Kirjoittaja Aihe: Rakastan, mutta en koskaan uskalla myöntää (S, Romance,Angst, Luna/Cho)  (Luettu 1814 kertaa)

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
Kirjoittaja: Natural
Otsikko: Rakastan, mutta en koskaan uskalla myöntää
Genre: Romance,Aangst
Paritus: Luna/Cho
Vastuunvapaus: Kaikki mikä kuuluu Row tädille myös kuuluu hänelle
Beta: Minä joten olkaa ystävällisiä ja kertoisitteko kirjoitus virheistä
Ikäraja: S
A/N: Sain käsky rakkaalta siskoltani Odoshilta, että tämmöstä pitää kirjoittaa, noh tämmöstä sain aikaseksi. Ja tietenkin tämä on sitten omistettu Odoshille. Ja toivottavasti ei ole aivan kauhe, koska tämä on ensimmäinen femmeni ja muutenkin Cho/Luna.

Rakastan, mutta en koskaan uskalla myöntää

Luna PoV

Kävelin pitkin pimeitä käytäviä. Miettien kaikke mikä oli mielestäsi hömpötystä ja sinua. Et koskaan tuntunut ymmärtävän miellenkiinnon kohteitani. Enkä minä koskaan ymmärtänyt sinua. Silti aina rakastin sinua. Sinua ja sinun mustia hiuksiasi. Sinua ja luonnettasi. Vaikka saatoit loukata minua pahasti, mutten koskaan loukkautunut. Et ehkä koskaan sitä näyttänyt, mutta uskon, että sisimmässäsi olisit minulle kiltti. Pidit minua höperönä ja hassuna. Itkit usein ja yritin lohduttaa, mutta aina ajoit minut pois. Ymmärsin sinua, mutta sinä et ymmärtänyt minua ja silti rakastin sinua. Useasti, kun selostin huispausta ja katselin pilviä, niin pilvet toivat sinut mieleeni. En koskaan usko tulevani myöntäväni sitä sinulle, mutta rakastan sinua aina Cho Chang.

Cho PoV

Maaten sängylläni pyöritellen mielessäni samoja asioita joita mietin joka ilta. Sinua. En koskaan myöntäisi, että saattaisin rakastaa sinua. Sinun vaaleat hiuksesi koristavat kauniisti kasvojasi ja usvaista katsettasi. Monesti luulet etten kuule puheitasi, mutta kuulen ja tahdon kuunnella, vaikka en uskokkaan puheisiisi. Uskot kaiken laisiin hömpötyksiin. Se tekee sinusta mielenkiintoisen, kuinka et välittäny muiden mielipiteistä, vaan olit aina päättäväinen. Useasti sinua loukkasin, muttet koskaan loukkaantunut ja ihmettelen sitä. Kuinka pystyt vain jättämään sanani huomiotta ja uskomaan aina olevani sinulle joskus kiltti. Selostaessasi huispausta ja kertoen pilvistä kuinka pilvet muodositvat kuvioita, milloin taivaalla oli perhosia ja milloin sydämmiä. Joka kerta nostin katseeni taivaisiin. Rakastan sinua, mutta en uskalla näyttää sitä sinulle. Tahtoisin suudella sinua. Halata sinua. Rakastaa sinua, mutta koskaan en siihen pystyisi. En koskaan tule myöntämään, mutta silti rakastan sinua ikuisesti Luna Lovekiva.

*The End*
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 03:27:54 kirjoittanut Kaapo »

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Odo

• Sankari
  • Valvoja
  • Ranma, you pervert!
Vs: Rakastan, mutta en koskaan uskalla myöntää
« Vastaus #1 : 29.12.2010 01:52:34 »
Noniin kirjoitithan sinä tämän, kun tarpeeksi potkin (ja tökin). Isosisko saa aina, mitä haluaa niinkuin nyt femmensäkin. Kiitokset siis, että kirjoitit tämän, apina.  :P

Itse kommentointiin sitten, oikein kiva pätkä, mutta jotenkin hassusti mulle tuli heti mieleen oma Cho/Lunani. Tai, kun PoVit oli samallalailla. Tosin tarinaltaan nämä erosivat toisistaan aika paljon, eikä se ollut mikään "kopio". :) Cho/Luna on aivan uskomaton paritus ja sinunkin pitäisi oppia kirjoittamaan femmeä, tai kirjoittaa lisää, koska femme on lööv. Muutenkin ekaksi femmeksesi tämä oli oikein mainio, olisin kyllä halunnut pieniä suudelmia ja kunnon vaahterasiirappia siis ja minähän en ole fluffun ystävä. Ja tiesitkö, että tässä oli pieni angstin häivähdys, tai oikeastaan tämä oli angstia pienellä ikä-rajalla. Ja väitit, ettet osaa kirjoittaa sitä! Ääliö, hyvin osasit. :)

Kiva pätkä oli siis, mutta niitä virheitä löytyi jonkun verran, joten poimiskelen niitä nyt sinulle kun itse käskin betaamattomanakin julkaisemaan, "hups".

Lainaus
Miettien kaikkea mikä oli mielestäsi hömpötystä ja sinua.
Violetilla merkitty a-kirjain puuttuu.

Lainaus
Uskot kaiken_laisiin hömpötyksiin.
Yhteen kaiken ja laisiin.

Oli kai niitä miutakin, mutta muutuin sitten sokeaksi siinä vaiheessa, kun rupesin niitä etsimään. No, eiköhän joku niitä huomaa. Ja koska nyt lainausten makuun päästiin otetaanpa nyt vielä lainauksia.

Lainaus
Itkit usein ja yritin lohduttaa, mutta aina ajoit minut pois. Ymmärsin sinua, mutta sinä et ymmärtänyt minua ja silti rakastin sinua.
Tää oli kiva kohta. <3 Ja oikeastaan oikein inspiroiva ja muutenkin mielenkiintoinen. Voin jotenkin kuvitella Lunan yrittämässä lohduttaa Choota, mutta toinen ei ylpeänä ota apua vastaan "Lööperiltä". Sulosta, voi raukkaa.

Kiittäen tästä, isosiskos Odakkeli
らんま らんまは私に力をくれる
あなたに出会ってからずっと

「愛してる」って言えないの?

Audrina

• ametistikvartsi
  • pumped up kicks
« Vastaus #2 : 29.12.2010 13:44:27 »
Cho femmeparituksena kuuluu suurimpiin rakkauksiini, joten kiva että tässä se oli.

Olen aina ajatellut Chon ns. korpinkynnen kiiltokuvatytöksi, taas Lööperi on se omituinen tyttö retiisikorvakoruineen. Cho oli jättänyt taakseen Cedric Diggoryn, Potan, ja Michael Cornerin ja löytänyt sydämensä paikan Lunalta. Paritus ei ole mikään maailman mahdoton; mahdollinen, todellakin.

Lainaus
Itkit usein ja yritin lohduttaa, mutta aina ajoit minut pois. Ymmärsin sinua, mutta sinä et ymmärtänyt minua ja silti rakastin sinua.
Kuten Rowlingin tekstiä voi tulkita tässä itkemisessä, niin Cho on sisältä herkkä ja hauras, miten sen nyt ficcari itse määritteleekin. 

Femmedebyytiksesi tämä oli oikein hyvä, mutta ei ehkä mikään kaikista mieleenpainuvinta mitä voisi, mutta ei todellakaan huonointa mitä voisi. Jatka ihmeessä kuitenkin femmen kirjoittamista - nyt kun ns. olet alkuun päässyt! :>
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #3 : 29.12.2010 14:21:33 »
Tännehän on tullut kommenttia! Ihanaa.

Odoshi: Kiva jos tykkäsit. Ja kiitos siniun kirjoitin tämmöistä ja kai sitä pitää harkita enemmän jos kirjoittas femme.

Audrina: Kiva kuulla ettei tämä aivan kamala ollut ;) Vaikka pelkäsin pahinta. Mutta mukavaa jos pidit.

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo