Ihanaa, löysin sinulta lisää tekstejä! Tämäkin oli kauniisti kirjoitettu, mielenkiintoinen ja uskottava tarina. En usein ajattele Parvatia tai kiinnitä häneen suurtakaa huomiota, mutta silloin kun pohdin, kenelle hänet voisi parittaa, Lavender on ehdoton ykkösvaihtoehto. Minusta tarinat, joissa ystävykset huomaavat rakastavansa toisiaan, ovat niitä ihanimpia <3
Tykkäsin ficin ideasta - siitä hetkestä, jolloin pysähtyy ymmärtämään, että itse asiassa ei ajattelekaan niin kuin on ajatellut ajattelevansa. Teksti oli muutenkin hirvittävän samaistuttava ainakin minulle, minä jopa sormeilen korvakoruani aina kun minua hermostuttaa tai kun pohdin jotain ^^ Usein myös ficeissä se, että rakastutaan samaan sukupuoleen on melkein sääntö eikä poikkeus eikä sitä juurikaan pohdita. Oli ihanaa lukea, kuinka Parvati tajusi asian uutena, mutta ei kuitenkaan kauhistunut ja pelästynyt sitä vaan piti sitä normaalina, koska kyseessä oli Lavender. Juuri sellaista rakkauden pitääkin olla ♥
Miksi pitäisi tilata maitokahvia, jos saattoi saada yrttiteetä?
Ihanan yksinkertainen kysymys, joka tiivistää paljon. Tykkään myös siitä, kuinka tekstin yksityiskohta on otettu osaksi kysymystä niin, että se ei täysin aukene, jollei ole lukenut edellistä kappaletta. Minusta tämä koko teksti on todella rohkaisevan ja kannustavan sävyinen, erityisesti tuo kysymys <3
Ja koko kappale, joissa asioita vertaillaan <3 Jos et olisi kehittänyt niin ihanan tavanomaisia asioita kuin verhot ja kuvaillut jokaista niistä omaperäisellä, kauniilla ja uudenlaisella tavalla, voisin sanoa, että niitä on jopa muutama liikaa. Mutta koska koko kappale on vain niin kirjoitettu niin valtavan hienosti sanoja käyttäen, en voi kuin ihkuttaa. Kristallipallot ja tähtikartat ovat hyvin Parvatimaisia, etkä ollut tyytynyt sanomaan, että ne olivat mielenkiintoisia vaan että ne toivat hänet osaksi maailmankaikkeutta. Mielettömän kekseliästä. Ja kertakaikkiaan rakastuin siihen, kuinka Lavender tekee Parvatin sydämestä linnun!
koska se oli oikein ja kaikki muu oli väärin.
Loistava lopetus, iskevä ja kertoo kaiken tarpeellisen.
Hehkutan liikaa, mutta tämä iski minuun lujaa. Kiitos!
//Ei, ei niitä vertauksia ollut liikaa, koska ne olivat kaikki niin ihania! En olisi itsekään osannut päättää, minkä poistaa.