Kirjoittaja Aihe: Oikee enkeli [K11] angst, horror  (Luettu 5901 kertaa)

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Oikee enkeli [K11] angst, horror
« : 31.12.2010 04:28:26 »
Title: Oikee enkeli

Author: sennamiila

Beta: noup

Genre: angst, horror(?)

Rating: K11 (ainakin toivottavasti)

Pairing: Bellatrix/Voldemort, Bellatrix/Rodolphus

Disclaimer: Hahmot ovat yhä Rowlingin, minä vain kirjoittelen niistä omia juttujani. Kappale Oikee enkeli kuuluu Yölle. Ja tapa, jolla käyn läpi Bellan sekavia ajatuksia on ainakin Stephen Kingin käyttämä, joten häneltä siis olen sen ottanut

Quote: Toivon, että hän kuolisi.

Warnings: Väkivalta (kidustuskirouksen käyttö)

A/N: Jälleen kirjoittamista keskellä yötä, koska silloin tulevat parhaat ideat (tai sitten ei niin parhaat) – ja Bellaa. Mutta siis, jälleen kuuntelin musiikkia ja inspiraatio iski. Ei muuta kuin kirjoittamaan vaan. Tästä tuli ehkä synkempi kuin alunperin piti. Toivottavasti tykkäätte, itse en ole niin kauhean vakuuttunut tästä. Osallistuu FF50:een sanalla 036. Rikki

Oikee enkeli

Vaiti on
hän pimeässä miettii tulevaa
Niin voimaton
on tuuli joka purtta kuljettaa
Hän joka päivä toivoo että saisi eksymään
tuon erään joka varmasti saa kaiken särkymään

Istun ikkunalaudalla nojaten päätäni viileään lasiin. Ulkona sataa kaatamalla vettä. Kaikkialla on pimeää. Jopa huoneessa, sillä en ole vaivautunut sytyttämään valoa.

(kaikki valo on kadonnut ulkona on pimeää sisällä on pimeää minun sisälläni on vain pimeää mihin se kaikki valo joka siellä vielä joskus oli on kadonnut minne minä olen sen kadottanut)

Raskas paino on ollut hartioillani jo pitkän aikaa. Niin raskas, etten millään jaksaisi sitä kantaa. En voi välttyä kyselemästä jatkuvasti itseltäni 'miksi juuri minä'.

(tietenkin siksi koska hän luottaa minuun olen ollut hyvä olen tehnyt kaiken mikä on käsketty ja hyvin olen tehnytkin nyt tämä on minun vastuullani mutta minä en pysty minä en vain jaksa)

Olen niin suunnattoman väsynyt. Siltikään en pysty nukkumaan. Valvon kaiket yöt ajatellen, mitä tapahtuisi, jos en suorittaisikaan tehtävääni kuten on määrätty. Tai jos jättäisin sen kokonaan tekemättä.

(hän kiduttaa minua taas en kestä sitä se sattuu se polttaa cissy auta minä en halua)

Herrani on kiduttanut minua useasti ennenkin. Alkuun vain pienesti, kuin kokeiluksi. Se ei silloin tuntunut niin pahalta. Pikkuhiljaa hän on lisännyt kidutuksen kestoa. Hän tahtoo saada minut kiemurtelemaan tuskasta, rukoilemaan armoa. Minä en tahtoisi. En tahtoisi olla näin heikko. Mutta minun on pakko. Se sattuu niin paljon.

Kuulen miehen naurun selvänä korvissani. Hänen kylmän ja julman naurunsa. Vihaan herraani. Ja pelkään. Pelkään, että hän kiduttaa minua taas.

Herrani tahtoo saada minut murentumaan lopullisesti. Olen aina luullut, että hän pitää minua kaikista arvokkaimpana kuolonsyöjänä. Nyt en enää ole varma asiasta. Tai oikeastaan luulen, ettei hän välitä minusta lainkaan. Miksi hän muuten kiduttaisi minua?

Olen särkynyt. Herrani, jota ennen palvoin, jota rakastin enemmän kuin omaa miestäni, on saanut minut särkymään. Eikä hän ole ainoastaan saanut minua särkymään, hän on onnistunut särkemään myös luottamukseni itseään kohtaan. En minä voi kunnioittaa tai palvoa miestä, joka tekee minulle näin.

Toivon, että hän kuolisi.

Vaiti on,
on pimeässä aikaa itselleen
Suunnaton
tuska joka maalaa sydämeen
Hän päivät raataa töissä tekee mitä pyydetään
ja iltaisin tuo vaatii ihmeitä ei vähempää

Herrani käskyttää minua jatkuvasti paikasta toiseen. Vaikka minulla olisi edellinen tehtävä kesken, hän määrää minulle jo seuraavaa. Koetan parhaani mukaan tehdä hänelle mieliksi, selvitä kaikista tehtävistä kunnialla, ettei minua enää satutettaisi. Se on kuitenkin täysin turhaa, sillä mikään ei muutu vaikka tekisin kaiken aivan oikein.

Kukaan ei tiedä, mitä joudun kestämään. Kenellekään en ole kertonut, en pikkusiskolleni Narcissalle, enkä miehelleni Rodolphukselle, jotka ovat minulle ne kaikkein lähimmät. Narcissa vain huolestuisi, enkä halua sitä. Hänellä on tarpeeksi omia huolia, kun Lucius on Azkabanissa ja Draco suorittamassa vaarallista tehtävää. En tahdo lisätä hänen taakkaansa. Rodolphus puolestaan vain nauraisi minulle. Hän ei tiedä, miten haavoittuva oikeasti olen. Hänen edessään olen aina pysynyt vahvana ja pitänyt pääni. Sitäpaitsi Rodolphus on itsekin kuolonsyöjä. Hän varmaankin sanoisi minun ansainneen kaiken.

(mutta minä en ole ansainnut tiedän etten ole olen tehnyt parhaani ja suoriutunut hyvin mutta silti hän tekee minulle näin miksi)

Suuret sadepisarat rummuttavat taukoamatta ikkunaa. Katselen, kuinka ne valuvat kilpaa alas ikkunalaudalle ja katoavat sitten näkyvistä.

(minäkin tahtoisin vain kadota pois mutta minä en voi hän kyllä löytäisi minut olen tehnyt väärin minun ei olisi pitänyt koskaan liittyä)

Unelmissaan uskoo että joskus lentää pois
kunpa höyhenensä siipiin pian liimata hän vois
Unelmissaan tietää et on oikee enkeli
mutta eksyi reitillänsä ja väärän valitsi
Totuuden tietää vain se on tärkeää

(missä minun siipeni ovat kun tarvitsen niitä mihin olen ne laittanut minun täytyy päästä lentämään)

En löydä niitä, koska niitä ei ole. Sinä hetkenä kun liityin kuolonsyöjiin, minulta revittiin siivet selästä. Ne piilotettiin, kunpa vain tietäisin minne niin voisin mennä etsimään niitä.

Mutta jos löytäisin ne, olisiko niistä jäljellä enää mitään? Olisivatko ne täysin tuhoutuneet korjauskelvottomiksi? Pitääkö minun vain odottaa? Odottaa, että minulle kasvaa uudet siivet? Voiko niin käydä?

Mutta entä jos ne ovatkin vain hieman rappeutuneet? Narcissalla on varmaan neulaa ja lankaa. Hän varmasti auttaisi minua parsimaan siivet kasaan.

(turha minun on mitään yrittää en kuitenkaan koskaan löydä siipiäni ne on tuhottu)

Jotenkin se tuntuu käyvän järkeen. Että pimeyden lordi olisi polttanut siipeni. Eihän hän tahdo minun lentävän pois. Herrani tahtoo, että pysyn täällä hänen lähellään, jotta hän voi käyttää valtaansa minuun. Jos lentäisin pois, hän ei voisi sitä tehdä. Pimeyden lordilla ei ole valtaa siellä, missä kaikilla on siivet. Hän ei edes pääsisi sinne.

(mutta pääsenkö minä kaiken sen jälkeen mitä olen tehnyt tappanut kiduttanut murhannut pääsenkö minä sinne)

Niin, en varmaan pääsisi sinne minäkään. Mutta toisaalta, jos onnistuisin kasvattamaan uudet siivet niin sitten ehkä. Sitten ehkä se voisi onnistuakin.

En voi estää pientä hymyä nousemasta huulilleni. Niin sen täytyy olla. Minun täytyy vain olla kärsivällinen ja odottaa.

(kuinka kauan se kestää minä en jaksa odottaa en kestä istua tulisilla hiilillä ikuisesti)

Nousen ylös tietämättä itsekään miksi ja menen käytävään. Kuljen sitä pitkin tajuamatta mitään. Avaan käytävän päässä olevan oven rakoselleen. Tuijotan edessäni avautuvaa näkyä inhoten. Mutta myös peläten.

Katselee
kun nukkuu pahan alku juurineen
Katselee
ja tietää tuo on väärä ihminen
Kun ymmärrä ei miksei tyytyväinen ole hän
ei ymmärrä et kahlinnut on toisen elämän

Siinä hän on. Tuo peto. Makaa keskellä vuodetta mustassa kaavussaan. Mustassa kuin oma mielensä. Hänen jalkopäässään on kerälle kiertyneenä se iljettävä käärme, jota hän kutsuu Naginiksi.

(miten hän voi olla tuossa miksei kukaan tee mitään on niin helppo saalis nukkuessaan eikö kukaan tajua miten helppo)

Koetan taskuani ja vedän taikasauvani esiin. Osoitan sillä herraani. Käteni vapisee hillittömästi, enkä pysty lopettamaan sitä.

(minä en kykene siihen en pysty olen liian pelkuri tähän)

Lasken taikasauvani huokaisten raskaasti.

Käärme kohottaa päätään kuin olisi kuullut minut. Vedän kiivaasti henkeä ja suljen oven mahdollisimman äänettömästi. Oven takaa kuuluu ääniä. Sihahduksia.

Pingon käytävää eteenpäin mahdollisimman nopeasti ja äänettömästi. Päästyäni huoneeseeni rojahdan väsyneenä vuoteelle.

(toivottavasti se ei nähnyt minua ettei hän vain saisi tietää että minä kävin siellä en halua edes ajatella se kipu ja tuska)

Ovi aukenee narahtaen, ja kohotan katseeni. Henkeni salpautuu, kun tumma hahmo astuu sisään huoneeseen.

(ei ei ei ei ei näin minä en halua mene pois en halua sinua tänne katoa anna tämän kaiken olla vain pahaa unta)

Kompuroin ylös sängystä ja polvistun lattialle katse tiiviisti herrani jaloissaan. Kuulen hänen puhuvan, mutten saa selvää sanoista, niin peloissani olen. Näen, kuinka herrani kohottaa taikasauvansa ja osoittaa sillä minua. Vaistomaisesti kyyristyn mahdollisimman pieneksi ja suojaan päätäni käsilläni. Pimeän lordi vain nauraa.

Valo välähtää ja kirkumiseni täyttää huoneen. Sen ylitse kuulen vain kylmän ja kolkon naurun.

Istun jälleen ikkunalaudalla. Olen kietonut käteni polvieni ympäri ja painanut pääni polvien väliin. Päässäni jyskyttää ja otsaltani vuotaa verta.

(miksi minä miksi minä en jaksa tätä minä en kestä minä olen jo särkynyt hän tuhoaa minut lopullisesti)

Nyt tiedän ainakin sen, että valinta on ollut aina väärä. Minun olisi täytynyt tehdä kuten Narcissa, olla liittymättä heihin. Mutta tietenkin minä tein sen typerän virheen. Mitä muutakaan olisin silloin voinut? Mieheni oli liittynyt heihin, isäni kuului heihin, olin luihuinen, tahdoin valtaa vaikuttaa asioihin. Sitä herrani silloin oli tarjonnut minulle. Valtaa, jota en kuitenkaan koskaan saanut, sillä hän määräsi aina kaikesta minun kohdallani. Hän tahtoi minusta vain jonkun, jolla leikkiä, kun aika käy pitkäksi. Ja koska tein tuon elämäni suurimman virheen, alan uskoa, ettei minulle ole pakotietä. Kuinka olisikaan? Kaikki ovet on lukittu. En pääse minnekään.

Osa minua tahtoo kuitenkin uskoa, että joskus todella pääsen pois. Lopullisesti. Sitten kun siipeni ovat kasvaneet.

« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:53:52 kirjoittanut Beyond »

Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
Vs: Oikee enkeli, K13
« Vastaus #1 : 31.12.2010 14:03:44 »
Tykkäsin tosi paljon tästä.

Kuvailua oli mielestäni ja sait tästä tämmöisen ihailtavan angstin. En oikein osaa selittää, koska teksti oli niin mahtavaa ;) . Teksti oli sujuvaa ja se ei tökkinyt. Kirjoutusvirheitä ei ollut, paitsi yksi.
Lainaus
.... taas en kestä sitä se sattuu se polttaa cissy auta minä en halua)
Tuossa tuo punainen 'c' kirjain isolla kun on nimi kyseessä, mutta ei se lukemista silleen häirinnyt ja ei se vakavaa ole ;) .

Mutta kokonaisuudessaan tämä on aivan mahtava <3 Tykkäsin.
Kiittäen, kumartaen ja ihaillen ~Natural

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #2 : 31.12.2010 16:12:44 »
Hohoo, kommentti - ja vielä positiivinen sellainen. Tack så mycket Natural. Mä en itse ole edelleenkään kauhean vakuuttunut tästä, mutta kai se sitten on ihan okei.
Oho, virhe, miten mä en oo huomannu. No, väsyneenä sellaista sattuu (ehkä mun pitäisi joskus nukkuakin)

Mutta kiitos paljon <3
sennamiila

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #3 : 31.12.2010 17:00:58 »
Oih, kiitos Beatrice<3 Mä ajattelin, että tässä ficissä Bellalla ois toinen kanta asiaan ja se katuis liittymistä kuolonsyöjäks. No jaa, en tiiä... Siis jos Voldu oikeest satuttaa sitä niin ei se kai oo kauheen kivaa? En mä tiiä (edelleenkään). Ja ton sulkutekniikan oon napannu Stephen Kingin kirjasta Carrie :)

sennamiila

morrinn

• *
« Vastaus #4 : 24.02.2011 19:35:37 »
Upea ficci! Tavattomasti kauniisti olet saanut synkkiä ajatuksia puettua sanoiksi, ja jotenkin nuo kaikki tunteet kuvastuvat hurjan taidokkaasti noista sulkujutuista.

Lainaus
kaikki valo on kadonnut ulkona on pimeää sisällä on pimeää minun sisälläni on vain pimeää mihin se kaikki valo joka siellä vielä joskus oli on kadonnut minne minä olen sen kadottanut

Lainaus
mutta minä en pysty minä en vain jaksa

Lainaus
se sattuu se polttaa cissy auta minä en halua

Äh, se on vain jotenkin niin vaikeaa sepustaa sanoiksi sitä, mitä todella ajattelee. Tämä ficci oli upea ja sait todella kauniisti Bellasta esille sen ’heikon’ puolen, joskin tämä harvoin suostuu sitä kenellekään näyttämään.

Oli jotenkin hellyyttävää (äh, miksi tälläisille käsityksille ei vaan koskaan löydä oikeaa sanaa?), että Bella ajatteli juuri Narcissaa ja halusi puhua tälle ja varmaan halata ja itkeä ja sellasta, vaikka Pimeyden lordi on luultavasti ainoa, jolle tämä on tohdinnut näyttää jonkinlaisen kiintymyksen (rakkauden, jumaloinnin?) merkkejä - todellisuudessa kyseessä saattaakin olla vain (muka)"säälittävää" pelkoa.

Lainaus
Vihaan herraani. Ja pelkään. Pelkään, että hän kiduttaa minua taas.

Lainaus
olen jo särkynyt

ei ymmärrä et kahlinnut on toisen elämän

Mutta niin kuin jo sanoin, todella kaunis ficci. Ihanan kappaleen sanat siivittivät matkaa kauniisti loppuun saakka (: Suuuri kiitos tästä!
Kummakos on olla rohkea, jollei pelkää?
- Muumipappa

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #5 : 24.02.2011 21:18:26 »
morrinn: Oih, kiitos paljon sairaslomani piristämisestä. Et uskokaan, miten ihanaa oli avata kone ja huomata, että tämä ficci on saanut kommentin (koska ite olen kauheen epävarma tän suhteen, että onnistuinko sittenkään Bellassa, koska mä olen edelleen vahvasti sitä mieltä, ettei hän ole heikko). Mutta hyvä jos pidit, kiitoksia vielä kerran kommentistasi :)

sennamiila

Nekotorachan

• BMTHholic
  • Fallen fairy
« Vastaus #6 : 25.02.2011 15:58:21 »
Ihana<3 Kuuntelin just Happoradion Ihmisenpyörä..ja Ahmat tulevat. Ne tuntui sopivan, ja kun olen ollut Happoradion keikalla oli helvetin hyvä! : DDDD Mutta palataan asiaan.. tämä on ihana ficci! Sulta tulee loistavia ficcejä, ja minä tämä..o.o Joo, järki ei kulje taaskaan! :D
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #7 : 25.02.2011 16:17:13 »
Voi ei, kiitos Nekotorachan. En mä kyl ite sanois, että tää mitenkään hyvä ois (usko pois, oon kirjottanu parempiakii). Mä oon mahtanu olla tosi väsyny, ku oon kirjottanu tän :) No jaa, kiva että pidit ja suuret kiitokset kommentistasi

sairaslomaileva sennamiila

Eulalia

• Herkkusienijumbo
« Vastaus #8 : 26.02.2011 12:22:22 »
Hahhaa, taas yksi kiva pikku Bellaficci sinulta, jotenkin näihin koukuttuu ja haluaa aina lukea ja tietää, mitä kullakin kerralla olet keksinyt :)

Tässä ficissä ehdoton plussa tulee ideasta, sillä en kyllä ole aikaisemmin lukenut Bellatrixista ficciä, jossa hän katuu liittyneensä kuolonsyöjiin ja kokee noin negatiivisia tunteita Voldemortia kohtaan. Tavallaan aiheesi tekee Bellatrixista vähän IC:n, mutta kuitenkin hyvällä tavalla. Pidän siitä tavasta, jolla olet tehnyt Bellatrixista melkoisen inhimillisen olennon, joka katuu valintojaan, eikä niin mielipuolisesti rakasta ja palvo lordiaan. Jotenkin sääli tässä kasvoi väkisin hahmoa kohtaan, ja alkoi miettiä juuri sitä, ettei se kuolonsyöjän elämä varmasti Bellatrixillekaan aina ole ihan juhlaa ollut, vaan Voldemort tosiaan osasi kohdella alaisiaan melko rankalla kädellä.

Tuo Stephen Kingin käyttämä tyylikeino ei ole minulle ennestään tuttu, mutta tykkäsin siitä. Erikoinen ja tavallaan ihanan ripauksen hulluutta ja sekavaa angstia tähän muuten aika selkeään ficciin tuova lisä. Kuitenkin olisin ehkä koettanut saada ne kohdat jotenkin vähän paremmin korostettua, jotta pääsisivät kunnolla oikeuksiinsa. Ehkä, jos olisit vielä sulkeiden lisäksi kursivoinut kaikki nuo tehokeinopätkät, ne olisi ollut helpompi erottaa ja tekstin ulkoasukin olisi saanut kiinnostavan lisän :)

Eulalia

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #9 : 03.03.2011 17:57:31 »
Voi kamala, kun tähän ficciin nyt tulee kommenttia - ja vieläpä positiivista sellaista. Kiitos kovasti Eulalia Vai että oikein koukuttuu? Pelottava ajatus sinällään. Mutta juu, on ihanaa aina kuulla, että kirjoituksista tykätään :) Hmm, joo, ehkä voisin tosiaan nuo kohdat kursivoida, enpä ole tullut asiaa ajatelleeksi. Niin ja kiitos vielä kerran

sennamiila

Hermione Granger

« Vastaus #10 : 21.04.2011 11:09:02 »
Jälleen kerran ihana ficci sinulta! Bellan tunteet oli kuvattu niin aidosti! Tykkäsin todella paljon.

Hermione

sennamiila

• miss Lestrange
  • Slytherin Pride
« Vastaus #11 : 21.04.2011 11:18:25 »
Oih, kiitoskiitos Hermione :) Jotenkin nuo ahdistavien ja painostavien tunteitten kuvaaminen on mulle helppoa, kun olen tämmöin kauhee angstaaja itekii :D

Kiittäen taas
senna