Kirjoittaja Aihe: House: You're beautiful it's true || K-11  (Luettu 2447 kertaa)

Draco Potter

• Vieras
House: You're beautiful it's true || K-11
« : 10.01.2012 21:45:59 »
Author: Draco Potter
Beta: Westy♥
Fandom: House
Genre: Slash, romance, fluffy
Ikäraja: K-11
Disclaimer: En omista ketään. En saa palkkaa. Nimi on James Bluntin
Pairing: House/Wilson
Varoitukset: ei taida olla ö_ö

A/N Westyn aihe, mun toteutus (8 myös sen toimesta tää täällä on : D "JULKASET IHAN VARMANA TÄN!!!" tässä sitä siis ollaan. Omistus siis Westylle ♥

You're beautiful, it's true

Koivun eriväriset lehdet leijailivat yksitellen, hitaasti kohti routaista maata. Puiston suuret, metalliset portit seisoivat aukinaisina kutsuen ihmisiä pitämään viimeisiä eväsretkiä suurien puiden alle.

Porttien ulkopuolella seisoi hiukan epätasapainoinen mies nojaten keppiinsä. Hän katseli hiukan ympärilleen, kunnes päätti itsekseen jotakin ja lähti vaappumaan puistoon syvemmälle. Lehdet takertuivat osin hänen hiuksiinsa, osin mustaan pikkutakkiin. Muutama pirulainen jopa nappasi kävelykepistä kiinni niin, että mies joutui heiluttamaan raivoissaan apuvälinettään, jotta lehdet irtoaisivat.

Hetken taaperrettuaan mies pysähtyi penkillä istuvan henkilön viereen. Heidän katseensa kohtasivat ja se jos mikä nosti kauemmin istuneen huulille hymyn.

”Mitäs sinä täällä, Jimmy? Katselemassa ohi hölkkääviä, vähäpukeisia naisia? Mitenkäs rouva Wilson, hmm, neljäs?” jalkavammainen kysyi ja hirnahti typerästi.

”Päivää sinullekin House. Mikä suo minulle tämän ilon?”

”Mistä lähtien olet pitänyt näkemistäni iloisena asiana?”

”Siitä lähtien kun tunnustit eilen kännissä rakastavasi minua?”

”Valehtelin.”

”Ethän valehdellut.”

”Kaikki valehtelevat.”

Keppisankari sulki silmänsä ja nojasi penkin hataraan selkänojaan. Hänen vieressään istuva jäi katselemaan ystäväänsä ruskeilla nappisilmillään, hymyillen hölmösti.

”Mitä ylipäätään teet ulkona? Eikö Cuddy määrännyt sinulle klinikkatunteja tänäänkin?”

”Minähän piileskelen häntä, etkö näe?”

”Niinpä tietenkin. En vaan uskonut, että olisit ensimmäisenä suunnannut tänne.”

”Ainakaan se naispaholainen ei löydä minua heti.”

”No se on kyllä totta.”

Hetken aikaa ystävykset olivat täysin hiljaa. Kello löi jossain kaukana kumahtaen kaksitoista, ja suuri lintuparvi nousi korkeimmasta puusta lentoon.  Nuorempi kaksikosta käänsi diagnostikon puoleensa ja hymyili tälle.

”Tiedätkö, en välitä valehtelitko viimeyönä vai et, mutta minä rakastan sinua.” Sanojensa vahvistukseksi toinen tarttui edessä istuvan kasvoihin ja veti kasvot omiinsa kiinni, kuitenkaan vielä suutelematta.

”Valehtelin kun sanoin valehtelevani”, raskas ääni vastasi ja painoi heidän nenänpäänsä yhteen.

Molempien hengitykset tiivistyivät ja milli milliltä, huulet osuivat toisiinsa. Suudelma olisi ollut täydellinen ilman piipittävää hakulaitetta diagnostikon taskussa.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2016 23:06:30 kirjoittanut Amalia »

Westy

• Luihuinen
  • What's the meaning of Stonehedge?
    • Tumblr
Vs: You're beautiful it's true || K11 House
« Vastaus #1 : 10.01.2012 21:49:01 »
Mä tulin tästä niin hyvälle tuulelle ETTÄ. Kirjoita lisää hilsonia, tuut koko ajan paremmaksi ja aww. :33

Lainaus
Molempien hengitykset tiivistyivät ja milli milliltä, huulet osuivat toisiinsa. Suudelma olisi ollut täydellinen ilman piipittävää hakulaitetta diagnostikon taskussa.

Nyt alkaa tää mun itken koska joku on liian söpöä -itku ::::::DDD moi, itken. paljon.

Ametrine

• youngblood
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: You're beautiful it's true || K11 House
« Vastaus #2 : 29.01.2012 06:59:27 »
Lainaus
”Valehtelin.”

”Ethän valehdellut.”

”Kaikki valehtelevat.”

Olen tänään rebel ja aloitan kommentin randomilla lainauksella (siksi koska tuo pätkä vaan on niin söpö). Ja no, Housen tapa välttää asianyhteyttä on aika adorable.

Oikeastaan voisin vaan lainailla lähes koko ficin ja kommentoida sinne tänne jotain epäolennaista. Keppisankari on söpöisä keksintö + aww Housen musta pikkutakki. (äläkysymitämielikuviasaantästä)

Lainaus
”Valehtelin kun sanoin valehtelevani”, raskas ääni vastasi ja painoi heidän nenänpäänsä yhteen.
Oiiii♥ Se kun kaksi aikuista miestä painaa nenänpäänsä yhteen on ehkä ihanin mielikuva ikinä.

Ja toi loppu. Voisin sanoa että jumaloin sitä, enempää perustelematta. Oli vaan niin hieno ja siinä oli sitä jotain.
Namnam
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Draco Potter

• Vieras
Vs: House: You're beautiful it's true || K11
« Vastaus #3 : 05.09.2012 12:21:12 »
(tylsä kuvistunti eli vastailen randomisti kommentteihin :DD)

Westy awww kiitos kommentista :3

Ametrine voi kiitos sullekin <3

Pähkinäinen

• Viuluholisti
  • Puu © SuklaaKissa
« Vastaus #4 : 24.12.2012 23:22:08 »
Nimi on tässä ainoa, mikä minua häiritsi. Ehkä se jotenkin sopii tekstiin, mutta minusta olisi osuvampiakin vaihtoehtoja ja vieläpä suomeksi. Muuten minulla ei ole tästä mitään valittamista. paitsi että tuohon "Päivää sinullekin House" voisi laittaa pilkun ennen nimeä, niin on tapana tehdä. Muuta häiritsevää en sitten huomannutkaan. Hahmot olivat IC:t, dialogi ja kuvailu sujuvaa. Ja vältyttiin kliseiseltä täydelliseltä ensisuudelmalta hakulaitteen piipityksellä.
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus

Draco Potter

• Vieras
« Vastaus #5 : 08.06.2014 01:47:05 »
Heipä hei pähkinäinen ja kiitoksia kommentista! :) ja kyllä, olen itsekin tälleen kaksi (vai kolme? En muista enkä jaksa katsoa) vuotta myöhemmin sitä mieltä että tuo nimi on aika kamala...