Kirjoittaja Aihe: Pasila, Kyöstin suuntautumiskriisi, K-11  (Luettu 5050 kertaa)

RT.96

Pasila, Kyöstin suuntautumiskriisi, K-11
« : 22.02.2011 01:28:21 »
//Sarelon muoksi fandomin myös otsikkoon

Nimi: Kyöstin suuntautumis kriisi
Kirjoittaja: RT.96
Fandom: Pasila
Beta: no ei nyt ole
Paritus: Kyösti Pöysti/Tommi Neponen
Ikäraja: K-11 (suutelua ja rumaa kielenkäyttöä)
Genret: jokseenkin väistämättömästi huumori, vähän fluffia
Varoitukset: Saa ajatukset sekaisin
Summary: Pöysti katsoo aamuohjelmaa ja alkaa miettiä mikä oikeesti on sisimmältään.
Disclaimer: En omista hahmoja enkä paikkoja enkä mitään muutakaan itse tekstiä lukuunottamatta.
A/N: Tää on mun ensimmäinen julkaisemani ficci, joten älkää tuomitko pahasti, pyydän!

Kyösti Pöysti istui sohvallansa katsellen ärsyttävää aamuohjelmaa, jossa esiintyi se ärsyttävä laulaja Andy Suonsilmä. Ihme että hänen annettiin esiintyä vielä kerran sen viimeksi tapahtuneen laulun seurauksista. Se hullu juoppo, jonka nimeä Kyösti ei muistanut oli mennyt sotkemaan koko kaupungin.

’’Mun elämä on niin perseestä kaivettu!’’
Kyösti totesi ja siinä samalla biisi loppui ja Juhani Kontiovaara pisti sen saatanan läskin päänsä esiin ja aloitti sanoin:

’’Helou te rakkaat sohvaperunamme siellä sohvienne lomassa. Tänään vieraanamme on oikeiden luonteiden tutkija Maria Seppä. Tervetuloa Maria’’.

’’Kiitos paljon’’.

’’Joten siis Maria, jos olen oikeassa tutkitte siis ihmisten oikeita luonteita. Mitä tämä tarkoittaa?’’

’’Totta. Uskon siis, että ihmiset eivät oikeasti ole sitä mitä he luulevat olevansa. Elikkäs esimerkiksi joku on eläinten rakastaja, vaikka oikeasti rääkkää niitä viimeiseen hengen vetoon asti, joku on poliisi, vaikka oikeasti on homo ja niin edespäin. Ihmiset vain peittävät oikean minänsä jollain verukkeella’’.

’’Kiitos Maria tuosta innoittavasta puheestasi. Ja nyt vuorossa on Pekka Alakangas’’.

’’Siis mitäh!?!? No en kyllä varmasti ole homo! Törkeä väite! Toisaalta, mun nais asiat ei koskaan tuota tulosta ja miehet on ainoo turva mulle. Naiset ei koskaan ymmärrä, ne on liian monimutkasia olentoja. Entäs jos mä oon ihastunu Neposeen, se on mukava ja lämmin mies, joka pitää mua nerona ja kehuu mua useimmiten’’.

Juuri silloin joku koputti oveen.

’’Kuka hemmetti siellä nyt on, kun mulla on hirveä kriisi päällä!’’
Kyösti kävi avaamassa ovensa ja kukas muukaan siellä kuin…

’’NEPONEN!’’
Kyösti meni pari askelta taaksepäin.

’’Ootko sä kunnossa? Mä tulin tarkistaa et pääset töihin asti eilisen jälkeen, kun uhkasit muuttaa ulkomaille, koska Madventuresin jaksot meni tauolle’’.

’’No olen olen! Perkele oliko siitäkin pakko muistuttaa, ku oon keskellä kriisiä!?’’

’’Minkälaista kriisiä, mä voin aina auttaa jos jokin on vialla’’.

’’ÄLÄ KUULE YHTÄÄ LÄHENTELE! Mä tiiän sunlaises metkut!’’
Kyösti huusi ja juoksi sohvallensa istumaan, Neposen seuratessa perässä sisälle.

’’Munlaisten? Kyösti mistä sä puhut’’.

Kyösti mietti hetken ja oivalsi ettei se Neponen ollut, joka oli homo vaan Kyösti itse. Jos sitä nyt olikaan.

’’Neponen, oonks mä sun mielestäs ihana, komea tai eroottinen? Vastaa rehellisesti’’.

’’Mitä?’’

’’Niin, oonko mä sun mielestäs seksikäs tässä takissa, korostaaks se mun
silmiä tai ihanan pehmeitä huulia?’’

’’Kyösti, onko sulla kaikki kotona? Luuletsä et mä oisin tosissani miehiin suuntautunu, mul on vaimo ja lapsia’’.

’’Ai helvetti, ku se on hankala muistaa!’’

''Ootko sä nyt saanu sen kriisis hoidettua ja voidaan mennä töihin?’’

’’No joo, mut Neponen, sä et vastannu mun kysymyksiin’’.

’’Mitä mun pitäis muka vastata?’’

''Emmä tiiä, suutele mua’’.

’’MITÄ!? No en todellakaan suutele, sähän oot menny päästäs ihan sekasin!’’

’’Mä haluun tietää tykkäänkö mä miehistä’’.

’’Onko toi muka ainoa keino saada se selville?’’

’’Tällä hetkellä, joo’’.

’’Kysy joltain muulta, sillä mä en tohon suostu’’.

’’Älä viitti Neponen, sä oot hieno mies, komee ja lämmin persoona, sun kaltaistas heppua saa vain ettiä’’.

’’Oikeesti? Ootsä tota mieltä?’’

’’No joo, mun mielestä sä oot aika, miten sen sanois, täydellinen’’.
Kyösti mietti hetken mitä oli sanonut, mutta kaikki mitä hän oli sanonut oli totta. Neponen ON täydellinen käytännön mies.

’’No kiitos, kait. Jos totta puhutaan et säkään sen hullumpi ole, vaikka joskus sun ajatuksistas ei saa mitään selvää’’.

’’Kiitti. Tiiätsä, sä oot varmaan ainoo, joka on kehunut mua niin paljon ku sä oot, koko mun elämän aikana’’.

’’Niin. Mä kai yritän nähdä kaiken positiivisemmin kuin monet muut ihmiset’’.

’’Sä oot hieno mies Tommi Neponen!’’
Kyösti sanoi ja nousi sohvaltaan halaamaan Neposta tiukasti. Neponen katsoi kummissaan kaveriaan, kunnes itsekkin tarrautui hymysuin kaveriinsa.

’’Tuota Kyösti, voitaisko jo lopettaa?’’

’’Ei, mä tykkään tästä, jotenki erilaista ja mukavaa, tehdää tät useemmin jooko?’’

’’No, kai me tät voidaa joskus tehdä’’.

’’No hyvä!’’
Kyösti sanoi ja irrottautui antaen Tommille pienen pusun huulille ja lähti ovelle päin. Neponen jäi seisomaan silmät suurina ja posket punasina.

’’No tuutsä vai et, ei meillä koko päivää oo aikaa’’.

’’Jo-joo’’
Neponen lähti hieman hämillään Kyöstin luo ja näki pian kahdet kädet olkapäillään ja  tunsi vaativat huulet omillaan. Neponen työntyi seinään kiinni, mutta laittoi kätensä Kyöstin hiuksiin ja avasi suunsa antaen tilaa Kyöstin kielelle.

Hetken siinä suudellessaan Kyösti päästi irti ja näytti omahyväiseltä.

’’Mähän arvasin et oot homo ja kiinnostunu musta’’.

’’Anteeks kukahan se täs kävi mun kimppuun?’’

’’Mutta et vastustellut!’’
Kyösti töksäytti päin Neposen naamaa.

’’Äh, mennään jo Kyösti tai myöhästytään!’’
Neponen huudahti naama punaisena ja lähti ovesta.

’’Neponen, Tommi Neponen. Yksi varsinaisen seksikäs mies’’.
Totesi Kyösti ja lähti työparinsa perässä autolle.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 23:23:49 kirjoittanut Kaapo »

Garesu

• Vieras
Vs: Kyöstin suuntautumis kriisi
« Vastaus #1 : 22.02.2011 15:51:37 »
OMG! Pöysti muisti Neposen etunimen!  Se tässä ficissä on jännintä, että yleensä se ei muista millään sen nimeä, mutta nyt heti. Johtuuko se siitä, että Kyösti huomasi yhtäkkiä Neposen hurmaavan charmin ja samalla muisti etunimenkin?

Oot ilmeisesti ottanut tähän idean viime viikon jaksosta :D Tää myötäilee sitä kivasti. Kyösti suhtautuu tähän tosin hieman eri tavalla kuin se toinen tyyppi. :') Ja ihana Neponen! Mutta tästä vain puuttui Repomies vittuilemaan taustalle. :D

Kiitos ~

Garesu

P.S. Suuntautumiskriisi yhteen.

RT.96

« Vastaus #2 : 22.02.2011 18:06:09 »
Garesu:
Hyvä että huomautit siitä Neposen etunimestä. :D
Arvelin ettei kukaan sitä huomaisi, mutta heti ensimmäinen sen huomasi x)
Kiitos kovasti palautteestasi, ja olisihan sen Repomiehen voinut laittaa sinne johonki kohti vittuilemaan, mutta ajattelin sen olevan aivan liian selvää :DD

Solembum

« Vastaus #3 : 23.02.2011 18:37:46 »
Oikeestaan en edes pasilaa katso, mut jotenkin kumasti toi ficin nimi sai mut kiinnostumaan...
Hajoilin. Pahasti.
Tää oli ihan älyttömän hyvä.
Äh, mun aivot on paskana, eikä tästä kommentista nyt tuu rakentava, mut siis joo,
olet paras!
Pelastit mun päivän.
*nauraa edelleen*

Noruz

• pandafanaatikko
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
« Vastaus #4 : 23.02.2011 23:36:00 »
Ää, mä en kestä! Siis kuvittelin mielessäni ton koko tilanteen, mut aivot tuhoutu siin, ko olis pitäny toi suudelma "kattoa"... Mieli ei enää kestäny.
Awesome~
En osaa kommentoid mitää fiksua, aivot räjähti ja mieli hajos...
Kiitos mahtavasta lukukokemuksesta~
Nyt se on virallista. ♥

RT.96

« Vastaus #5 : 24.02.2011 20:36:23 »
Solembum
Kiitos kun jaksoit kommentoida : D
Kiva että tykkäsit vaikket edes seuraakkaan koko ohjelmaa.
Noruz
Toivottavasti et seonnut kokonaan : D
Ja hienoa, että pidit ja ole hyvä. :)

misstm

• Vieras
« Vastaus #6 : 24.02.2011 20:43:04 »
Tää oli mahtava. Jotenkin kaikki repliikit ja ajatukset sopi hahmoille kuin nenä päähän ja muutenkin. Hii, en keksi mitään järkevää. Tykkäsin tästä. Onko jatkoa tulossa?

RT.96

« Vastaus #7 : 24.02.2011 20:50:22 »
misstm
Tuskin on jaksoa tulossa.
Päätin vain rustata tän omaksi ilokseni ja jakaa sen muiden kanssa : D

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
  • Would you be my vampire...?
Vs: Pasila, Kyöstin suuntautumiskriisi, K-13
« Vastaus #8 : 20.08.2014 16:18:18 »
Tämä oli yllättävän hauska! :D
Tykkäsin tästä, Pasila on kuulunu pitkään mun lemppareihin, se on semmonen mitä katsoo sillon, ko haluaa vaan nauraa ja ei tarvii ajatella sen tarkemmin ja syvällisemmin katsoessaan.
Hyvin olit saanu vangittua hahmojen luonteet yms tähän. Aivot lyö nyt niin tyhjää, etten osaa muuta kirjottaa... :P