Nimi: Ihana rakkaus (oneshot)
Kirjoittaja : Silversnake
Beta : ystäväni Repe
Ikäraja: sallittu
Disslammer: en omista hahmoja... leikin hiukan suosikki kirjailijani luomuksilla
****************************************************************************************************
Kävelen rannalla ja mietin sinua. Olen hämmentynyt ja en tiedä mitä ajatella. Vain sinä mahdut ajatuksiini. Sanoit rakastavasi minua. En tiedä, mitä minä tunnen sinua kohtaan.
Tämä kaikki on minulle uutta ja outoa. En koskaan ole tuntenut mitään tälläista. En koskaan uskonut uhmaavani isääni. En ollut vahva. Sitten saavuit sinä. Sinä korjasit jotain, mikä oli hajonnut. Nyt olen vahva. Nyt olen varma, että isäni ei hyväksy tätä päätöstä. Ei koskaan.
Tulen takaisin sisään. Kaikki ovat syömässä. Juttelet ystäviesi kanssa pöydässä. Huomaat minut ja hymyilet. Lähden kävelemään luoksesi. Nouset ylös. Katsot minua silmiin ja punastun.
Tunnen, kuinka kaikki katselevat meitä. En välitä, vaan suutelen sinua. Suudelmaan sisältyy useita tunteita. Kaipuuta. Rakkautta. Tuskaa. Ja se tuntuu täydelliseltä.
Kuulen ystävieni huudot. He ovat raivoissaan. Sinun ystäväsi ovat hiljaa.
Katson silmiisi. Ne hohtavat kuin kaksi smaragdia. Katsot minua kysyvästi. Nyökkään, ja poistumme salista. Toivon tämän jatkuvan ikuisesti. Vain me kaksi, ei ketään muuta. Vaikka olemme kuin yö ja päivä, silti olemme melkein samanlaiset. Voimme tuhota kaiken kylmän maan päältä. Se onnistuu vain siten, että teemme sen toisiamme rakastaen. Ennen olisin kieltäytynyt. Silloin en olisi ollut valmis. Mutta nyt olen. Olen valmis rakastamaan sinua. Nyt ja ikusesti, vain me kaksi keskellä kylmää ja kovaa maailmaa.
A/N : Ja nyt hyvät ihmiset toivon kommentteja :roll: