Un: Aww, ihanaa, kun löysit ! Tuo biisi on todellakin jotain aivan ihanaa ja mums. Ja jeij, mahtavaa, kun minä authorina innosti ^^
Oi, ihanaa, että pystyit samaistumaan. Tainno, toisaalta ei... Kenenkään kohdalle ei toivo sellaista. Mutta onneksi myös tuo hyvä tunne oli välittyvä<3' Ja angst on aivan jumalainen genre! Aaa, ilahduttavaa kuulla, että minun kirjoitustyyli on omaperäinen! Ja hmm, zeta joo : D Laitoin sen siihen viime hetkellä ettei olisi liian ... jotain. Ja nyt ää tuli semmoi olo ettei olisikaan pitänyt muuttaa, mutta hmm. En osaa selittää
Joo! Tuo kohta tuli melkein ensimmäisenä mieleen, kun lähdin biisin pohjalta kirjoittaa. Se antaa ehkä jotenkin toivoa parempaan näin henkilökohtaisesti. Ja tosiaan, siksi oli pakko laittaa tähän Harryn ajasta ennen Tylypahkaa, kun itellä vähän sama tunne, ettei niistä löydä tekstiä. Piti sitten tehdä itse! Ja komppaan kyllä, ettei Dracoa mikään voita.
Haah! Kommentin sekavuus ei lainkaan haittaa ! Upeaa kuulla, että pidit tästä ja, että odotat jatkoa ! ^^ Kiitos sinulle hirmuisesti pitkästä ja kauniista kommentista !
p.s. koulukiusaajat on perseestä .Mikaela Q: Awwsum, että idea on hyvä! Ja hienoa, että kuuntelit biisin ennen tätä, jeee ^^Ja sinunkaan kohdallasi en tiedä, onko positiivista vai negatiivista, että pysyit samaistumaan, mutta tulee kuitenkin vähän onnistumisen fiilis.. Hmm. Kiitos kommentistasi ja ihanaa, että sinäkin aiot lukea jatkoa, whii !
xoxoxo ins*
*
*
A/N: Tässä toinen osa, jossa toisenlaisen näkökulman antaa se pahapoika Malfoy. Olen aina ollut sitä mieltä - kuten varmasti monet, monet muutkin - että Dracollakin on se pehmeä puoli. Jotenkin olen kokenut, että hän ei sitä välttis aina osaa näyttää, mutta kyllä sekin ihan inhimillin tyyppi on. Vaikkakin päältä päin katsoen sellainen pieni ilkimys. Ja hmm. Ehkä vähän eriävä Draco tässä siitä, mitä yleensä kirjoitan, mutta päätin kokeilla! Joo ja. Draco on ihana.
*
2/6
Draco
Minä olen aina katsonut muita alaspäin. He ovat huonompia, he ovat köyhempiä, he ovat rumempia ja saastaisempia. Minä olen rikas, puhtoinen ja seksikäs. Olen tiennyt sen aina.
Muut istuvat pienissä porukoissaan, kun kävelen ohi merkkikengissäni platinanvaaleat hiukseni rennosti pöyheänä. Kasvojani koristaa kylmä hymy.
(se ei hymyile)Silmäni ovat keskitalven viileä henkäys, eivätkä ne ole sielun peilit. Niistä näkee oman peilikuvansa. Sen huonon kuvajaisen, jonka se
luo – olet huonompi.
Nolla, luuseri ja tavallinen tallaaja. Minä olen kaikkea muuta paitsi noita adjektiiveja.
Olen intellektuelli ja filmaattinen, oman polun kulkija isäni jalan jäljissä.
Minä syljen muiden päälle, heitän niskaan kuraa ja näytän keskisormea, tallaan varpaille.
(näet olevasi täysi paska)Ystävät ovat yhdentekeviä – tässä maailmassa ollaan kuitenkin lopulta yksin, enkä minä kaipaa ketään lähelleni. Ne ovat kuitenkin kaukana tasostani, jonka olen asettanut, niin itselleni kuin muillekin lähelläni oleville.
Lähellä ei ole paljoa, kaukana liian vähän, mutta ainoa mikä merkitsee on se, että minä olen paras.
Naurut ja huudot kiirivät kivistä käytävää pitkin, se voimistaa äänen ja selkääni pitkin kulkee pieni vilunväre.
(iloa muiden kanssa jakavat nollat)Siinä he istuvat yhtenä porukkana juoruten ja naureskellen. Katsovat minua oudoksuen, minä luon takaisin pahan katseen ja silmät kääntyvät pois.
Enhän minä kaipaa tuollaista. Luusereiden hommaa tuollainen, ei muiden kanssa jaeta iloa, vaan sillä ylpeillään.
Saavutukset, tahto ja voima nostavat jalustalle, jota muut katsovat alhaalta päin kateellisina.
En tahdo muiden tuntevan minun onneani, en tahdo kertoa heille siitä. Minä olen yksin ja luuserit porukassa jakavat kokemuksiaan.
Sydämeni – jos minulla sellainen on – ei ole kultaa eikä platinaa kuten hiukseni, vaan kiveä, koska siitä ei pääse läpi eikä sitä voi tappaa.
Ryhmä poikia kulkee ohitseni luudat olalla.
(korpinkynnen coolit ja suositut)Minä olen suosittu. Minua pelätään eikä minua lähestytä. Minä olen suosittu, koska minua ihaillaan.
En tahdo olla nolla, jolla on paljon ystäviä. Tahdon olla Malfoy, jolla on paljon mainetta ja kunniaa, rahaa.
Joku huutaa nimeäni ja jotain loukkaavaa, mutta en katso taakseni.
Nostan sauvani ja heitän herjan taaksepäin.
Vihatkaa minua minkä ehditte, mutta teidän kaltaisiksi en tule koskaan.
(yöllä mieli laulaa luuserin laulua, säestyksenään kyynelet – voisin olla kuin he)*