♥___♥
Joo, hei, epävirallisen virallinen betasi täällä hei :D
Mie en osaa sanoa mitään, tämä jotakin hienoa. Runomainen, mutta silti kerronnallinen ja jotakin hienoa siihen lisäksi. Hienoa luettavaa, joka varmasti lumosi minut, vaikka olikin ensimmäisellä lukukerralla hieman vaikeaa luettavaa. Normaalisti painotan juuri niitä sanoja, jotka on kirjoitettu kursiivilla, joten sen vuoksi hieman sekosin lukemisessa. Mutta tuossa lopussa oleva pätkä selvitti hieman, joten päätin lukea toisen kerran ja ymmärtää paremmin. <--- Mitä mie selitän?? :D
En osaa sanoa mitään järkevää, jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Ainakin se, että pidän siitä, miten olet onnistunut kuvailemaan erilaisia asioita tähän niin hienosti. Voisin sanoa, että tämä on yksi niistä tunnerikkaimmista kirjoituksistasi, joita olen lukenut sinulta. Ja minä menen joka kerta sanattomaksi, kun luen tätä.
Rakenteellisesti tämä on lähes virheetöntä (ei virheellistä niin kuin aluksi meinasin sanoa :D), muutaman pilkun olisin lisännyt sinne. Jos olisin betannut tämän sulle, niin olisin kuiten lisännyt ne pilkut niin, että olisit saanut itse päättää laitatko vai et, joten en sen takia ala niitä tähän laittamaan. Selitinhän mahdollisimman monimutkaisesti? :D Sen yhden virheen voisin kuitenkin laittaa tähän, minkä kolmen lukukerran jälkeen löysin:
vaikkat et huomaa
Ensimmäisessä pätkässä oli tämä. :)
Lily/Severus tarjoaa varmasti monenlaisia mahdollisuuksia kirjoittaa, mutta toivon, ettet tule kirjoittamaan sellaisia kliseisyyksiä (onko edes mahdollista kirjoittaa kliseistä Sev/Lilyä?) En muuten olisi tajunnut tässä olevan Sev, jos et olisi laittanut sitä alkutietoihin. Sen vuoksi olisin kaivannutkin enemmän kuvausta myös hänestä. Tai jotain. Ja tuo "ja olit noita"- lause loi oman pysyvyytensä tähän, vaikka tilanne muuttuikin jatkuvasti. :)
Myös tuo loppuloppu pätkä oli hieno, olit hienosti kerännyt/ujuttanut ne sanat tekstin seasta/sekaan.
Miksi minusta tuntuu, että tämä meni enemmän betakommentiksi kuin lukijakommentiksi? :D Kuitenkin, pidin ihan mielettömästi ♥ Varmaan huomaa jo ensimmäisestä "sanasta". :D Ja rakensin tätä kommenttia jotakin puoli tuntia, ja silti tuntuu, ettei tässä ole mitään järkeä :D
Ristiriitainen ihminenDin
Merrrí kiittää, kumartaa ja kerää palasensa lattialta kokoon.