Kirjoittaja Aihe: Twilight: Life With Cullens Kids (K-11) | Huumori  (Luettu 10391 kertaa)

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
//:Huumori, Emmett, Rosalie, Jasper, Alice, Edward: 6 v, Carlisle, Esme: n.30 v, kaikki ihmisiä!

LIFE WITH CULLENS KIDS

Kirjoittaja: Kahvikuppi
Beta:
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Huumori,
Fandom: Twilight
Paritus/Henkilöt: Carlisle/Esme, Emmett, Rosalie, Jasper, Alice, Edward (Jessica, Mike, Angela, Felix, ehkä muitakin.)
Disclaimer: En omista henkilöitä, enkä Cullenien taloa, vaan ne kuuluvat Stephenie Meyerille.
Warnings: Kiroilua,
Tiivistelmä: Cullenien lapsilla, eli Jasperilla, Alicella, Edwardilla, Emmetillä ja Rosaliella, koittaa päiväkoti-ikä, ja he joutuvat päiväkotiin. Eräitä ei kiinnosta koko juttu ollenkaan, toiset taas oppivat uutta. Niin päiväkodissa kuin kotonakin Cullenien lapset ovat aina villejä, joten miten heidät saadaan rauhoitettua? Ei ainakaan telkemällä jääkaappiin…
A/N: Tää on mun kolmas ficci, mutta tän aihe on kyllä outo, mutta ei ihme, koska keksin tän joskus keskiyöllä, mutta toivottavasti teidän mielestä aihe olisi edes jotenkin hauska, koska koitin saada tästä tehtyä aika humoristisen. :D Ja kun nyt luet tätä, niin kommentti olisi kiva… ;) Ja niin! Vielä yksi huomio:kirjoitan lasten PoVien vuorosanat pelkästään "tättä-kielellä", ja loput ihan normaalisti, koska muuten ette tajuaisi mitään :D



                          TRAILER


                               Kun päiväkoti-ikä koittaa…
-Ja minähän en tuota päälleni laita!
-Kylläpäs!
-Yäk! Yäääkk!




                             Koittaa myös uhma-ikä…
-No, entin Edvaalt pittat mun tänkyyn, titten Japtel mun lattialle, ja mä kant. Titten ne vitun patkat vielä huuti niin, että Lotie helät, ja titten me taatiin kotialettii.
-EMMETT NATHAN CULLEN!!!




                           Mutta onneksi kaikki on niin tuttua ja turvallista…
-Hei! Päättä mut poit! Kuulitko kakka-aivo? MÄ TEEN VALITUKTEN!!!

                   


                       Ainakin melkein…
-Minne me ollaan menossa?




                       Kahvikuppi esittää…
-Jezzztazzz…
 



                       Life with Cullens kids!
-Se on niin ruma…
-Mitä ihmettä?




Luettavana 2.3.2011!
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 22:15:36 kirjoittanut Kaapo »
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

Deep

  • Vieras
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #1 : 01.03.2011 14:46:19 »
Joojoo vähä hauska  :D
Sait mut nauraan ekan kerran tänään, on ollu vähä huono päivä... Eli kiitos siitä  ;)

En tiedä, voiko tästä keksiä mitään rakentavaa.
jatkoo vaa  :)

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #2 : 01.03.2011 17:09:12 »
Kuulostaa lupaavalta!
Traikku oli ihan älyn hauska, sain päivän naurut ;D
Jatkoa vaan nopeesti!

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #3 : 01.03.2011 23:28:25 »
Kiitos, Deep ja N1gg1h! :D Onneksi se on hauska, koska ajattelin, että siinä ei ole tarpeeksi huumoria, mutta näköjään onkin jos olen saanut edes kaksi nauramaan. :D Huomasinkin just että oon laittanut tohon että se on luettavana tänään, vaikka piti laittaa että huomenna. No, korjataan se, ja huomenna tulee tekstiä lisää. :)
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #4 : 02.03.2011 17:02:41 »
Päätimpä nyt laittaa ensimmäisen luvun teidän luettavaksenne. :D En-joy!   

                                            Luku 1  

                                       Esme PoV



-Ja minähän en tuota päälleni laita! Emmett kiljui korvaani.

-Kylläpäs! Huudahdin ja aloin tunkea Emmetin päälle sinistä poolopaitaa.

-Yäk! Yäääkk!! Emmett jatkoi kiljumistaan.

-Hyst nyt! Sanoin ja tukin Emmetin suun kädelläni.

-MMPHHM! Hän yritti huutaa ja purra kättäni, että ottaisin sen pois.

-Emmett!! Tulpa kii! Alice tuli valittamaan. Otin käteni pois Emmetin suulta, kun hän puraisi sitä.

-Empät pidä! Emmett huusi taas.

-Joo, tai mä meen valittaan äitille! Alice huusi naama pinkkinä. Sitten hän huomasi minut.

-Eiku siis isille! Hän korjasi nolona.

-Mitä te meluutte täällä? Kuului ääni takaani. Edward, Jasper ja Rosaliekin tulivat seuraamaan epäonnistunutta pukemis-yritystäni.

-Minä koitan saada… Emmetille paidan päälle, mutta hän ei suostu, selitin ja Rosalie ärtyi.

-EMMETT! Et voi mennä ilman vaatteita päikkyyn! Tä nolaitit meidät! Hän kiljui.

-Lotalie! Tuu kii! Jasper huusi.

-Pidä itte tuut kii! Rosalie huusi ja siitä oli kehittymässä sota, joten minä huusin:

-MYKKÄKILPAILU! Edward säikähti, mutta sentään he pitivät suunsa kiinni. Ja sitä hiljaisuutta jatkui koko matkan päiväkodille asti, kunnes toivotin kaikille hyvää ensimmäistä päikkypäivää ja pussasin poskelle. Silloin Emmett huusi:

-HYI HITTO!

-EMMETT NATHAN CULLEN! Huusin ja toruin häntä ruman sanan vuoksi. Sitten katsoin kun pikkuiseni juoksivat päiväkodin porteista sisään.



Kun menin hakemaan lapsia tarhasta, he olivat aivan väsyneitä. Pistin heidät tila-automme takapenkille ja lähdin ajamaan kotia kohti. Kun olin pihassa, kaikki viisi tuhisivat yhteen ääneen.

-Herätys! Eikö tullut nukuttua tarpeeksi päikyssä? Vitsailin.

-Alite nukkui pitimpään, Rosalie mutisi, avasi auton oven ja hyppäsi ulos.

-Viimeinen sisällä on vaarin villasukka! hän huusi ja kaikki juoksivat sisälle. Minä kävelin. Sisällä Emmett, Edward, Rosalie ja Alice kailottivat:

-Jatpel hävit!

-Noniin suut suppuun ja syömään, sanoin samalla kun menin keittiöön laittamaan spagettia lautasille.

-Jee! Apettia! Emmett huusi.

-Pakettii, ei apettii! Edward oikaisi.

-Spagettia, minä sanoin.

-Niin, sapektia! Alice sanoi.

-Aletaan työmään, mulla on nälkä! Rosalie huusi.

-Niimpä, sanoin. Jestas että he olivat suloisia, mutta harmiksi erittäin äänekkäitä.

-Ja nyt leikkimään! Sanoin ja he juoksivat leikkihuoneeseen. Korjasin tiskit ja laitoin spagetin jämät mikroon odottamaan Carlislea syömään sen. Sitten menin leikkihuoneeseen, ja siellä he makasivat lattialla ja nukkuivat. Kannoin heidat yksitellen sänkyihin nukkumaan. Venyttelin pitkään selkääni, joka tuli kipeäksi viiden lapsen painosta ja portaista. Sitten menin tekemään töitä.
Taisin nukahtaa, koska heräsin sängystäni Carlisle vierelläni kello kolme yöllä. Painoin silmäni kiinni ja nukahdin pian uudestaan.


                                                       Jasper PoV


Heräsin aamulla hirveään meteliin. Nousin sängystä, venyttelin ja menin käytävään. Meteli kuului Emmetin huoneesta, joten menin sinne katsomaan mikä siellä oli hätänä. Kun menin ovesta sisään, huomasin heti, että Edward oli mennyt sinne yöksi. Ja he olivat nukkuneet Emmetin sängyssä, kumpikin.

-TINÄ ILKIMYT! Tää pittatit mun tänkyyn! Emmett huusi naama ihan punaisena ja itki. Hauska näky.

-EMPÄT! Edward huusi takaisin aivan saman näköisenä.

-Tulvat kii nyt! Alice huusi vierestäni ja minä säikähdin niin että aloin itkeä ja pissasin housuihini. Emmett itki kovempaa ja sitten vielä hänkin pissasi lattialleen.

-YÄK! Alice huusi ja juoksi pois. Sitten tapahtui se, mikä ei ole hauskaa: Carlisle tuli huoneeseen. Hän pysähtyi ovelle ja oli siinä hetken silmät pyöreinä, kunnes hän avasi suunsa ja henkäisi:

-Voihan paska, ja hän lähti huutaen Esmen nimeä heidän huonettaan kohti. Sitten tuli hiljaista, kun lopetimme itkemisen.

-Voihan vittu, kuului Esmen ääni heidän makuuhuoneensa suunnalta.


                                               Alice PoV

PÄIKYSSÄ:

-Mitäs te teitte aamulla, Alice, Rosalie, Emmett, Jasper ja Edward? Kauneushoitolaa tarvitseva päikyntäti Angela kysyi MINUN mielestäni typerässä aamuringissä, jossa kysytään joka päivä, mitä me teimme aamulla. Emmett avasi suunsa ja veti henkeä.

-No, entin Edvaalt pittat mun tänkyyn, titten Japtel mun lattialle, ja mä kant. Titten ne vitun patkat vielä huuti niin, että Lotie helät, ja titten me taatiin kotialettii, hän selitti.

-EMMETT NATHAN CULLEN!!! Angela huusi.

-Nyt pestään suu saippualla! Hän jatkoi huutoaan, ja tukin korvani, sillä tärykalvot meinasivat puhjeta siihen huutoon. Jotkut Emmetin,  Jasperin ja Edwardin kaverit hihittivät Emmetin esitykselle. Mutta minä en, sillä Emmett oli TAAS vaikeuksissa.


                                                  Emmett PoV


Angela vei minut vessaan ja pesi mun suun saippualla. Sitten hän kysyi:

-Miksi sinä kiroilit? Se on ruma tapa.

Minä päätinkin olla nenäkäs ja sanoin:

-Kotka taippua on niin vitun hyvää!

Siispä kolmannen pesun jälkeen kaikki saippua loppui. Tai no melkein, Angela ei nimittäin huomannut toista pulloa.

-Voihan paska, hän sihahti, jolloin minä tungin hänen päänsä käsienpesualtaaseen ja pesin hänen suunsa RUNSAALLA saippuamäärällä. Sen takia jouduin jäähylle keittiöön. Sehän sopikin hyvin, sillä minulla alkoi olla jo nälkä. Siispä kun kukaan ei nähnyt, menin jääkaapin ovelle, avasin sen ja menin vihanneshyllylle. Otin porkkanan hyllystä. Sitten joku minut läimäytti kaapin oven kiinni ja lukitsi sen ulkopuolelta.

-Hei! Päättä mut poit! Kuulitko kakka-aivo? MÄ TEEN VALITUKTEN!!! Huusin ja potkin ovea. Vastaukseksi kuulin ärsyttävää noidannaurua oven ulkopuolelta. Keittäjä Jessica oli lukinnut oven. Aloin jyrsiä porkkanaa odottaen, että joku päästäisi minut ulos. Vaikka tuntui siltä, että jäätyisin ennen sitä. Katsoin lämpömittariin. Se näytti kolmea astetta lämmintä, joka ei ollut terveellinen luku. Olin kuullut kaiken iskältä, ja nyt olin kuolemassa päikyn jääkaappiin. Ei kiva. Aloin itkeä, ja pian paitani oli ihan märkä kyynelistä.

-Päästäkää mut ulos… Vinkaisin, ja tiesin, ettei kukaan edes kuulisi minua.

-Voi paska, sanoin hiljaa.

-Kuvaannollisesti, henkäisin ja laitoin silmäni kiinni toivoen lujaa että en kuolisi tänään.




Aikas lyhyt. No, mutta kommentoikaa, mitä piditte  ;D (muokkasin myöhemmin tästä vähän helpomman luettavan, koska se oli ainakin minun mielestäni vaikea lukea kun kaikki oli samassa sumpussa.)
« Viimeksi muokattu: 03.03.2011 14:18:58 kirjoittanut Kahvikuppi »
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #5 : 04.03.2011 22:46:35 »
Kiitos Giril ihanasta kommentistasi. Jatkoa ajattelin laittaa viimeistään esiviikon sunnuntaihin mennessä, koska en itse jaksa odottaa, että se julkaistaan. :)
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

JärkeväLiisa

  • Happy face
  • ***
  • Viestejä: 114
  • Pepsodent-smile
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #6 : 13.03.2011 11:29:03 »
Jeiij, hulluja lapsi-Culleneita!  ;D Aivan mielettömän söpöjä ja ilkeitä lapsia tai no ei nyt voi sanoa ilkeitä, vaan no, lapsia. Pelkkiä lapsia  ;) Ihastuttavaa lasten lässytystä ja niitä r- sun muu kirjainvikoja (tulee mieleen serkun lapset, kun he huutavat Liitaa  :P )
Aivan söpöä, en löydä kielivirheitä, jos edes olikaan, niin hyvää tekstiä, ettei edes viitsinyt etsiä  ;D Jatkoa pyydän, rakas Kahvikuppi;)
Arigato, JärkeväLiisa
Positiivisuus on elämän asenne! ;D

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #7 : 13.03.2011 17:45:05 »
Hulluja, ilkeitä, söpöjä Cullen-kakaroita.. Joo, niin se on :D Ja on se niinkin, että ne on lapsiakin, mutta enemmän kallistuu kauhukakaroihin, joka pätee eniten Emmettiin :D  Mutta kiitos, rakas JärkeväLiisa kommentistasi, ja jatkoa saatte joskus, kun etsin ja kaivan esiin kukkalapiolla päästäni sen pienen inspiraation kipinän kirjoittamiseen... :)
JA SITTEN ISO KIITOS KAIKILLE 200 LUKIJALLE, oikeastikkin ISOO kiitos ! :D
« Viimeksi muokattu: 13.03.2011 17:52:46 kirjoittanut Kahvikuppi »
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #8 : 08.04.2011 17:10:09 »
Noniiin, tänään sain pienen inspiraation kirjoittaa lisää (tämä teksti on erilaista, kun word sekos ja poisti kaikki tekstit mitä ehdin kirjoittaa, mutta kirjoitan tähän), joten tässä, olkaa hyvät! :)



                                     Angela PoV

-Jaa että mitä!? Kiljahdin omahyväisen näköiselle keittäjälle, Jessicalle.

-Niin, se pikkukak-- siis poika, vain yht'äkkiä katosi! Katsoimme Miken kanssa kaikkialta, mutta emme nähneet häntä missään! Jessica huudahti takaisin, ja tajusin heti, että jokin oli aivan liian pielessä. Minä sentään tunnistin valehtelijat!

-Kuules nyt, Jessica, aloitin ja astuin uhmakkaasti lähemmäs hänen rumaa botox-naamaansa.

