Nimi: Kaipaus
Kirjoittaja: FakeLove
Ikäraja: S
Tyylilaji: Angst
Päähenkilö: George
Yhteenveto: Kaipuu oli kasvanut suureksi ja takoi nopeammin, hoputtaen.Vastuuvapaus: Minä vain leikin kiltisti Rowlingin hahmoilla.
A/N: En oo vähään aikaan kirjottanut ja Stellan biisit sai mut innostumaan. Fred/George idea pälkähti päähän ja.. noh, lukekaa
Tämä sijoittuu Tylypahkan taistelun jälkeiseen yöhön tai jotain sinnepäinKaipaus
Kylmä, huuruinen maa kutitteli punatukkaisen pojan paljaita jalkapohjia. Lyhyt yöpaita heilui tuulen mukana. Paikoilleen jähmettynyt George tuijotti hämmentyneenä eteensä. Hän värisi kylmästä tuulesta ja... kaipauksesta.
"Minä kaipaan sinua." Lohduton lause karkasi rohtuneilta huulilta.
Fredin kasvot kimmelsivät ensimmäisten auringonsäteiden noustessa puiden takaa. Pojan kalpeus ja ilmeettömyys oli pelottavaa, mutta ilmaan huokuva suru oli lähes käsinkosketeltavaa.
"Minä
kaipaan sinua." George toisti, kuin odottaen vastausta toteamukseensa.
Hän kohotti kättään koskettaakseen veljeään, tunteakseen toisen ihon ja todellisuuden. Kaipuu oli kasvanut suureksi ja takoi nopeammin, hoputtaen. Fred pudisteli päätään myötätuntoisena.
Ja hän katosi. Kyyneleet nousivat hätääntyneisiin silmiin, josta ne tipahtivat poskille ja haihtuivat pois. Haihtuivat, niin kuin Georgen elämän tärkein henkilö.
Pettymyksekseen George tajusi heränneensä hikisenä, lakanoihin kietoutuneena. Jokin takoi kiivaasti pojan kalpean ihon takana, halusi hakata tiensä ulos rinnasta. Kipu, mitä hänen sydämensä oli kärsinyt, ei ollut verrattavissa mihinkään. Se kipu oli ylitse muiden.
Miten hän olisi voinut tietää menettävänsä sinä päivänä elämänsä rakkaimman henkilön, veljensä? Ei, hän ei
mitenkään olisi voinut tietää. Mutta kun se oli tapahtunut... George olisi tehnyt mitä tahansa saadakseen veljensä takaisin. Nyt se oli mahdotonta.
George veti peiton päänsä suojaksi ja sulki silmänsä.
Vielä kerran hän haluaisi paeta uniin. Vielä kerran nähdä Fredin ja sanoa sen, mitä hän ei ollut sanonut. Hän halusi kertoa rakastavansa.