raitis, hihi jee, cocktailia! Ääh, mä en tiedä mistä mä alottaisin vastaamaan tohon sun kommenttiin, apua. Kivaa jso toi ei-kronologisuus ei haliannut sua, ja että löysit ton lopetuksenkin noin, että sen voi kind of asetella miten tykkää ja tehdä joko surulliseksi tai... vähemmän surulliseksi? No anyway. Oon viettänyt ihan liikaa tunteja näitä kahta hahmoa miettiessä ja rakentaessa, joten kiva kuulla jos ei ihan utopistiselta kuulosta ja niin, oon kyllä samaa mieltä tossa, että Fleur on niin korpinkynsi että! Haha ja pakko sanoa tuosta kylpyammekohdasta että se oli se mistä tämä koko homma lähti liikkeelle, olin jo vähän aikaa halunnut kirjoittaa tuollaisen ja tähän se sitten sopi. :--D Joo. En mä oikein osaa kuin kiitellä hirveästi tässä, niin että kiitos! <3
Antelope, haha mun pirulliset juonet eh? eiku. Asiaan siis. Kiva jos tykkäsit otsikosta, oon aina ihan ku lapsi karkkikaupassa jos joku mainitsee sellaista, itse kun oon aikamoinen perfektionisti mitä niihin tulee... Ja Cho/Fleur on myös kivaa! Yhdessä ja erikseenkin.
(Kyllä sut vielä saadaan käännytettyä, odotapa vaan! Vähintäänkin kunnollinen femmeilijä susta vielä leivotaan!) Hih ja toi lainaamasi kohta on - köhniinmikäitsekehuköh - omiakin suosikkejani, joten jees jos se muitakin miellytti :> Kiitos söpöstä kommentista, tipu! <3
Herkku, apua, ei tollaisia kommentteja saa lähettää, täällä mä vaan punastun enkä osaa vastata mitään fiksua ollenkaan! Ooh, oon otettu, jos tämä sai sut kiinnostumaan femmestä enemmänkin - se joo kyllä ihan oma lajinsa, erilaista kuin slash ja het ja niin. Musta femmeen saa ihan eri tavalla herkkyyttä mukaan kuin sellaisiin juttuihin missä on miehinen osapuoli mukana, tykkään ihan valtavasti kirjoittaa sitä siksi. Kivaa myös jos pidit sulkulauseista eikä niitä ollut liikaa, siihen tosiaan sorrun aina ajoittain (usein). Eääh, tää on kyllä surkein kommenttivastaus ikinä, mutta hurjasti kiitosta ihanasta kommentistasi ja silleesti!
Vanilla, mulle jäi vähän epäselväksi oliko tuo hämillään oleminen hyvä vai huono juttu, mutta joka tapauksessa, ihanaa kuulla jos ainakin tämä miellytti! Munkin mielikuvissa Fleur ja Cho ovat tosiaan molemmat tosi tyttömäisiä ja naisellisia hahmoja, Fleur vähän kovempi mutta se nyt ei toki yksiselitteisesti ole miehinenkään ominaisuus. Pilkuista (tai niiden puuttumisesta), niin, tiedostan kyllä että se tekee paikoittain lukemisen hankalaksi, ja kyllä mä sinänsä osaan pilkuttaa ihan sääntöjenkin mukaan, mutta sulkujen ja puolipisteiden ohella ne on kuitenkin niin olennainen osa mun tyyliä, että aika harvoin sitten tulee laitettua niitä "sinne minne pitäisi" tai noin. Kivaa kuitenkin jos se ei (ilmeisesti) ihan ylivoimaisesti lukemista haitannut, kun kommentoitkin vielä! Ja sulkeista pitää sanoa vielä se, että tosiaan, tuo mitä tuossa lopuksi sanoit niiden olennaisuudesta oli osa ideaa - ja muutenkin mun ficit on monesti niin lyhyitä, että koitan karsia kaiken epäolennaisen pois, jotain yksityiskohtia lukuunottamatta. : ) Mutta kiito hurjasti kommentistasi, sain tästä irti monta ajatusta!
Epik, voi kuule, mullakin on huono omatunto kun en oo vastannut näihin ihaniin kommentteihin tämän aiemmin, podetaan sitä siis yhdessä eikö joo! : ( Ja siihen että sun kommenttisi alkaa ärsyttää mua, tulee menemään vielä aika pitkä aika - turhamainen puoleni nauttii kehuista hyvin paljon edelleen, kiitos. :--D Merkitykselliset kielikuvat on rakkaus, en voi sietää oikein sellaisia joissa ei ole pointtia - tai kuten joskus kärkkäästi sanon, teksteissä on pakko olla jotain järkeä - ja on aina hienoa kuulla, jos kielikuvat aukeavat muillekin (edes jossain määrin), niin kun ei aina käy, varsinkaan mun tapauksessa kun suunnilleen kaikissa on jotakin takana... haha. Luulen että mun teksteissä on tuo mainitsemasi harmaa taustavire jo niin vakiona, että en laske sitä enää edes angstiksi, ja näin pahimpien masennusvuosien ollessa (toivottavasti jo) takanapäin, nautin eniten draamasta genrenä. Pidinpidinpidin kommentistasi, kiiros hurjasti, kultaseni. <3