[Uudet ikärajat huomioitu 2.11.-14]Ficin nimi: STOP
Kirjoittaja: yami (
Musta Helmi -foorumilla kuljen nimellä Valo)
Fandom: Pirates of the Caribbean
Tyylilaji/Genre: one shot, songfic, angst, romance. Kappaleena kaunis Zen Cafén
StopIkäraja: S
Paritus: Sparrabeth (= Jack/Elizabeth)
Disclaimer: Kaikki, mitä et tunnista alkuperäisistä PotC-leffoista on minun. Muu on Disneyn (valittettavasti...).
Summary: hiljentäkää, sydän hiljentäkääVaroitukset: Jack valmistautuu kuolemaansa.
A/N: Idea ja fic syntyi aikoinaan vuonna 2008, kun kuulin Zen Cafén herkän Stop-kappaleen. Kommentteja otetaan aina vastaan!
*^*^*^*
nurmikko kasteinen tarttuu sun tennareihin
puisto on tyhjä kun kerrot sun isästä kerrot myös äidistäsi
kuinka ne kohtasivat
Pyynikin harjullaNähdessäni kiihkeän suudelmasi Willin kanssa siellä autiolla saarella, en tajunnut että minuun sattui niin kipeästi. Karistin sen tunteen olkapäiltäni ja aloin tapella sulhasesi kanssa Davy Jonesin arkun avaimesta. Ajattelin sillä hetkellä vain Lentävän Hollantilaisen kapteenin sydäntä, en omaani, jonka kuori oli huomaamattani alkanut haurastua sinun edessäsi.
pilkottaa päivä ja postia kantaa jo mies
kuluneet haalarit
kahisten katsoo sua, katsot mua, katson sua
tuoksusi pyörryttää mut
puoleeni kumarrutEnsimmäisestä tapaamisestamme lähtien olen hyväillyt, silitellyt, hellinyt sinua - mutta vain ajatuksissani. Itse en ollut koskaan ymmärtänyt mitä tapahtui, ennen kuin vasta nyt. Sinä tuoksut niin hyvältä, Elizabeth. Olet niin kaunis ja villi. Täydellinen.
stop en rakastua saa
se tietää vain surua ja murheeksi käy
murheille stop
en rakastua saa se tietää vain surua
hiljentäkää
sydän hiljentäkää
Olin vastustellut pystymättä kuitenkaan olemaan ajattelematta sinua. Ne romminhuuruiset yöt ilotyttöjen kanssa olin ajatellut vain sinua. Kauheimmassakin krapulassa olen ajatellut vain sinua ja houkuttelevia huuliasi.
olet niin upea, toivoin sut uniini
nyt olet totta ja
aamusta raukeat silmäsi katselee mua
henkeni salpautuu kun
puoleesi kumarrunTajusin sen vasta kun suutelit minua. Se pyyhkäisi minut mukanaan kuin kaikista suurin ja kaunein hyökyaalto. Olit kuin huumetta ja minun oli pakko maistaa toisenkin kerran. Rakkaus. Sitä se oli ja kun sen tajusin, olit jo perääntynyt. Sinä olit pettänyt minut kahlitessani minut kauniin laivani, Mustan Helmen, mastoon.
stop en rakastua saa
murheille stop
hiljentäkää
sydän hiljentäkää
sydän hiljentäkää
sydän hiljentäkääSydämeni muuttui hetkessä mustaksi kuin synkin yö. Olin vihainen ja kuiskatessani sinulle katkerasti: "Pirate." Näin kasvoissasi hätääntyneen ilmeen. Sillä hetkellä olisin kaapannut sinut syliini ja suudellut sinut veltoksi, jos olisin pystynyt. Halusin suojella sinua niin palavasti.
kirkuvat lokit kun katuja putsataan
pyydät mun numeroa, mä käyntikortin saan
loittonee selkäsi
minä käyn miettimään
soita en koskaan
mä kohtalon vietäväks jäänNähdessäni veneen loittonevan laivastani mieleni täytti epätoivo. Minun täytyi päästä pois, sinun luoksesi! Sekunnissa tajusin myös toisen asian; sinä halusit, että minä olisin täällä. Et halunnut minua. Alistuin kohtalooni, mutta Krakenin lonkeroiden kietoutuessa Helmen ympärille päätin kuolla kuitenkin kuin mies. Kuin kapteeni.
stop en rakastua saa
murheille stop
hiljentäkää
sydän hiljentäkääJoskus enemmin olisin tehnyt mitä tahansa pelastuakseni. Mutta en nyt. Olin sinun orjasi, sinun huuliesi orja, ja ne olivat tahtoneet minun jäävän. Minä jäin.
en rakastua saaKun Krakenin tahmaiset lonkerot kiertyivät ympärilleni, valmiina hyökkäämään, otin miekkani esiin. "Elizabeth, sinun vuoksesi... Rakastan sinua....", kuiskasin ilmaan valmistautuessani kuolemaani. Ja silloin vain iloitsin, että toteutin jumalattareni tahtoa.
stop en rakastua saa
murheille stop
hiljentäkää
sydän hiljentäkää
sydän hiljentäkää
sydän hiljentäkää