Otsikko: Rakkaus kukoistaa keväällä
Kirjoittaja: Natural-alieni
Genre: Fluffy, tai ainakin kovasti yrittää
Paritus: Lily/James
Vastuunvapaus: Kaikki minkä tunnistatte kuuluvan Rowin käsialaksi, on myös hänen. En saa tästä mitään muuta kuin hyvän mielen.
Beta: Eipä ole, joten virheista syyttäkää minua
Ikäraja: S
Haaste(et): Vuodenaika -haaste ja ficlet 300
A/N: Idea tuli mieleeni joskus yöllä, kun mieleni teki kirjoittaa fluffyä. En ole ikinä kirjoittanut tällä parituksella, joten toivottavasti onnistuin jotenkin edes
. Itse olen ihan tyytyväinen loppu tulokseen. Kommentillahan saa aina heittää.
Rakkaus kukoistaa keväälläIstuskelemme puun alla vierekkäin. Pitelemme toisiamme käsistä kiinni, pääsi nojaa olkapäälleni. Vihreä nurmi on hieman kosteaa, mutta emme välitä. Vähän aikaa sitten avautuneet kukat saavat lempeän tuoksun ilmaan. Katselemme tumman järven taakse odottaen aurinkoa. Auringonnousu on ehkä kauneinta mitä tiedän, heti sinun jälkeesi.
Keväinen tuulahdus puhaltaa kasvoillemme ja se saa minut hymyilemään, tiedän sinunkin hymyilevän. Monet sanovat, että keväällä kaikki rakastuvat, ensin en uskonut, sanoin vain:
''Typerä ajattelutapa, muka kevät tuo rakkauden mukanaan. Pah, sanon minä!'' Mutta myöhemmin aloinkin uskoa siihen, kun tapasin sinut. Ehkä se onkin totta, kun lumet sulavat ja kaikki herää takaisin eloon, rakkaus ottaa kaiken valtaansa, eläimet ja meidät ihmiset.
Pian aurinko nousee ja saa taivaan punertamaan. Taivas on yhtä punainen kuin hiuksesi, jotka kimmeltävät auringonvalossa.
''Kaunista'', sinä sanot. Painan suukon poskellesi ja painat pääsi takaisin olkapäälleni. Auringonvalo saa kasvosi näyttämään entistä kauniimmalta.
''James, arvaa mikä on lempi vuodenaikani?'' kysyt minulta. Mietin hetken ja sitten sanon vastaukseni: ''Kevät?'' Naurahdat ja uppoudun taas ajatuksiini. Naurusi on heleä ja kaunis, täynnä iloa ja onnea.
''Kyllä, koska silloin kaikki alkaa kukoistaa. Mikä on sinun lempi vuodenaikasi?'' kysyt minulta ja käännät kasvosi kohti omiani. Hymyilen sinulle lempeästi.
''Kevät'', minä vastaan ja saan sinut hymyilemään ''Koska silloin tapasin sinut, Lily.'' Painan suukon otsallesi ja painat pääsi taas vasten minua. Se on totta, että keväällä kaikki alkaa kukoistaa, jopa rakkaus.
*