Aloitan kliseisesti: miksei tätä oo kommentoitu!
ja jatkan (aivan yhtä kliseisesti), että korjataanpa se puute
Mä itseasiassa menin seikkaileen sun listaukseen ihan tietoisesti ja tää tarttui sattumalta silmään. Hyvä että tarttui, koska täähän on selkeesti Rarrya! Mä oon aivan varma siitä <3
Okei, ensinnäkin toi nimi. Mä luin tän ehkä neljä kertaa läpi ennen kuin aloin saada haisuakaan siitä, mihin toi nimi viittaa. Tai kyllä se tavallaan kolkutteli mielen laitamilla, mutta en saanut siitä otetta. Mut sitten hetkellisen pohtimisen jälkeen tulin siihen tulokseen, että sen täytyy viitata siihen, että puolitoista on enemmän kuin yksi, mutta vähemmän kuin kaksi. Ihan kuten tuossa puolitoistaraapiksen (tarkistin, ei ollut ihan 150 mutta ehkä se on fluctuating situation
) lopussa sanotaankin. Onpa nyt tyhmä olo, koska sehän tosiaan
sanotaan siinä, mut (ehkä) mä oon keskimääräistä hitaampi \o/
Täs on kivasti yhdistetty (Ronin) tavanomainen aamuinen tilanne: väsyttää mutta on pakko nousta. Ja sitten vielä Lavender lisää lusikkansa keitokseen ja tulee limaisine huulineen lääppimään. Tuplaharmi, mutta kuitenkin sellainen tilanne, ettei Ron halua/jaksa siitä paeta.
Limbo. Siellä Ron on. Ja kuten tuolla alussa jo hehkutin, niin ihan selkeesti tässä viitataan Rarryyn ja siihen, että Ron oikeesti haluaisi Harryn kuivia-muttei-ainakaan-limaisia huulia ja Harrylle Ron ei taatusti vastaisi ei-myöntävästi-eikä-kieltävästi <3
Aw. Kato kun onnistuin hettificletin vääntämään Rarryksi
Noniin. Asiaan. Täs on hirveestki kivoja sanoja ja ilmauksia, kuten
nahkeat lakanat,
jaksamattomana jätetty napitus (olikohan toi nyt kuitenkin tahallinen
) ja nuo aiemmin jo mainitut
limaiset huulet. Vöe. Ron parkaa, mut tuotahan se usein on, kun on helpompaa jäädä kuin paeta ja aktiivisesti etsiä sitä mitä haluaa
eli HARRYA!!! :E
Kiitos tästä, oli lyhyydestään huolimatta (tai ehkä juuri siksi, koska lyhyt on usein painokkaampaa) valtavan monipolvinen ja tasokas (sanan kahdessa eri merkityksessä) teksti
-B
//Täytyy kyllä nostaa hattua, kun sait tämän käännettyä Rarryksi vaikkei Harrysta sanota sanaakaan Tuon on pakko olla jonkinlainen taitolaji, minulle ei tullut mieleenkään.
Kyllä! Sellaisen taidon saavuttaa, kun oikein hioo itseään Rarrylla, mieluusti fluffyisella sellaisella. Mestaritasolla femmestäkin saadaan Rarry, mä oon vasta kisälli :E