Kirjoittaja Aihe: Sirpaleet, S (Ginny/Luna)  (Luettu 1642 kertaa)

kala.

• Kuolematon
Sirpaleet, S (Ginny/Luna)
« : 01.01.2011 21:22:01 »
Kirjoittaja: kala.
Ficin nimi: Sirplaeet
Tyylilaji/Genre: Romance
Ikäraja: S
Paritus: Ginny/Luna
Varoitukset: Ei ole mitään varoitettavaa :)

A/N: Kertojana on Ginny Weasley, ja... No, ensimmäinen femme ficci minulta, mutta eihän tässä paljon mitään tapahdukkaan :D Kommentit aina tervetulleita, vaikka tämä tälläinen raapale onkin. Osallistuu haasteisiin FF50 sanalla Rikki ja aiheella Ginny Weasley, sekä Romance25 fandomilla Potter

Tiputit lattialle vahingossa minun posliinisen kahvikupin. Katsoin sen särkymistä hieman hämmentyneenä. Miten pystyit pudottamaan jotain noin vaurasta ja arvokasta? Ei sillä, ettet sinä olisi vauras, sitähän sinä juuri olit. Katsoin kasvojasi, joista paistoi selvä suru, olihan tuo lempikahvikuppisi, vaikka omistaja olenkin minä. Vastaat katseeseeni kysyvästi, ja nousen ylös ja otan sinut halaukseeni. Tunnen sydämesi tykytyksen, ja se on hieman normaalia nopeampi.
”Ei syytä huoleen, sen voi korjata” kuiskasin sinulle, mutta seisoit siinä vain avuttomana ja älyttömän suloisena. Suutelen hennonpunaisia huuliasi kevyesti, ja olit heti jatkamassa suudelmaa.
”Ei Luna, ei nyt” vilkaisin vielä sirpaleisiin, ennen kuin taioin kupin taas ehjäksi.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:04:49 kirjoittanut Guadaloupe »
Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä oskaan,
anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaan

Egotrippi

Audrina

• ametistikvartsi
  • pumped up kicks
Vs: Sirpaleet, S
« Vastaus #1 : 27.03.2011 10:51:01 »
Hahmot, Ginny ja Luna eivät kuulu suosikki hahmoihini; eli paritus ei tuntunut kovinkaan mielenkiintoiselta. Tuo oli kuitenkin oma mielipiteeni, eli se ettei paritus kuulunut niihin parituksiin mistä erityisemmin pidän, ei tehnyt tästä ficistä sen huonompaa. Paritus ei ole sellainen mitä Potter-kirjoissa on mainittu, siksi olisi ollut kiva kuulla miten tämä neitokaiset ovat päätyneet tähän tilanteeseen/yhteen.

Vaikka genressä ei mainittu mitään angstista: minusta tämä oli alussa hieman angstinen - tosin se oli hyvästä. Alussa angst teki tekstistä kevyempää, ja toi jonkin moista kauneutta tähän. Posliininen kahvikuppi oli tosi mukava yksityiskohta, mutta kyseistä kahvikuppia olisi voinut kuvailla vähän enemmän: esim. onko se ruusukuvioinen, minkä värinen ym. Sirpaleet - otsikko kuvasi kahvikupin rikkoutumista, ja rikkoutuminen kertoi jollain tavoin Ginnyn ja Lunan osapuolia suhteessa.

Suurin osa tekstistä oli kirjoitusvirheetöntä. Jotkut sanavalinnat töksähtivät ja tekivät tekstistä hieman vaikealukuista. Sen lisäksi olisin sijoittanut kappalejaon alun ja dialogin väliin. Missään sanassa en löytänyt kirjoitusvirhettä, mutta repliikeistä puuttui johtolauseen ja repliikin välille laitettava pilkku. Eli kun teet repliikin lainausmerkeillä, ja kyseessä on toteamuslause, laita johtolauseen ja repliikin väliin pilkku.

En viitsi enempää kritisoida, koska pidin tästä. Kiitos lukukokemuksesta! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä