Kirjoittaja Aihe: Naiden unelmaa ||K11, Sev/Hrm, Sev/OC  (Luettu 4055 kertaa)

LND

• Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
Naiden unelmaa ||K11, Sev/Hrm, Sev/OC
« : 31.01.2011 16:00:27 »
Title: Naiden unelmaa
Author: LND
Rating: K-11
Disclaimers: Rowlingin olkoot Severus ja Hermione, sekä tietysti kaikki muukin minkä hänen omakseen voi tunnistaa.
Genre: Angst
Paring: Severus/OC, Severus/Hermione
Summary: Hermione on jättänyt Severuksen ja tämä käsittelee asiaa vähän rumemmilla keinoilla.
Disclaimers: Rowlingin olkoot Severus ja Hermione, sekä tietysti kaikki muukin minkä hänen omakseen voi tunnistaa.

A/N: Tämä ei ole synttärificiksi kummoinen, mutta halusin vain tehdä sen. Hyvää syntymäpäivää TangTang!
 Tämä on liitettävissä spin-offina ficciini Nothing good ever happens (K18).
Osallistuu FF50-haasteeseen.

Naiden unelmaa

Katselen sinua pitkään. Hengityksessäni on jo muutaman lasillisen jälkeen viskin tuoksu, mutta kokeilen silti. Olet täydellinen nainen, joka on vain eksynyt pieneen baariin typerien miesten sekaan. Täydellisyys ei kuitenkaan takaa tulosta. Sen näkee katseestasi, joka hamuaa jotain katsottavaa liukuen pitkin pöytien likaisia pintoja.

Huulesi kaartuvat hymyyn, kun tulen lähemmäs. Ne ovat täyteläiset, mutta silti sirot. Kosteutta on juuri riittävästi houkuttaakseen minua suutelemaan. Silmät tuijottavat kuopistaan toiveikkaina, mutta arvostellen. Olisinko minä sen vaivan arvoinen?

Jossain, en tiedä missä, kuitenkin havahdun tajuamaan, että olet alasti edessäni. Sormesi kietovat mustaa hiusta ympärilleen ja hiljaa kuiskailet kuin toruen. Severus, Severus… Huone on valaistu kynttilän valolla ja näen kuinka rintasi ovat juuri käteen sopivat. Mutta minähän muistan vielä, ettet ole Hermione.

Toivon löytäväni viskilasin katseeni kiertäessä huonetta. Kätesi tarttuu leukaani enää yllättymättä ihoni rasvaisuudesta ja ohjaa katseeni takaisin sinuun. Sileä iho on täysin virheetön ja on uskomatonta, että sinun pehmeä vartalosi näyttää niin paljon kauniimmalta.

Annan sinun vain ohjailla minua. Seksi on hyvää, jos se on hyvää. En välitä siitä missä ja kenen kanssa. En välitä iästä, joskus vanhempi on parempi, joskus nuorempi. Riippuu siitä miltä tuntuu ja nyt tuntuu siltä, ettei kukaan halua minua, vanhaa ja likaista itsesääliin uponnutta miestä. Mutta sinähän haluat ja se tuntuu hyvältä. Pitkästä aikaa jokin tuntuu oikeasti hyvältä. Ei tarvitse valehdella.

Yrität tahallasi hämmentää minua. Annan sinulle ohjat, mutta en ole kuollut kala. Älä ajattele minua tähän niin. Haluan hellyyttä ja helpotusta sielua piinaavaan tuskaan. Haluan antaa hellyyttä yhtälailla myös takaisin, vaikka minä olenkin huono ihminen. Hermione vihaa minua ja vihaisi vielä enemmän, jos tietäisi tästä.

On hassua katsoa sinun kohoiluasi. Silmäsi ovat kiinni. Toisinaan puret alahuultasi. Tilanne on täysin absurdi. Mitä minä tässä teen, kun pitäisi itkeä omaa tyhmyyttään ja kaikkia menetyksiään. Hengähdän ja vapisen. Suutelet minua ja painaudut tiukemmin minua vasten.

Vaikka suljen silmäni ja kuvittelen, sinä kuvotat minua. Sinä et tuoksu, etkä tunnu samalle. Sinä et ole Hermione, joka todella on se ainoa, jota rakastan. Jos luulit, että nyt tärppäsi, olen pahoillani.

Täydellisyys ei ole tärkeää. Se on ongelma. Virheet tekevät rakkaaksi.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2016 17:52:12 kirjoittanut Renneto »
Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

tutti frutti

• Rouva Kalkaros
  • Ficci riippuvainen
Vs: Naiden unelmaa
« Vastaus #1 : 31.01.2011 20:04:32 »
Minä tykkäsin tästä.
En siitä, että Hermione jätti Severuksen, mutta silti tykkäsin tästä.
Olen pahoillani, ettet saa minulta tämän järkevämpää kommenttia, mutta koska istun tässä koneen ääressä vilttiin käärintyneenä, kuumeessa. Tämä on paras kommentti mitä minusta saa nyt irti.

