Raiskattuja lyijykyniä, loppuunkäytettyjä kumeja ja mielipuolisia ideoita. Neithan on jälleen ryhtynyt piirtämään!Elikkäs tervetuloa ikiomaan taidenurkkaukseeni! Piirroksieni fandomit vaihtelevat paljoltikin, mutta mainittakoon Silmarillionin haltioiden olevan erityisesti lähellä sydäntäni... Toki muutakin löytyy. Lempityöskentely välineeni on lyijykynä, sillä se on yleensä aina käsillä, helppo pyyhkiä ja pidän siitä. Väritän (laiska kun olen) harvoin töitäni, mutta joskus teen poikkeuksia sen suhteen.
Skannerin omistan, mutta sillä on tapana raiskata töitäni, joten saattaa olla että luovutan sen suhteen. Siispä jatkossa on todennäköisesti kameralla otettuja kuvia siinä tapauksessa, että laatu on parempi siten.
Magnus Bane S
...tiedän, ne kädet feilasivat ja se näyttää ihan naiselta, mutta koettakaa kestää. Piirtämään oppii vain piirtämällä, vai mitä? Värityksestä sen verran, että kaikki paljas pinta on väritetty ihonväriseksi, mutta skanneri onnistui raiskaamaan sen.
Piirros on omistettu Solembumille, joka ystävällisesti on kirjoittanut minulle paljon Malecia.
Haltia S
Tähän olen muuten tyytyväinen, mutta tällä kertaa skanneri raiskasi varjostuksen. Kyllä, syytän melkein kaikesta skanneria. Haltiaa piirtäessäni ajattelin Fëanoria, mutta työn tultua valmiiksi ymmärsin sen olevan liian pehmeä kulmistaan. Fëanor se ei ole selvästikään, siispä mieleeni tuli sen jälkeen Elrond.
Ei enempää tällä kertaa, päivittelen sitä mukaa kun löytyy julkaistavia töitä. Mikäli luet tätä, niin raapusta toki kommenttikin.
Neithan kiittää, kumartaa ja poistuu takavasemmalle~
// Illusia lisäsi ikärajat.