Noniin kirjoitithan sinä tämän, kun tarpeeksi potkin (ja tökin). Isosisko saa aina, mitä haluaa niinkuin nyt femmensäkin. Kiitokset siis, että kirjoitit tämän, apina.
Itse kommentointiin sitten, oikein kiva pätkä, mutta jotenkin hassusti mulle tuli heti mieleen oma Cho/Lunani. Tai, kun PoVit oli samallalailla. Tosin tarinaltaan nämä erosivat toisistaan aika paljon, eikä se ollut mikään "kopio".
Cho/Luna on aivan uskomaton paritus ja sinunkin pitäisi oppia kirjoittamaan femmeä, tai kirjoittaa lisää, koska femme on lööv. Muutenkin ekaksi femmeksesi tämä oli oikein mainio, olisin kyllä halunnut pieniä suudelmia
ja kunnon vaahterasiirappia siis ja minähän en ole fluffun ystävä. Ja tiesitkö, että tässä oli pieni angstin häivähdys, tai oikeastaan tämä oli angstia pienellä ikä-rajalla. Ja väitit, ettet osaa kirjoittaa sitä! Ääliö, hyvin osasit.
Kiva pätkä oli siis, mutta niitä virheitä löytyi jonkun verran, joten poimiskelen niitä nyt sinulle kun itse käskin betaamattomanakin julkaisemaan, "hups".
Miettien kaikkea mikä oli mielestäsi hömpötystä ja sinua.
Violetilla merkitty a-kirjain puuttuu.
Uskot kaiken_laisiin hömpötyksiin.
Yhteen kaiken ja laisiin.
Oli kai niitä miutakin, mutta muutuin sitten sokeaksi siinä vaiheessa, kun rupesin niitä etsimään. No, eiköhän joku niitä huomaa. Ja koska nyt lainausten makuun päästiin otetaanpa nyt vielä lainauksia.
Itkit usein ja yritin lohduttaa, mutta aina ajoit minut pois. Ymmärsin sinua, mutta sinä et ymmärtänyt minua ja silti rakastin sinua.
Tää oli kiva kohta. <3 Ja oikeastaan oikein inspiroiva ja muutenkin mielenkiintoinen. Voin jotenkin kuvitella Lunan yrittämässä lohduttaa Choota, mutta toinen ei ylpeänä ota apua vastaan "Lööperiltä". Sulosta, voi raukkaa.
Kiittäen tästä, isosiskos Odakkeli