-Asia on niin, että minä en sinuun luota, ja voin aivan hyvin tästä kävellä ohitsesi ja sinä et todellakaan pamauta minulta tajua kankaalle tuolla puukauhalla, sanoin ja osoitin puukauhaa Jessican kädessä, joka oli aivan valkoinen siitä, että hän puristi kauhaa lujasti. Sitten tunkeuduin hänen ohitseen keittiöön.

Katsoin kaikkialta, mutta myöskään minä en nähnyt Emmettiä missään. Olin menossa anomaan anteeksipyyntöä Jessicalta, kunnes kuulin jääkaapista outoa ääntä.

-Emmett, kuiskasin itsekseni ja menin avaamaan oven, ja siellähän pieni karkuripoika istui nakertamassa porkkanaa aivan umpijäässä. Tästä Jessica ei todellakaan selviä. Menin nostamaan Emmetin maasta ja kannoin hänet ulos. Hänen hampaansa kalisivat niin että luulin niiden jo kohta putoavan hänen suustaan. Kävelin Felixin, paikan pomon ovelle ja menin suoraan sisään.

-Löytyihän se! Huudahdin niin, että Felix säikähti.

-Voi hem--... Taasko se käärme on tehnyt jotain!?!? Felix karjaisi kuin leijona ja jatkoi heti:

-Tämä oli jo liikaa! Nyt se noita-akka saa potkut!!!

Hän tunkeutui ohitseni ja menin perässä keittiötä kohti, mutta sitten muistin Emmetin sylissäni, ja meninkin viemään hänet Christylle, joka haki huopia heti hänen ympärilleen. Sitten menin kohti keittiötä, jossa juuri näin, kun Jessica heitettiin takaovesta ulos.

-Kuka meillä nyt on kokkina? kysyin Felixiltä ja hän hymyillen vastasi:

-En minä kuka ole, mutta ruokaa osaan laittaa.

-Ai. Ai! Jaa, no... Voi kun hauskaa, sanoin ja lähdin hämillisesti naurahtaen paimentamaan lapsia.



                                     Alice PoV

Olin tyytyväinen itseeni. Olin ERRRRITTÄIN tyytyväinen! Opin tänään sanomaan R-kirrrrjaimen!! Olin kehitellyt päikkymatkan aikana nerokkaan, tai ei niin nerokkaan, suunitelman, jolla saisin Angelan opettamaan minulle ärrrrän:

1. Mene itkien hänen luokseen.
2.Kun hän kysyy, mikä on, sano, että "lupaatko tehdä yhden helpon jutun?"
3.Kun hän suostuu, opettele R, jos ei, uhkaile valituksella.
4.Ole onnellinen!

                                                  ****

Kotona menin äidin luo ja sanoin:

-Mitä meillä on ruokana? Jolloin häneltä tippui kauha kädestä.

-Mitä? sanoin, jolloin Esme huudahti:

-Sinä osaat ärrän!!! Jolloin isi tuli katsomaan mitä hänen vaimonsa huutaa.

-Moi iskä! Oliko rankka työpäivä? Kysyin ja katsoin isää hymyillen, jolloin näytti siltä, että hänen leukansa tippuisi noin parin sekunnin jälkeen kolahtaen maahan.

-E-e-ei... Koska... Olin kotitöissä... hän mumisi.

-Jaaaaa.... sanoin ja jatkoin hetken päästä:

-Niin, mitä ruokaa tuolla hellalla kiehuu yli? Jolloin iskäkin tajusi palohälyttimen soivan ja äiti juoksi hellan luo, jolloin jouduin nostamaan kauhan maasta ja viemään sen keittiöön hänen perästään.

Minä olin erittäin nokkela!



                                     Rosalie PoV

"Alice oppi tänään päikyssä äck--äl--äcs-- IHAN SAMA!!! Mutta minä en osaa! Epäreilua!" Ajattelin kotimatkalla ja katsoin kun muut nukkuivat takapenkillä kun minä istuin kuolaavan Jasperin vieressä keskipenkillä. " Se käälme saa aina kaiken!"

-Rosalie! Mikä käärme? En ole nähnytkään sellaista meillä... Äiti sanoi hiljaa. Oho! Olin ajatellut ääneen. Hupsistaa!

-Talkoitin ALITE! Te oppi äch--ämmm--- ihan tama! Mutta mä en otaa titä! En eet cccc-kiljainta! Huusin hiljaa naama aivan punaisena.

-Rosalie SHHH! Rauhoitu! Äiti sanoi ja koitti luultavasti keksiä, miten saisi minut rauhoittumaan.

-Opeta mulle cccc ja äcch! Huusin ihan kunnolla.

-Opetan, jos lakkaat huutamasta ja olet tämän viikon loppuun asti kiltti päikyssä, äiti sanoi tyynenä.

-Okei! sanoin innokkaana.

-Ja anteeksi! jatkoin ja äiti hymyili.

-Niin sitä pitää! Jatka noin kilttinä olemista! Ja niin minäkin hymyilin.

Ja olin kiltti!

Niinpä maanantaina päikyn jälkeen menin Alicen huoneeseen ja sanoin:

-Alice, tulisitko kanssani ulos uima-altaalle leikkimään barbeilla? Ja Alice tuijotti minua piiiitkäään silmät pyöreinä. Sitten hän hymyili erittäin säteilevästi.

-Sinä opit äSSän ja äRRän! Me ollaan samiksii! JEE!! Ja siinä me pompimme ja kiljuimme hameenhelmat liehuen.

Olin KERRANKIN samanlainen kuin Alice!


________________________________________________________________________________________________________

Noin, aikas lyhyt, mutta sentään tuli kirjoitetuksi. Seuraavassa kirjoituksessa tulee Carlisleakin vähän, ja sillein... Mutta, kiitos kun luet, voit varmaan kommenttia laittaa?  ;)
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

JärkeväLiisa

  • Happy face
  • ***
  • Viestejä: 114
  • Pepsodent-smile
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #9 : 13.04.2011 22:12:20 »
Jeiij, lisää lapsia! Aivan sööttejä, kun Alice oppi ärrän ja Rosalie harmistuu siitä. Mutta sitten riemu suur, kun molemmat osaavat. Ihania ^^ Mie tykkään, lissää vaan!  ;D
Arigato, JärkeväLiisa
Positiivisuus on elämän asenne! ;D

Catherine

  • Lievästi pimahtanut
  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #10 : 16.04.2011 19:35:27 »
Hauska ;D
Voi, Esme-parkaa, eivät ole kovin helppoja tapauksia nämä lapset. Ehkä liianvillejä Cullenien lapsiksi...
Tuo vauvakieli hieman häiritsee, eivät 6-vuotiaat oikeasti puhu noin (minäkö otan tämän liian tosissani?  ::)) Piristi iltaa kummasti, kiitos siitä

Helinä

  • suojelusenkeli
  • *
  • Viestejä: 2
  • "daddy kills people"
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #11 : 19.04.2011 19:22:03 »
aww, vähän suloisia pikku-culleneita ^^ jatkoa kiitos (;

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #12 : 07.05.2011 00:26:38 »
Giril: Luulisin, että tässä ei olekkaan mitään järkeä  :)
Catherine: Hyvä että piristi  :) Luultavasti ajattelin asian näin, että Cullenien lapset olisi tässä vähän vinksahtaneita...  ;D
Helinä ja JärkeväLiisa: Kiitän ja kumarran kommenteistanne  :) Lisää tulisi sitten, kun saisin kirjoitetuksi vähän lisää, mutta ei ole hyvää vitsiä keksittynä, mutta luulisin, että jatkoa on tulossa aikas pian.  ;D
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #13 : 15.05.2011 13:30:56 »
Vooii! tää on ihan paras!! Onkos vielä tulossa jatkoa? :)

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #14 : 16.05.2011 15:52:48 »
Kiittooos Mordelove kommentistasi :) Ja kyllä, jatkoa on tulossa, kunhan saan kirjoitettua koneelle. Ei  enää iso homma jäljellä :)
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Life With Cullens Kids (K-13)
« Vastaus #15 : 10.07.2011 23:44:22 »
Aawws!!!!!
Tää on ihan superhyper IHANA <3
Söpöt Cullenin lapset <3 :) !!
Tässäkään ei mitään järkeä ollut ;D ...
Mut jatkoo toivoisin  ;D !
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Rikkahippu

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 13
  • Maailmanvalloittaja
Vs: Life With Cullens Kids (K-13) | Huumori
« Vastaus #16 : 14.07.2011 16:38:06 »
Ei näin ylisöpöö sais tehdä! :D
Oon naureskellu täällä vatsa kippuralla ja toi traileri oli aivan mieletön! Ihailen Esmee tässä suuresti, että miten se osaa toimii noin hyvin lasten kanssa(itse en pystyis) ja varsinkin tuon Emettin tapauksessa. ::)
Toivottavasti sitä jatkoo on tulossa pian, sillä sain nyt jo viikon naurut naurettua ;D

             -Rikkahippu
Unelmoi niin kuin eläisit ikuisesti,
                                  ja elä niin kuin kuolisit tänään.

Deep

  • Vieras
Vs: Life With Cullens Kids (K-13) | Huumori
« Vastaus #17 : 14.07.2011 18:17:55 »
Tää on niin söpö!  :D
Kuvittelen Jasperin, Emmettin ja Edwardin sellasina pikkusina parivuotiaina just omilla kasvoillaan ja kiharahiuksisina <3
Ja Alice ja Rosalie kans omilla söpöillä lapsenkasvoillaan, vielä vähän pienempiä ku pojat, suorat otsatukat ja pitkät korkkiruuvikiharat <3
Haha  :)

Jatkoa ootteleeen  ::)

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Life With Cullens Kids (K-13) | Huumori
« Vastaus #18 : 23.07.2011 16:38:51 »
Ihanaa!  :D Mulla oli tylsää, ja onneks avasin tän ficin, sain päivän naurut. ;D
Sit toi Alicen suunnitelma.... :D Ja Rosalie oli hauska, ku se mökötti.
Lainaus
No, entin Edvaalt pittat mun tänkyyn, titten Japtel mun lattialle, ja mä kant. Titten ne vitun patkat vielä huuti niin, että Lotie helät, ja titten me taatiin kotialettii, hän selitti.
Mulla meni hetken ennen kuin tajusin, ja sit puskahin nauruun. ;D
Mut ihanan paras ficci  :D
jatkoa!
miiru_97
(:

Kahvikuppi

  • Angel Radio
  • ***
  • Viestejä: 57
  • Ava made by Annabelle
Vs: Life With Cullens Kids (K-13) | Huumori
« Vastaus #19 : 08.10.2011 17:08:02 »
Huh, siitä on jo liiankin kauan aikaa, kun oon viimeksi kirjoittanut. Nyt voin kirjottaa lisää, kun hankin open officen, ja tässä sitä tulee.


               Carlisle PoV

-HUOMENTAAAAAAA!! Kuului kimeä huuto vierestäni.

-Helää! Mulla.. Eiku meillä on tulle ylläli! Jasper huusi suoraan vasempaan korvaani.

-Joojooo... mumisin ja avasin silmäni haukotellen. Pyyhkäisin oikealla kädelläni hiukset pois otsalta, ja tunsin jotain tahmeaa kädessäni.

-Mitä ihmet... Lauseeni keskeytyi, kun joku veti peiton pois päältäni ja kaatoi sangollisen jääpaloja päälleni.

-HYI HELVETTI!! Huusin ja ponkaisin pystyyn nähdäkseni, että Esmen ja minun sänky oli kuorrutettu kermavaahdolla ja nomparelleillä. Näin myös Esmen joka hymyili ilkeästi ja piti käsissään vihreää sankoa.

