Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, jenna elenana äiti , caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri. damon "pahis" vampyyri , stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri, deg alfauros(ihmissusi), jake ihmissusi , dem ihmissusi , bamboo ihmissusi..
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )
Purenta <3
Osa 4
Stefan ja Elena
Hämäränä iltana Elena astui ovesta sisään ja kuuli huudon, - Jeee ! Se oli Damon . Hän astui huoneeseensa ja kurkkasi varovasti mitä siellä tapahtui. Damon oli hänen huoneessaan ja katsoi tv:tä, sieltä tuli jalkapallo ottelu, - No jee Damon ! Etkö parempaa tekemistä keksinyt ? Hän kysyi
- No en oikeastaan, huoneeni oli vain niin muuttunut oudoksi, että teki mieli käydä kokeilemassa onko se enään sama vanha huone. Damon vastasi
- No onko se enään sama vanha huone jota olet ikävöinyt oli kaiken kivun ja nälän? Elena kysyi varovasti mutta kesysti ja hillitysti
- Tiedä häntä, näyttää samalta, tuoksuu samalta, mutta jotain tässä on kyllä mätää, enne tämä huone oli kaikkein pelottavin tässä talossa, mutta nyt se tuntuu taas kodikkaalta. Minusta kyseessä on VAIN ja AINOASTAAN yksi asia : Stefan on kotona.
3 Tuntia myöhemmin
Menin käymään kaupassa koska ketsuppi ja sipuli oli loppu, koti ovella huomasin että ovi oli auki ja että Damon puhui jonkun kanssa keittiössä. Hiivin salaa sisälle ja menin keittiön ovelle, käännyin selkä seinää vasten ja kuuntelin mitä he puhuivat.
He puhuivat suunnilleen näin : - Hei Damon, oletko hullu? Jos Elena saa tietää meistä, hän tappaa meidät. Tai ainakin kertoo seriffille kaiken ja he viimeistään tappavat meidät. Outo ääni sanoi
- Hei Stefan kultasein, eihän Elena voi satuttaa minua, olemme tunteneet jo kauan.Damon vastasi
- Niin jotain 2 kuukautta, oletko ihan varma? Uskallatko otta riskin että jos Elena saa tietää että olet vampyyri että hän ei ilmoita kenellekkään vaan tekee saman virheen kuin me teimme Katherinen kanssa.
Katherine, kuka hemmetti on Katherine? totesin hiljaa mielessäni. Ja onko Damon oikeasti vampyyri , minkä hirviön kanssa olen elänyt ne 2 kuukautta?
- Antaa heittää, äläkä enään ikinä mainitse tässä talossa Katherinea! Damon huusi Stefanille, tai ainakin sain tietää että hän olisi ollut joku Stefan.
Kuulin jalan askelia ja yhtäkkiä minuu törmäsi poika , se taisi olla tämä Stefan, hän törmäsi minuun ja sanoi . : - Anteeksi. Hän katsoi minua hetken kummaskuen ja tokaisi . : - Anteeksi , kuka olet , oletko Petrovan sukua?
- Vastasin. - Anteeksi vain itsellenne , olen Elena Gilbert , kuka itse olet?
- Olen Stefan, Damonin veli, hän ei ole oikein tainut kertoa minusta paljon. Hän sanoi
- On hän , varskinkin että olet tylsempää juttuseuraa kuin minä. Nauroin ja sanoin - Anteeksi, haluaisin mennä rauhassa nukkumaan, minua väsyttää aika paljon. Haukottelin vielä kaiken jälkeen.
- Kyllä , mene vain. Hyvää yötä ja anteeksi vielä kerran kaikki tämä vaiva
Stefan vaiversi
- Ei se mitään , kiitos samoin. Tutisin
- Mitä tuo oli ?!?! Kuulin kun Stefan sanoi jotain vampyyreista, onko se totta? Kaikki nämä eläin hyäkkäykset, oletko sinä niiden takana?
- En en , se on kaikki ollut Stefan. Hän mumisi
- Onko... Onko hän? kysyin mumisevalla äänenpainolla
- On , ja muistatko sen tytön minkä päälle ajoit? Se oli Stefan, hän oli jo ennestään tappanut hänet. Damon sanoi
- Ai enko minä... ?Huh , helpotuin heti hänen sanomastaan
- Kyllä, et tehnyt mitään, mutta varmaan haluat mennä nukkumaan kaiken tämän jälkeen. Vai?
- Mitä , minkä kaiken ? Nauroin ja sanoin. - Kiitos, se olisi mukavaa(:
- Aioitko kertoa kenellekkään? Damon kysyi
- En tiedä vielä, yrittäkää vaikuttaa minut ettää minun ei tarvi pelätä teitä niin voin pysyä hiljaa. Öitä
Jatkoa ensi viikolla (Saattaa tulla vasta ensi viikonloppuna , jos huonosti käy)