Kirjoittaja Aihe: Onko se kaikki totta? S  (Luettu 2099 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 690
  • ... and yet i smile.
Onko se kaikki totta? S
« : 01.03.2011 23:38:04 »
Otsikko: Onko se kaikki totta?
Kirjoittaja: Natural
Genre: Drama, angst
Hahmo(t): Bellatrix vetää pääroolin
Vastuunvapaus: Kaikki minkä tunnistatte Rowille myös kuuluu hänelle, en saa tästä muuta kuin hyvän mielen
Beta: Eipä olee
Ikäraja: S
Haaste(et): Ficlet300 sanalla 51. Sairas
A/N: Joo siis en taaskaan tiedä minne tämä olisi pitänyt laittaa joten ajattelin, että tämä on hyvä paikka. Ja tuotas noin... en tiedä mistä idea lähti, mutta itse olen ihan tyytyväinen loppu tulokseen. Ja niistä kirjoitusvirheistä saa ilmottaa. Toivottavasti tykkäätte. Ja kommentto on aina tervetullut
Omistus: Omistan tämän sennamiilalle, Beatricelle ja Odoshille.

Onko se kaikki totta?


Bellatrix PoV
Istuessani sellini perinmäisessä nurkassa kädet polvieni ympärillä, mietin sitä kaikkea mitä minusta on sanottu.

''Hän on hullu...''

''Kylmäverinen murhaaja hän on...''


Olenko todella sitä kaikkea mitä he sanovat minusta? Yleensä en jää miettimään mitä  minusta sanotaan, mutta nyt, kun istun Azkabanissa minulla on aikaa ajatella. Olenko tosiaan niin hullu kuin väitetään? Mielestäni en ole. Sanovat niin vain siksi, koska olen kuolonsyöjä ja puhdistanut kuraveriset vain puhdasveristen joukosta. No, myönnän, että olen tappanut ja kiduttanut muitakin.

''Hän on sairas...''

''Päästään vialla...''


Mutta olenko minä sairas? Jos olen, missä määrin? En osaa vastata mihinkään, mutta voin vain arvailla. Suurin kysymykseni kuuluukin: Onko se kaikki totta?

Monet sanovat, että pimeyden voimat ovat pahasta, mutta mielestäni se on vain yksi tapa hallita, hallita maailmaa. Jokainen päättäköön kohtalonsa ja minä päätän sen, että haluan joskus olla jotain hyvin suurta.

Nousen seisomaan ja katson pienestä ikkunasta ulos. Meri on myrskyisä ja harmaissa pilvissä välähtelevät välillä salamat. Olen vanki kiviseinien sisällä. Haluaisin olla vapaa niin kuin aallot. Tuuli saa mustat hiukseni heilumaan. Jos olisin vapaa, mitä tekisin? Etsisin herrani ja auttaisin hänet takaisin valtaan? En osaa vastata näihin kysymyksiin, mutta osaan sanoa toivovani takaisin vapauteen.

*
« Viimeksi muokattu: 04.03.2011 16:20:43 kirjoittanut Natural »


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 690
  • ... and yet i smile.
Vs: Onko se kaikki totta? S
« Vastaus #1 : 04.03.2011 15:43:37 »
Beatrice kiitos ihanasta kommentista! Ja oleppas hyve! Oho, miten en oo huomannu tuollasta virhettä!? Kiittäen kommentillesi Natural yrittää kirjoittaa joskus siihen ''Liitymme kuolonsyöjiin''- ficciin jatkoa;)


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Onko se kaikki totta? S
« Vastaus #2 : 04.03.2011 16:00:46 »
Monet sanovat, että pimeyden voimat ovat pahasta, mutta mielestäni se on vain yksi tapa hallita, hallita maailmaa. Jokainen päättäköön kohtalonsa ja minä päätän sen, että haluan joskus olla jotain hyvin suurta.

Nousen seisomaan ja katson pienestä ikkunasta ulos. Meri on myrskyisä ja harmaissa pilvissä välähtää välillä salamat. Olen vanki kiviseinien sisällä. Haluaisin olla vapaa niinkuin aallot. Tuuli saa mustat hiuskeni heilumaan. Jos olisin vapaa, mitä tekisin? Etsisin herrani ja auttaisin hänet takaisin valtaan? En osaa vastata näihin kysymyksiin, mutta osaan sanoa toivovani takaisin vapauteen.

Pakko lainata koko kohta, oli vaan niin ihana! Oi, kunnon Bellaa <3<3 Jostain syystä olen alkanut pitämään Bellasta. Viimeisen ja kuudennen Potterkirjan myötä olen inhonnut häntä. Nyt alan jopa pitämään.
 
 Mutta siis. Pidin tästä ficceröisestä. Tää oli hyvin kuvailtu, ihanaa tekstiä ja kivoja lauseita. Azkaban varmaan pistää Bellan miettimään asioita. <3

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Onko se kaikki totta? S
« Vastaus #3 : 04.03.2011 16:07:14 »
Jaajaa, missä vaiheessa tänne tämmöinen on tullut ja ennen kaikkea, miksen ole lukenut ja kommentoinut? Korjaanpa tämän virheeni nyt ja ensimmäisenä kiitän kovasti omistuksesta - taas kerran :) Olet ihana

Sitten pääsen taas lempipuuhaani (no okei, ei se oikeasti ole) eli kirjoitusvirheisiin.

Lainaus
olen kuolonsyöjä ja pudistanut kuraveriset vain puhdasveristen joukosta
puhdistanut ehkäpä
Lainaus
Meri on myrskyisä ja harmaissa pilvissä välähtää välillä salamat
ehkä kuitenkin välähtelevät tai välähtävät, koska niitä on monta
Lainaus
Haluaisin olla vapaa niinkuin aallot. Tuuli saa mustat hiuskeni heilumaan.
niin kuin erikseen ja sitten hiukseni

Eipä kai muuta. Jotain pientä pilkkuvirhettä, mutta se ei ollut paha, enkä ala kyllä tähän listaamaan. Jatketaan siis etiäpäin. Bella oli kivan IC ja vois kuvitella, miten just tuollaiset kysymykset pyöris hänen päässään Azkabanissa. Ja mä voin nyt olla kiltti ja vastata, että kyllä hän on hullu ja päästään vialla, mutta kuten sanottu, hullut ovat parhaita ja Bella on paras, koska häntä hullumpi ei kyllä voi kukaan enää olla ;)

Lainaus
minä päätän sen, että haluan joskus olla jotain hyvin suurta.
Ihanaa <3 Tosin mä voisin kuvitella sellasen pikku-Bellan tähän kohtaan, et "kun musta tulee iso niin musta tulee jotain tosi suurta" :D Mutta on kyllä ihana kohta

Lainaus
Olen vanki kiviseinien sisällä.
Ja tässä toinen ihuna kohta. Jotenkii niin angstikohta, että melkeen alkaa itkettää (mutta vaan melkeen - ei hätää Bella, tulen pelastamaan sinut vankilastasi!) Ehkä Bella on vanki myös oman päänsä sisällä, kun ei nuo kysymykset jätä rauhaan. Ja joko mä taas onnistun repimään jotain psykologista tulkintaa? Taitaa olla siis paras, että lopetan tähän :)

Kiittäen tästä pienoisesta
sennamiila

P.s. Beatrice, kyllä se sitä jatkoa kirjoittaa, kun sitä koko viime yö (ainakii melkeen) suunniteltiin ;)


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 690
  • ... and yet i smile.
Vs: Onko se kaikki totta? S
« Vastaus #4 : 04.03.2011 16:18:07 »
Kiitos kommenteistanne sennamiila ja Vaarallinen Kommentoija! Piristivät kovasti ja mä korjaan noi virheet tuolta ;) Ja kivaa, että olette tykänneet. Mä hallihen tän vastaamisen...


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo