Title: Jos tahdot niin
Author: Beatrix
Genre: Fluff, Romance
Paring: Blaise/Ginny
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kunnistettava kuuluu Rowlingin tädille ja niin edelleen, juoni on minun.
A/N: Pitkästä aikaa jotain tällaista mukavaa, oli itse asiassa ihan mukava kirjoittaakin (mitä nyt ficin nimen keksiminen tuotti lievästi sanottuna vaikeuksia, mutta mitä pienistä). Tämä osallistuu melko moneen haasteeseen: FF100
(094. Itsenäisyys), Aakkoshaaste, FF10
(08. Sanat), Het10, Kerää kaikki hahmot -haaste
(Blaise Zabini), One True Something 20, Random10, Romance25, Shuffle II. ++++ Kärpäslätkähaaste!
Jos tahdot niin
Madonna ft. Justin Timberlake: 4 MinutesKävellessäni ohitsesi nenäni tavoitti vienon ruusun tuulahduksen ja käänsin päätäni suuntaasi vain nähdäksesi, kuinka iskit minulle viettelevästi silmää ja naurahdit heleästi. En ole koskaan huomannut, kuinka punaiset hiuksesi saavat kasvosi näyttämään kauniilta, kuinka ruskeat silmäsi kimaltelevat aina ollessasi iloinen, onnellinen.
Teen päätöksen ja lähden kävelemään perääsi, tartun käteesi kiinni ja katson sinua suoraan silmiin, vastaat katseeseeni hymyillen. Näen ajatuksesi suoraan silmistäsi, et ole kovin hyvä pitämään asioita omana tietonasi, vaikka et niitä ääneen sanoisikaan. Tiedän, mitä haluat minun sinulle tekevän, kuinka haluat minun ottavan sinut omaksesi, omistavan sinut.
Hetken mielijohteesta painan huuleni huulillesi. Vetäytyessäni irti sanot: ”Meillä on neljä minuuttia aikaa ennen seuraavan tunnin alkua. Jos vain haluat.”
Cascada: What Hurts The MostNäen sinut istumassa linnan pihamaalla, itkevän. Haluan tietää, kuka sinua on satuttanut, tiedän etten se ole minä – vai olenko? Koskaan ennen en ole nähnyt sinua niin surullisena, haluan kiertää käteni ympärillesi ja sanoa, että kaikki on hyvin – mutta onko kaikki hyvin?
Kävelen lähemmäs ja kuulen lohduttoman itkusi, kääntyessäsi katsomaan minua näen, kuinka kauniit silmäsi ovat punaiset itkemisestä. Kyyristyn ja katson sinua lempeästi, näen vain surun, lievän suuttumuksenkin.
”Olenko minä tehnyt jotain?” kysyn hiljaa, hivuttaen sormeni leukasi alle, kohottaessani kasvosi ylemmäs. Nyökkäät hiljaa, etkä saa nyyhkytykseltäsi sanaakaan sanotuksi.
Eminem: Lose YourselfNaurat ystäviesi kanssa ja näytät kauniimmalta kuin koskaan, minä kerään rohkeutta tullakseni juttelemaan sinun kanssasi. Kuinka naurettavaa, hyvännäköinen luihuispoika kerää rohkeutta jutellakseen henkilölle, jonka on nähnyt itkevän, jota on suudellut, jota on halannut.
Sinulla on vain yksi tilaisuus. Sanat kaikuvat mielessäni, enkä saa niitä pois mielestäni. Sanoit minulle, että minulla on vain yksi tilaisuus, enkä saa yrittää enää uudestaan, jos epäonnistun. Olen haavoittanut sinua niin paljon, etten ansaitse kuin yhden tilaisuuden. Jos sen töpeksin, olet tavoittamattomissa ainiaan.
Elä hetkessä. Kuulen sanasi, jotka sanoit minulle silloin monta viikkoa sitten niiden neljän minuutin aikana, jotka suutelimme luutakomerossa. Nauroit paljon ja sait minut tuntemaan itseni taas eläväksi.
Vedän syvään henkeä ja otan askelen lähemmäksi sinua.
// Sca siirsi ikärajan alaotsikosta yläotsikkoon