-Esme? SINÄKÖ se olit? Huusin ja lapset, jotka olivat sangyn toisella puolella, alkoivat nauraa.

-No miltäs näyttää? Esme vastasi ja laski ämpärin maahan.

-Jezzztazzz... Sanoin venytellen.

-Mikä päivä tänään on?

-Hmm... Olisiko viidestoista viidettä? Esme sanoi ja vinkkasi lapsille jotka aloivat huutaa (ei laulaa):

-Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Calppa, paljon onnea vaan!

-Hyvää syntymäpäivää, Esme sanoi ja halasi minua.

-Kiitos vain, myöskin siitä oikein MUKAVASTA herätyksestä, vastasin ja menin halaamaan lapsiani.

-Tule, Esme sanoi, otti minua kädestä kiinni ja alkoi vetää minua jonnekkin huoneesta. Portaiden yläpäässä hän pysähtyi.

-Pysähdy siihen ja sulje silmäsi, hän sanoi, otti huivin taskustaan ja sitoi sen silmilleni.

-Minne me ollaan menossa? Kysyin ja ajattelin, että Esme vie minut naapureiden eteen pelkissä boksereissani. Mutta onneksi ei.

-Nosta vasenta jalkaa, Esme sanoi jostain alhaaltapäin. Tunsin kankaan kosketuksen jalassani.

-Nyt oikea. Nostin oikeaa jalkaani ja Esme pujotti housut jalkaani.

-Tuntuu vähän höpsöltä, sanoin, ja Esme pujotti paidan päälleni. Sitten hän laittoi vielä minulle kengät jalkaan ja vei minut ulos talosta. Lähdimme kulkemaan autotallia kohti. Sitten Esme pysähtyi ja otti huivin pois silmiltäni. Häikäistyin hetkeksi kirkkaasta auringonpaisteesta. Sitten huomasin jotain kiiltävää edessäni. Siinä oli upouusi, kiiltävänmusta Porsche Panamera.

-Voihan hitto... Henkäisin hiljaa.

-Se on niin ruma... Sanoin muka ällöksyen ja Esme tuijotti minua silmät pyöreinä.

-Mitä ihmettä? Hän henkäisi.

-Hei se oli vitsi! Naurahdin ennenkuin Esme alkaisi itkeä.

-Se on mahtava! Esme Cullen, minä rakastan sinua, sanoiin, hymyilin leveästi ja juoksin  auton luo ihaillen sitä kuin pikkulapsi karkkikaupassa.

-Varokin sitten naarmuttamasta sitä! Esme sanoi, heitti minulle avaimen ja meni takaisin sisälle hymyillen. Avasin oven ja koitin käynnistää autoa, mutta se ei lähtenyt käymään. Parin yrityksen jälkeen minulta meni hermot.

-Käynnisty nyt!! Huusin ja vaikka en vääntänyt avaimesta, auto jyrähti käyntiin ja jäi joutokäynnille.

-Mitä ihmettä? Sopersin ja kokeilin:

-Sammu, ja auto sammui. Otin avaimen pois virtalukosta ja nousin autosta. Menin sisälle, ja keittiöön, mitä kuului Esmen hyräilyä.

-Anteeksi, unohdin kertoa, että se käynnistyy ja sammuu äänikomennoilla, hän sanoi.

-Otatko vohveleita?

-Juu, mutta mikä ihme malli tuo auto on? Kysyin ja Esme vastasi hymyillen:

-Se on normaali Porsche Panamera...

-Ei ole, autokaupassa siinä ei ollut äänikomentoja.

-No, sitten se on epänormaali Porsche Panamera, Esme korjasi ja laittoi kasan vohveleita pöytään tarjolle.

”Niin on, mutta onneksi se on minun” Ajattelin hilpeästi.



Tuli vähän lyhyt, inspis loppui kesken. Kommentteja? :)
Ooooh is that a killing floor? Merry Christmas to me.