Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ei niin kuin prinsessasadussa, K-11  (Luettu 1888 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Twilight: Ei niin kuin prinsessasadussa, K-11
« : 08.09.2011 21:44:57 »
Nimi: Ei niin kuin prinsessasadussa
Kirjoittaja: Deph
Ikäraja: K-11 ehkä
Tyylilaji: Angst, romance, AU(=kaikki ihmisiä), ficlet
Fandom: Twilight
Paritus: Rosalie/Emmett/(OFC)
Haasteet: OTP10, Genre10 ja One True Something 20
Vastuuvapaus: S. Meyer omistaa hahmot joilla minä vain leikin. En saa tekeleestäni minkäänlaista korvausta.
Tiivistelmä: Ja se huora on rakastunut vaikka ei saisi olla.

A/N: Tällainen ajatus on jo pitkään ollut mielessäni mutten vain ole saanut sitä kirjoitettua. Koko ideahan lähti Jenni Vartiaisen biisistä Halvalla, jota muuten suosittelen kuunteleman tätä ficciä lukiessa. Juu, ei mulla muuta kuin että jos lukaiset niin heitä toki komma, ne on aika ihania. ;>



Ei niin kuin prinsessasadussa

Aamuaurinko herättää minut heittämällä säteensä suljetuille silmäluomilleni. Silmien raotus on vaikeaa, sillä eilisillan suttuiset, liian voimakkaat meikit ottavat vastaan. Viimein kuitenkin saan silmäni auki ja huomaan makaavani keskellä hotellihuoneen kalpeanvalkoisia lakanoita. Parisängyssä. Ja joku on vieressäni.

Ai.

Tosiaan, eilen oli keikka. Mutta kenelle?

Sen pienen sekunnin ajan, jonka kääntymiseeni kestää, pelkään. Kuka tällä kertaa? Kenen olen vielä antanut saastuttaa itseäni? Kuka on saanut jälleen tyydytyksensä minusta? Kuka minulle maksaa tällä kertaa?

Ja sitten näen sinut. Ja saatan huokaista helpotuksesta. Sinun voimakas, kaareva selkäsi ja ruskeat kiharasi tyynyllä. Vain sinä, Emmett, minun salainen intohimoni, rakkaani. Vai sinä. En ole saastunut viime yönä, kukaan ei ole käyttänyt minua hyväkseen. Sinä kuitenkin maksat, vaikka en sitä tahtoisikaan. Sinä pidät minua omana salaisuutenasi jonka paljastuminen olisi häpeällistä. Sattuu. Sattuu se, että en ole sinulle mitään. Vain yksi huora joka tyydyttää halusi. Ja se huora on rakastunut vaikka ei saisi olla.

Päästät hiljaisen tuhahduksen ja käännät puolihereillä kylkeä. Kohtaan kasvosi vain parin sentin päässä omistani, ne ovat niin kauniit. Miehekkäät, mutta niin kovin kauniit kasvot, joita reunustaa lyhyet enkelinkiharat ja tumma parransänki. Ja jos nyt heräisit, suklaanruskeat silmät kohtaisivat omani ja olisin siinä paikassa, juuri siinä ajassa vain sinun - antaisin itseni sinulle ilmaiseksi. Sillä minä rakastan sinua.

Joku toinen voisi pitää minua maailman onnellisimpana naisena, sillä minulla on sinut sängyssäni. Minulla on viime yö. Ei, meillä on viime yö. Mutta ei kaikki ole kuten prinsessasadussa. Minulla on vain sinun voimakas vartalosi, muttei sydäntäsi. Sinun sydämesi on muualla. Sinun sydämesi on vasemman nimettömän kultarenkaassa.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:27:04 kirjoittanut Juulia »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Prumrose

  • Vieras
Vs: Ei niin kuin prinsessasadussa, K-11
« Vastaus #1 : 08.09.2011 21:54:03 »
Oi, tää oli tosi kaunis! ♥
Todella kauniisti kirjoitettu, kiitos. (-:
Täydellisen sopivasti angst!
Mitään rakentavaa ei nyt tietenkään tule.. Tää vaan oli jotenki niin ihana. Taidan olla muutenkin pikkuhiljaa kääntymässä Rosalie/Emmett parituksen suureksi faniksi. :-D
Lainaus
Ja jos nyt heräisit, suklaanruskeat silmät kohtaisivat omani ja olisin siinä paikassa, juuri siinä ajassa vain sinun - antaisin itseni sinulle ilmaiseksi. Sillä minä rakastan sinua.
Oih, toi oli tosi suloista.. ♥

~ aribella