Kirjoittaja Aihe: Me olemme me [S] (James/Sirius, fluffia, S)  (Luettu 1857 kertaa)

Pinkkura

• Hurr.
Me olemme me [S] (James/Sirius, fluffia, S)
« : 19.03.2011 22:22:37 »
Kirjoittaja: Pinkkura - vaihteeksi
Ikäraja: S
Tyylilaji: Fluffy!  ;D
Paritus: James/Sirius ( <3 )
Vastuuvapaus: Rowling omistaa hahmot, minä vain leikin hieman, enkä saa tästä rahaa (=

A/N: Näkökulman saatte päättää itse, vuoden saatte päättää itse ja näin poispäin. Kommenttia sais jättää jälkeen ja kertokaa toki jos piditte  :) Tämä on tämmöinen pikkuinen raapale, mutten jaksanut sanoja laskea.

Me olemme me

Huulesi käväisevät poskellani, sipaisevat pikaisen pusun nenänpäähän. Hölmö virne huulillani kertoo enemmän, kuin koskaan voisin ääneen ilmaista. Jännitys kipinöi ilmassa, sinkoilee seinistä ja kimpoilee lattiasta. Sanoja ei tarvita, teot riittävät. Meille. Me olemme me, emme koskaan vain sinä ja minä - kuulumme yhteen, vaikka kukaan ei tiedäkään sitä.

Äkkiä kaikki pysähtyy, jännitys tiivistyy. Suukko kutittaa niskaani, jonkun askeleet lähestyvät. Et lopeta suudelmaa, vaan jatkat selkärankaa pitkin alaspäin, kun minä jännitän tuleeko kukaan, löydetäänkö meidät vihdoin, huomataanko nyt. Ei, ei kukaan tule. Vastaus on ilmiselvä, varsinkin kun kuiskutat sen korvaani. En uskoisi ketään muuta.

Maailmassa me kaksi, yhdessä yksi ainoa. Kokonainen.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 07:21:26 kirjoittanut Kaapo »
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
Vs: Me olemme me [K7]
« Vastaus #1 : 24.03.2011 19:45:22 »
Awwwww!!!!

Joo siis varotan, että tästä kommentista voi tulla tämmönen ihkutus kommentti...

Luin sen sinun Rasavillejä kuutamosuudelmia- ficin ja ajattelin, että voisin lukea toisenkin, koska tykkäsin tuostakin.

Siis mä rakastuin tähänki. Sun kirjotus tyyli on awws ja mun aivot suli ja kaikkee. Sä saat parin sopimaan toisilleen. Tää teksti sai mulle sellasen kestohymyn ja nyt mä hymyilen hassusti ;D

Lainaus
Äkkiä kaikki pysähtyy, jännitys tiivistyy. Suukko kutittaa niskaani, jonkun askeleet lähestyvät. Et lopeta suudelmaa, vaan jatkat selkärankaa pitkin alaspäin, kun minä jännitän tuleeko kukaan, löydetäänkö meidät vihdoin, huomataanko nyt. Ei, ei kukaan tule. Vastaus on ilmiselvä, varsinkin kun kuiskutat sen korvaani. En uskoisi ketään muuta.

Maailmassa me kaksi, yhdessä yksi ainoa. Kokonainen.
Ja rakastuinko edes tähän tai tuohon loppuun? Todellakin kyllä.

Ihanaa lukee jotain todella fluffyä pitkästä aikaa :) Mä oon kummallinen ja selitän kaiken sekavasti, sori.

Anteeksi, mutta mitää rakentavaa en saa aikaseks :-\

Kiittäen ja kumartaen,
Natural, joka hihittelee jotenki hassusti.

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Pinkkura

• Hurr.
« Vastaus #2 : 25.03.2011 14:28:25 »
En ehtinyt eilen vastaamaan, mutta kiitos kommentista Natural! (= Olin ihan täpinöissäni koko koulupäivän, että millonka pääsen vastaamaan sinulle ja nyt pääsin!  ;D *fanfaarit!*

Jes! Mä rakastan hassuja hymyjä ja olen ylpeä itsestäni  ::) Mitä mä oikeen voisin vastata muutakun, että nyt leijjun sielä  kymmenennessä taivaassa jo.. ;D Kiitos kommentistasi vielä uudestaan

Pinkkura, joka myöskin hihittelee hassusti  :D
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Mikaela Q

« Vastaus #3 : 25.03.2011 22:30:33 »
Tää on just sellasta tekstiä, jota ei sais lukea kun on jo valmiiksi ylitunteikkaalla päällä ja kaiken lisäksi älyttömän väsynyt. En toki valita, mutta kun ei tästä osaa sanoa mitään järkevää. :D

Tämä oli aika ällösöpö, sillei hyvällä. Tosi hyvällä. Voin kertoa, että kyllä se hölmö virne levisi munkin naamataululle tätä lukiessa. Paritus vaan on ihanin ikinä ja sitten vielä oikein nättiä tekstiä, niin huhhuh. Kirjoitat tosi kivasti, adjektiivit nyt hukassa niin en osaa paremmin selittää, mutta tykkäilen.

Hehee, nyt menen iloisin mielin nukkumaan. Kiitoksia. (:
Stop Crying Your Heart Out

pihlajanmarja

• Cool, jee jee
« Vastaus #4 : 25.03.2011 22:48:33 »
Aaaaaaaawh rakastuinko edes? No kyllä! Sun kirjoitustyyli on ihana ja kuvailu oli mahtavaa ja olen nyt vaan joku lammikko sulana lattialla. Tämä raapale on loistava! Anteeksi kaikki ylisanat. Tykkään tästä tosi paljon. En edes oikeasti tykkää James/Siriuksesta, olen enemmänkin Remus/Siriuksen kannalla, mutta sinun lukemana näinkin jotain uutta. Ahaa, voihan se olla näinkin! :) Kiitos rajoittuneen näkökulmani laajentamisesta!
I've got blisters on my fingers!

Pinkkura

• Hurr.
« Vastaus #5 : 26.03.2011 16:07:19 »
Hii, Pinkkuran päivä parani ehdottomasti ja fiilis karkas kattoon! Jipii  ;D Kiitos kommentoinnista Mikaela Q ja pihlajanmarja. Olette pelastaneet loppupäiväni.

Mikaela, me ylitunteikkaat. (= Ja saithan aikaiseksi paljonkin järkevää, ainakin minun mittapuuni mukaan. Hyvä, että tää meni näin, mutta tälläkertaa en halunnut liittää tähän mitään suolaa, vain ja ainoastaan pelkkää salaperäistä siirappia ;D Hölmöt virneet on parasta mitä tiedän. Toivottavasti näit hyviä, sokerilla kuorrutettuja unia  :D

pihlajanmarja, ihanaa kuulla! Lammikot lattialla.. No, oon mäkin siellä ollu lammikkona. Tiedän tunteen siis.  :D Ihan hämmästyin kun luin, että olen saanut näkökulmaasi laajennettua, koska itselle tämä on lemppariparitus, vaikka kyllä J/R : kin menee. Ja heij, älä turhaan pahoittele ylisanoja - tykkään niistä.

Kiitos päiväni pelastamisesta,
Pinkkura