Kirjoittaja Aihe: Kuulumme yhteen tänään, ehkä huomennakin [S]  (Luettu 1766 kertaa)

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
Otsikko: Kuulumme yhteen tänään, ehkä huomennakin
Kirjoittaja: Natural
Genre: Fluffy ? :'D
Paritus: Jeii, pitkästä aikaa minä, Natural, tulen ja tuon Draco/Blaise tekstin teille!
Vastuunvapaus: JKR omistaa, minä lainaan. En saa rahaa, enkä ottaisi vastaankaan, saan vain hyvän mielen kun saan kirjoittaa taas jotain söpöstelyä :D
Beta: Ei ole
Ikäraja: S
A/N: Haa, on se niin ihanaa kirjoittaa pitkästä aikaa omaa OTPtaan! Ja nyt olen niin tosi iloinen ja kaikkea muuta mukavaa, koska... No siitä joskus myöhemmin... ehkä :D . Koko teksti on pelkkää tajunnavirtaa, enkä ajatellut yhtään kun kirjoitin. Jos tämä on hieman sekavaa, niin siitä voitte syyttää ihan minua, koska minulla ei ole mitään tietoa mitä täällä tapahtuu, olen niin iloinen ja siksi halusin kirjoittaa jotain suloista. Idean päähän tulosta en enää muista ja otsikon kanssa oli taas ongelmia. Tässä taustalla soi Anssi Kelan biisi 1972 ja Virve ''Vicky'' Rostin biisi Sata salamaa, joten heille kahdelle kiitosket ihanista biiseistä. Jos huomaatte virheitä, niin olisitteko ystävällisä ja heittäisitte minua jollakin, vaikka halolla ja ilmoittaisitte asiasta, koska en vieläkään osaa tarkistaa tekstejä kunnolla, koska olen hieman väsynyt :D ? Kommentillahan saa heittä ja mielellään kuulen mielipiteitä, hyviä ja huonojakin. Nyt päästän teidän lukemaan. Lukekaa ja nauttikaa, jos voitte!
Haaste(et): Vuodenaika haaste: lempivuodenajalla: kesä, Ficlet 300: sanalla oo1: Alku

Kuulumme yhteen tänään, ehkä huomennakin

Blaise PoV:
Olen mahallani ruohikossa ja nenääni nousee sen kaunis tuoksu. Istut vierelläni kutittaen niskaani heinällä. Aurinko loistaa siniseltä taivaalta jolla purjehtii pari valkoista pilvilaivaa. Vieressämme on puu, tammi, jonka varjossa olemme. Pieni tuulahdus saa lehdet kahisemaan yllämme.

Tiedän, että meidät on luotu yhteen. Ei ehkä ikuisiksi ajoiksi, koska ikuisuus on pitkä aika, mutta nyt tällä hetkellä, meidät on luotu toisillemme.

Nousen istumaan ja katson syvälle kylmän harmaisiin silmiisi ja huulilleni nousee hymy, kun kallistat hieman päätäsi vinoon tapasi mukaan ja katsot minua ihmetellen. En voi olla naurahtamatta ja painamatta suudelmaa huulillesi. Lähden juoksemaan rinnettä alas ja huudan nimeäsi. Lähdet perääni, odotan sinua ja kun olet kohdallani, tartun sinua kädestäsi, lähdemme juoksemaan pitkin ruohokenttää ilman kenkiä ja samalla nauraen.

Matka on pitkä, mutta sinun kanssasi voisin juosta vaikka maailman ääriin. Kanssasi pystyn ihan mihin vain.

Juostuamme jonkin matkaa pysähdymme kosken luo ja istahdamme kivelle laittaen jalat veteen. Roiskautit jalallasi vettä, niin sait vesihelmet lentämään kaaressa ilmaan ja auringonsäteet lävisti ne saaden aikaa kauniita valopisteitä. Me vain istuttiin ja kuunneltiin kosken kaunista laulua. Kumpikaan ei sanonut yhtään mitään, nautittiin vain.

Sinä olet niin kaunis ihminen, silminesi, hiuksinesi - koko kokonaisuustesi on kaunis. Rakastat minua ja olet hellä, kuten minä olen sinulle.

Pian aurinko alkoi laskea, sanoit, että mennään takaisin kotiin ja ojensit kätesi minulle. Tartuin siihen ja lähdimme. Kävelimme käsi kädessä kotiin ja matkaamme sävelsi lintujen omat laulut.