Tutti frutti kiittää ja kumartaa

Tulen kyllä lukemaan tämän uudestaan sitten kun en ole enää kipeä

Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Pahviprinsessa

• Muumimamma
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
« Vastaus #2 : 31.01.2011 20:30:22 »
Oh.
Hienoa.
Thats all I have to say.

-sevvieman kiittää ja kumartaa
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas

LND

« Vastaus #3 : 31.01.2011 21:29:29 »
Tutti Frutti parantuu nyt!  Itse oli viikon kuumeessa uutena vuonna ja oli yhtä helvettiä... Tälleen ohi aiheen. Kiitos kommentista myös sevvieman!

tangtang

« Vastaus #4 : 02.02.2011 06:44:57 »
Kiitoksia ihan mielettömän paljon, tää on todella hyvä :D Taas on vähän parempi vanheta :D
I was made for lovin` you

Eulalia

• Herkkusienijumbo
« Vastaus #5 : 08.02.2011 19:33:02 »
Minäkin tykkäsin tästä, vaikka Severus/Hermione ei kuulukaan välittömiin suosikkeihini.

Ihan ensimmäisenä täytyy muistaa mainita tämän nimestä, joka minut houkutteli lukemaan. Nimi on hyvin keksitty ja toimii hyvin tarinan kanssa, oikeastaan korostaa tietyllä tapaa juonen angstisia piirteitä.

Severus on tässä hyvin kuvattu, ehkä vähän turhan ego jollain asteella (älä pyydä selittämään, kun en osaa), vaikka tiedostaakin sen überkauniin naisen edessä, ettei itse ole ollenkaan täydellinen. Nainen on tietty jäänyt vähän pinnalliseksi seksiobjektiksi tässä, mutta se kaiketi kuuluu tarinaan ja tavallaan lisää angstia. On se nyt vaan niin masentavaa, kun ei mies voi edes seksistä nauttia, kun ero harmittaa :( Hermionestakaan ei paljoa tässä irtoa, mikä haittaa ehkä vähän. Olisi ollut kiva saada tietää vähän enemmän parin eron taustoista, kun se ero nyt noin selvästi Severusta angstittaa.

Mutta joo, kiva ficcihän tämä oli, ei ehkä ihan niin angstinen kuin olisin tähän ikärajaan toivonut, mutta silti aika hyvä ja mielenkiintoinen :)

Lia

Siitakesieni

« Vastaus #6 : 09.02.2011 15:53:44 »
Tämä oli aivan ihana, todella mahtava. Kuulostaa aivan siltä, että Sev voisi sanoa nuo lauseet päässään. Ihana ficci. Angstin ystävänä nautin tästä hyvin paljon ja kiitän sinua :) Ficin nimi todella houkutteli lukemaan, propsit siitä, todella osuva!

Eipäs tullut hääppöinen kommentti, mutta kommentti kuitenkin :D

LND

« Vastaus #7 : 09.02.2011 17:35:43 »
tangtang ole hyvä vaan :D

Eulalia kiitos kommentistasi. Spin-offiksi tämän kirjoitin, joten yritin tarkoituksenomaisesti korostaa nimenomaan Severusta. Mutta olisi tuo nainen voinut olla vähän vähemmän pelkkä objekti... Erotausta on minulle selvä, mutta on totta, ettei se aukene lukijalle, vaikka olisikin lukenut kaikki aiheeseen liittyvät tekstini. Täytyy alkaa etsiä niitä angstisimpia ulottuvuuksia :)  Ja jos saan kysyä tuosta viestisi alusta johtaen, että mitkä sitten mm. ovat lempiparituksiasi...

Siitakesieni on aivan ihastuttava nimimerkki ;)  Tuo nimi taisi oikeastaan olla pieni ongelma. Pelkäsin sen olevan hieman turhan "raju". Kiitos paljon!

Eulalia

• Herkkusienijumbo
« Vastaus #8 : 09.02.2011 17:48:42 »
Saa kysyä, mutta nyt kun aloin asiaa tarkemmin ajatella, niin tuntuu kovin vaikealta yksilöidä parituksia. Yleensä vähän erikoisemmat vetoaa, mutta niitä ei yleensä tule ajatelleeksi ennen kuin näkee ja lukee. Perinteisemmistä Lucius/Narcissa, Bellatrix/Rodolphus, Daphne/Theodore, Neville/Luna nyt on esimerkkejä, mutta yllättäen kyllä tuntuu kauhean hankalalta yksilöidä mitään ultimateübersuosikkia. Fleur/Charlie olisi mielestäni ihana, mutta siitä en ole lukenut kuin yhden ja senkin vasta eilen, että täytyy varmaan alkaa aiheesta itse ficcailla :D

Periaatteessa kyllä siis luen mitä vaan parituksia, paitsi insestiä en niin mielelläni.

Hmm... Tyydyttääkö vastaus? Itseä jäi vähän hämmentämään ;D

Lia