itken verta, koska en omista Bartya. Koko potterversumi on JK:n, minä vain leikin.
A/N: Tämä ficci osallistuu haasteeseen: "En minä mutta kun ne muut. Ja minäkin. eli parita itsesi fiktiiviselle hahmolle" Kiitoksia Epikille haasteesta, joka ehkä turmelee minun aivoni, mutta ei se mitään.
Hän oli yksi niistä rikkonaisista pojista, jotka itkevät öisin ja käpertyvät viereen, kun luulevat sinun nukkuvan. Hän oli yksi niistä lapsista, joille rakkaus on mielivaltaista ja turmelevaa. Hän oli yksi niistä miehistä, jotka katsovat aamulla silmiin uskaltamatta tuntea mitään.
Minä olin viimeinen mies rintamalla. Naisena seisoin joukon ulkopuolella, ja kohtasin epäilyn ja aliarvostuksen. Minä muovaannuin osaksi ryhmää, joka ei minua kaivannut. Syövyin läpi puolustuksista, ja niin hänkin jäi minun vangikseni. Hän ei vain tiennyt riippuvuuttaan, enkä minä sitä aikonut paljastaa.
Hän tarvitsi minua kuin metsä puita. Minä sain hänet nukahtamaan öisin ja kiihtymään taistelussa sotilaaksi. Hänen pehmeytensä karsin minä ja minä tein hänestä tappajan. Kun ilta koitti, minä palkitsin hänet.
Makasimme vierekkäin ja annoimme oljen ja pihlajan sekoittua tyynyliinalla. Me olimme vioittuneita ja sykähdyttävän kauniita. Meihin katsoessa sokaistui, sillä me olimme aurinko ja kuutamo, tähdet ja supernovat liitettyinä yhdeksi julmassa tanssissa. Vaan me emme nähneet loistoamme, sillä ruusunpunaiset lasimme olivat värjäytyneet verestä mustaksi.
Ei hän osannut puhua, mutta aamukasteen aikaan hän silitti pimeän piirtoani ja helli ajatusta tulevaisuudesta. Olisin kai voinut antaa hänelle toivoa, mutta kuten kaikilla kaltaisillamme, tiesin tiemme olevan lyhyt ja kiihkeä. Ja kuten kaltaisiemme kuuluu, me elimme intohimoisesti veressä ja kasaantuvissa vartaloissa. Emmekä antaneet väkivallan näkyä kaavuillamme tai kasvoillamme, vaan katsoimme petturuuttamme silmiin ja teimme vasemmilla käsillämme kunniaa.