Ehkä monet voisivat sanoa, että suhteen alku on silloin, kun tavataan ja loppu silloin, kun erotaan. Mutta minulle joka päivä on uusi alku, kunhan vain muistaa rakastaa toista täysillä ja loppu silloin, kun ei enää muisteta toisiamme.

Kotiin päästyämme kaaduit olohuoneen sohvalle, kerroit olevasi väsynyt. Suljit silmäsi ja kävelin vierellesi ja istuin sohvan reunalle. Raotit silmiäsi. Laskeuduin päällesi makaamaan pää vatsasi päällä ja tunsin kuinka aloit toisella kädellä silittää selkääni.

Saatat ehkä esittää kovaa ja vahvaa, mutta oikeasti sinä olet hento kuin kukkanen, jota aion suojella ja hoitaa.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2011 16:04:45 kirjoittanut Natural »

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Lemon twist

• Vieras
Vs: Kuulumme yhteen tänään, ehkä huomennakin [S]
« Vastaus #1 : 24.07.2011 01:16:34 »
Oi, tää oli söpö <33

Muutaman virheen bongasin;

"kokonaisuustes" Piti varmaan olla kokonaisuutesi.

Ja sitten:

"Mutta minulle joka päivä on uusialku"
uusi ja alku sanan väliin tulee väli.

Kiitos vielä ficistä, oli mukavaa luettavaa : )

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #2 : 24.07.2011 15:11:04 »
Lemon twist: Kiitos todella kovasti kommentistasi! Piristi kovasti aamuani päivääni! Ja hyps, ompas tyhmiä virheitä... No korjaan ne samantien, kiitos kun huomautit! Mukavaa jos olet pitänyt ;)

Kiittäen kommentista,
Natural

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
« Vastaus #3 : 24.07.2011 15:33:51 »
Moi alieni, minä täällä! Yllätyitkö edes?

Ensinnäkin on pakko sanoa, että tunti vähän oudolta lukea nyt tässä vaiheessa (tiedä kyllä missä) fluffya. Tai siis sillai.. en osaa selittää, mutta kuitenkin. Parin edellisen päivän aikana kuitenkin on lähinnä kuunnellut vain angstimusiikkia ja tällein. Mutta oli kivaa kyllä, kun tänään aamulla päivällä on kuunnellut juuri sellaisia kappaleita, että niistä oli hyvä jatkaa fluffyn lukemiseen.

Tämä ficci sai kivasti hymyn huulille (ja minun hymyilyttämiseen ei ole parin viime päivän aikana tarvinnut edes paljon) ja semmoisen hassun tunteen sisälle, vaikka slash nyt ei se oma juttuni olekaan (en halua edes nähdä yrityksiäni kirjoittaa..), mutta oli siun kirjoittama niin totta kai minä sen luen ja kommentoin :)

Lainaus
Tiedän, että meidät on luotu yhteen. Ei ehkä ikuisiksi ajoiksi, koska ikuisuus on pitkä aika, mutta nyt tällä hetkellä, meidät on luotu toisillemme.
Tämä kohta kyllä osui ja upposi kaikkein parhaiten. Elämässä on hetkiä, jolloin kaksi ihmistä on luotuja toisilleen. Mutta ne saattavat olla vain hetkiä, sekunteja, minuutteja, tunteja, ehkä jopa vuosia. Aina ei kahta ihmistä ole kuitenkaan luotu kulkemaan ikuisuuksia yhdessä. Ja mikähän minä muka olen asiasta edes puhumaan? Mutta tältä minusta ainakin tuntuu ;)

Lainaus
Lädet perääni, odotan sinua ja kun olet kohdallani
Tuossa yksi pieni virhe, jonka huomasin. Eli varmaankin lähdet

Kiitoksia aamuni päiväni piristyksestä
senna

P.s. Huomaatko, etten edes todennut sitä, kuinka fluffy(kin) on yliarvostettua :D

Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #4 : 24.07.2011 16:12:59 »
sennamiila: Heii! Itse asiassa, yllätyin jonkin verran, että olit täällä kommentoimassa :D

Kiva, jos tämä on huulille hymyn nostattanut ja piristänyt.
Itse pidän myös tuosta samaisesta kohdasta, jonka lainasit. Mukavaa, kun olet kuitenkin lukenut ja kommentoinut, vaikkei se shlas ole sinun juttusi (hehee... nyt pitää keksiä suunitelmma, jolla puhun sinut ympäri ja saan sinutkin kirjoittamaan shlassia...)

Ja kiitos kommentistasi, piristi omaakin päivääni kovasti!

Kiittäen kommentista,
Natural

Ps. En kyllä kiinnittänyt huomiota, mutta nyt huomasin :D