Kirjoittaja Aihe: Koiranpennun päiväuni (K-11) S/R-ficlet  (Luettu 2184 kertaa)

Brunburga Blue

• Tales
Koiranpennun päiväuni (K-11) S/R-ficlet
« : 29.12.2010 10:01:15 »
Title: Koiranpennun päiväuni
Pairing: Sirius/Remus, mikäs muukaan...
Genre: siirappihattarafluff, ficlet
Rating: K-11
Summary: Sirius näkee unta.
Disclaimer: Rowlingin on kaikki paitsi tässä kuvattu scene.
A/N: Huomasin, ettei Hunajaherttuan etusivulla ollut yhtäkään S/R-ficciä, ja pitihän minun pistää lusikkani soppaan...  :D Tällaista syntyi sokerihumalassa eilen. Ja varoitan: tämä on imelä!

*   *   *   *   *   *

Sirius, pieni musta koiranpentu, torkkui autuaana untuvanpehmeässä unikorissaan. Se aisti hämärästi vieressään jonkin hyvin, hyvin pehmeän ja hyvin, hyvin lämpöisen.
Laiskasti se haparoi tassullaan tuota pehmeää ja lämpöistä, ja tunsi anturoissaan pörröistä karvaa, joka nousi ja laski rauhallisen tuhinan tahdissa.
"Joku kaltaiseni", Sirius iloitsi unisessa mielessään, ja kahmaisi toisen hellään otteeseensa. Kuonoaan vasten se tunsi toisen pystyn korvan hieman värähtävän kosketuksesta. Tuo toinen karvapeitteinen oli niin lämmin ja tuoksui niin hyvälle, kuin sateen jälkeisille metsäretkille ja kaikkein makeimmille koiransuklaille, ettei Sirius voinut vastustaa kiusausta lipaista sen korvaa hellästi...

"Sirius, ollaan nyt ihmisiä, joohan."
Remuksen huvittunut mutina havahdutti Siriuksen. Hän tajusi olevansa makuusalissa ja  juuri heränneensä Remuksen sängystä yhteisiltä päiväunilta, kädet tiukasti tämän ympärillä.
"Mmtäh...? Paljonko kello on?"
"Niin paljon että meidän on varmaan irrottauduttava toisistamme. James palaa pian huispausharjoituksista, eikä hän luultavasti halua nähdä sinua täällä nuolemassa korvaani."
"Ärh, älä jaksa, Kuutamo. James on hyvin suvaitsevainen..."
"Mmh... Lopeta... Miksi teet aina päinvastoin kuin sanotaan? Lopetaah..."
"Olisit uskottavampi, jos et huokailisi noin, sudenpentuseni..."

*    *   *    *   *   *
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:18:59 kirjoittanut niiina »
Hello darkness my old friend
I've come to talk with you again

Jordan Blu

Vs: Koiranpennun päiväuni (K-11)
« Vastaus #1 : 29.12.2010 23:13:16 »
AAwww

Olen sanaton. Tai siis onhan mulla paljonkin sanoja mutta kun yksikään ei oikeastaan ole mitään ymmärrettävää kieltä ;D. Kirjoitat niin ihanaa S/R että...

Lainaus
"Sirius, ollaan nyt ihmisiä, joohan."
Remus parka, korvaa nuoleskeleva poikakaveri riesana :), Vahingonilo on paras ilo, mua ainakin nauratti aikas paljon tämä kohta.

(Joo oli taas tosi hyvä komentti)

Brunburga Blue

• Tales
« Vastaus #2 : 30.12.2010 16:46:11 »
Jordan Blu ja Malfoy..aww: Kiitos kommenteista, ne lämmittivät yhden känniläisen iltaa.  :D (Onko vähän no-lifea istua baarissa yhdeltä yöllä lukemassa Finiä kännykän netissä...?)
Mutta juu, aivan ihania kommentteja, on jotenkin niin hassua ja ihanaa ajatella, että minä, joka kolme vuotta sitten vain luin S/R-ficcejä kieli pitkällä, kirjoitan niitä nyt itse ja onnistun jopa saamaan kannustavaa palautetta. ^^

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #3 : 02.01.2011 16:40:24 »
Sä olet selvästi hyvin hyvä ihminen. Näyt kirjottavan paljon S/R, mistä mä oon enemmän kun innoissani. *hyppii hullusti nauraen tasajalkaa ja taputtaa käsiään yhteen*  Tää on hyvä siinä suhteessa, että musta on kiva lukea Sirresta ja Rempasta, ja sä selvästi tykkäät kirjottaa niistä, joten, muy bien! :)

Noh.. tää oli imelä. Sen mä myönnän kyllä, mutta unohetaan se. :)

Lainaus
  "Joku kaltaiseni", Sirius iloitsi unisessa mielessään
Tää aiheutti lievän (ei oikeesti lievän) awww-reaktion ja erittäin ihastuneen ja samalla typerän naurahduksen mun suusta.

Lainaus
   "Niin paljon että meidän on varmaan irrottauduttava toisistamme. James palaa pian huispausharjoituksista, eikä hän luultavasti halua nähdä sinua täällä nuolemassa korvaani."
"Ärh, älä jaksa, Kuutamo. James on hyvin suvaitsevainen..."
"Mmh... Lopeta... Miksi teet aina päinvastoin kuin sanotaan? Lopetaah..."
"Olisit uskottavampi, jos et huokailisi noin, sudenpentuseni..."
Tämä kohta.. Oi että.. Musta vähän tuntuu, että tämäkin herätti jonkinlaisen awww-kohtauksen.  Siltikin mä vähän luulen, että jos Jamppa eksyis makuuhuoneisiin sillon, kun Sirre ja Remppa makaa sylissän sängyssä samalla ku Sirre nuolee Rempan korvaa, nii sen suvaitsevaisuus saattais olla pikkasen koetuksella.. En mä varma oo, mutta voisin vähän epäillä sitä.

NeitiMusta, kiittää ja kumartaa ♥
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Mortti

• Vieras
« Vastaus #4 : 02.01.2011 16:43:10 »
Ui, suloinen :) Paritus ei erityisemmin liikuta suuntaan tai toiseen, mutta alun kursivoitu kuvailu oli kyllä ison ja muhkean 'aaaw'n arvoinen.

Brunburga Blue

• Tales
« Vastaus #5 : 05.01.2011 11:50:13 »
NeitiMusta ja Mortti: aww vaan teillekin ja kiitos ihanista kommenteista! Ne tekee aina superhyvän mielen ^^