Kimaltava aamunkoitto
Author: Neithan
Rating: K-11
Genre: Wnb humor ja jotain
Fandom: Varjojen kaupungit
Pairing: Magnus/Alec
Disclaimer: Kaikki kuuluu Cassandra Clarelle, ikävä kyllä. Minä vain vähän leikin.
Warnings: Slash, mikäli se jotain häiritsee.
Summary: Limenvihreästä kajalista, suihkusaippuasta ja Alecin seksielämästä.
A/N: Kirjoitettu dialogihaasteeseen ja osallistun tällä myös multifandom haasteeseen. Omistettu Solembumille, joka auttoi tämän kanssa lisäksi se murhaisi minut hyvin kivuliaasti mikäli en omistaisi tätä hänelle. Lukekaa, nauttikaa ja kommentoikaa!
”Alec! Tule tänne!”
”Ei nyt, minulla on parempaakin tekemistä...”
”Älä vain sano muhinoivasi paraikaa velhorakastajasi kanssa?”
”...en”
”Eli kyllä.”
”Ei minkä tahansa velhon, vaan Brooklynin seksikkään päävelhon.”
”Unohdit kimaltavan, naisellisen ja itserakkaan.”
”Minä mitään itserakas! Alec, sano siskollesi että olen erittäin epäitsekäs ja otan aina toisten tarpeet huomioon.”
”Magnus on erittäin epäitsekäs ja ...miten se loppu menikään?”
”Otan AINA toisten tarpeet huomioon.”
*köhtossunallaköh*
”Parempi tossun alla kuin taivas alla, vai mitä Alec? Hei älä lyö! Paitani menee ryppyyn.”
”Alec tule nyt ulos, tahdon jutella kanssasi.”
”Hetki. Magnus, missä housuni ovat?”
”Katso nurkasta, taisin viskata ne sinne.”
”Magnus! Olet rikkonut vyöni!”
”...minä en todellakaan tahdo tietää mitä te olette puuhailleet.”
”Ja minä en ajatellut kertoa. Minun seksielämäni pysyköön vain minun ja korkeintaan Magnuksen tiedossa.”
”Miten niin korkeintaan? Minä luulin että suhteemme on edennyt sille tasolle, että voit kertoa minulle mitä vain.”
”Minähän kerron. Kerron sinulle ihan kaiken.”
”Etpäs.”
”Kerron.”
”Etpäs. Et kertonut, mistä sait nuo haavat kylkeesi.”
”Ne tulivat sinun kynsistäsi viime yönä.”
”Minä olen yhä täällä oven ulkopuolella, mutta älkää antako sen häiritä.”
”Hetki enää. Magnus laita ne housut jalkaasi!”
”Minä luulin että sinä pidät minusta ilmankin.”
”Mielenkiintoiset jutut teillä.”
”Muistutat Izzy liikaa Jacea. Olet aina väärään aikaan väärässä paikassa ja hiljaa oleminen tuntuu olevan sula mahdottomuus.”
”Alec! Hiljennä poikaystäväsi tai heitän sen kohta ulos!”
”Et pystyisi saati uskaltaisi.”
”Rakas, et tiedä mihin Izzy pystyy. Jatka samaa rataa ja hän vielä myrkyttää sinut keitoksillaan.”
”Niin juuri, kuuntele Alecia!”
”Myönnät siis, että keitoksillasi voisi myrkyttää vaikka kansakunnan?”
”En! Vika ei ole ruuissani vaan syöjissä.”
”Oli siis oma vikani, että sain ruokamyrkytyksen?”
”Tietenkin se oli oma vikasi.”
”Et voi syyttää Alecia siitä, että typeryyksissään meni syömään sitä kissankusesta tehtyä myrkkysoppaa!”
”Varokin haukkumasta minun ruokiani kattoni alla!”
”Onneksi ovi on välissämme, sillä vapisen suorastaan kauhusta. Alec, pelasta minut raivottaren julmalta kostolta!”
”Heko heko, hyvin hauskaa. Joko olette pukeneet?”
”Emme! En minä ehdi parissa minuutissa pukeutumaan! Hiuksetkin pitää vielä laittaa. Siitä tulikin mieleen, että lainaatko sitä sinistä luomiväriäsi? En ymmärrä, miten Alec pärjää ilman kunnon kosmetiikkatarvikkeita!”
”En lainaa! Osta oma. Siitä puheen ollen, tiedätkö missä limenvihreä kimaltava eyelinerini on?”
”Mistä minä sen voisin tietää, en minä käytä limenvihreää. Se on poissa muodista. Hattara on nyt must!”
”...eikö sinulla eilen ollut limenvihreät boxerit?”
”Taisi olla... En tiennytkään että kiinnität huomiota pukeutumiseeni.”
”Yäk! En kuullut tuota, en kuullut tuota. Ei toimi! En saa mielikuvaa pois päästäni!”
”Mikäli homous on noin vastenmielistä, voit yhtä hyvin poistua häiritsemästä meitä.”
”Ei homous minua häiritse, vaan mielikuva sinusta vihreissä boxereissa.”
”Ne boxerit ovat hyvin seksikkäät! Hienointa silkkiä suoraan Italiasta ja leopardikuvio siinä päällä.”
”Alec! En olisi sinusta uskonut. Nyt hilatkaa perseenne tälle puolelle ovea niin kuin olisi jo!”
”Perseistä puheen ollen omani on vieläkin kipeä, Alec.”
”NYT!”
”Hyvä on. Mitä asiaa sinulla oli, Izzy?”
”Sitä vain, että suihkugeeli on loppu.”
”Tuonko takia keskeytit meidät?”
”MINUN suihkugeelini on loppunut. Se, jonka sain Clarylta ja tuoksuu greipiltä. Ei teillä sattuisi olemaan mitään tietoa sen kohtalosta?”
”Ei tietenkään...”
”Magnus, miten sinulla on ollut aikaa meikata, vaikka saitte vasta puettua?”
”Ammattisalaisuus.”
”Ahaa... Jumalauta Magnus! Greippi lemuaa tänne asti! Ja mitä minä olen sanonut tavaroideni lainaamisesta?! Limenvihreän piti olla poissa muodista!”
A/N: Kommentteja? Ja Solembum mä odotan sitä sadan tuhannen sanan kommenttia jonka lupasit!