StargazerKiitos paljon kommentistasi. Hienoa kuulla, että otsikko oli sopiva edelliseen, sillä siihen oli loppujen lopuksi tajuttoman vaikea keksiä mitään kuvaavaa otsikkoa. Ja passiivissa oli melkeinpä pakko kirjoittaa, sillä en pystynyt kirjoittamaan esimerkiksi minä-kulmasta - olisi tullut aivan liian henkilökohtaiseksi sen myötä. Olin koko ajan epävarma siitä, miten kuvailu oli onnistunut, sillä halusin luoda siihen jotain erilaista, ja siksi oli hyvä kuulla onnistuneeni siitä. Ehkä sanojesi myötä uskallan käyttää hieman erilaisia sanavalintoja.
Peilin rikkominen oli pakollinen klisee, koska mielestäni se oli yksi olennainen osa tätä, ja täytyy myöntää, että omaan viha-rakkaus -suhteen kliseitä kohtaan. Ja joskus olen vihannut omaa peilikuvaani niin paljon, että olisin voinut rikkoa sen peilin.
Vielä kerran kiitos sinulle kommentistasi!
annicamariaHassua, miten olin onnistunut niinkin hyvin edellisen raapaleen kanssa, sillä itsellänihän ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta syömishäiriöstä - vain siitä, kun niin moni ystävistäni on loppujen lopuksi sairastanut jotakin syömishäiriötä. Onneksi oli (suhteellisen) virheetöntä tekstiä, aina pelottaa, jos sieltä valmiista tekstistä löytyisikin jokin kirjoitusvirheen paholainen.
Huolella mietittyjä ja tehtyjä, köh... Taisi luomus olla aikalailla tajunnanvirtaista, vaikka olinkin miettinyt aihetta suhteellisen paljon.
Kiitos sinullekin kommentistasi!
pieni pinkki poniIloista huomata, että päätit avata sanaisen arkkusi ja tulla kommentoimaan jotain.
Rakentavaa palautetta tai kritiikkiä ei tarvitse aina, etenkään jos sitä on vaikea keksiä mistään. Mutta häkellyin todella paljon siitä, miten kuvasit luomuksiani, sillä en kuvitellut niiden olevan tuollaisia! Kuitenkin on todella hienoa kuulla, että
Sirpaleisia mielikuvia toi niinkin vahvan tunnereaktion - tuollainen kohottaa paljonkin itsetuntoa kirjoittajana. Kiitos kommentistasi, ja toivottavasti tulet myöhemminkin kommentoimaan rääpäleitäni!
Otsikko: Siivettömät
Kirjoittaja: Merrrí
Beta: culliina
Ikäraja: K-11
Genre: Angst, draama, ficlet (195 sanaa)
Varoitus: Pieni väkivallan muoto mainittu ohimennen.
A/N: On aina yhtä hämmentävää huomata, miten kommentoijat ovat kommentoineet, ja miten paljon ne saavat hymyilemään typerästi. Mutta itse ficletistä: tämä on hyvinkin henkilökohtainen aihe itsellleni, jota jouduin miettimään ja pyörittämään suhteellisen paljon, ennen kuin olin tyytyväinen. Ja tämän takia olen tehnyt myös ylimääräistä tutkimustyötä kirjaston kirjojen kautta - saatte hämmästellä!
Osallistuu Originaali10:n sanalla 3. Hauras, Persoonallisuushäiriöhaasteeseen narsistisella persoonallisuudella ja Ikäraja 10.
Siivettömät”Voi helvetin idiootti, etkö sinä osaa koskaan tehdä mitään! Ja miksi tämäkin on täällä, koskit siihen saastaisilla käsilläsi!” Raivoisaa huutoa, kaikuvaa ääntä huonekalujen keskellä samalla, kun poskeeni muodostuu laaja punainen jälki avokämmenen iskun jälkeen.
Seison ilmeettömänä keittiössä (kirjaimellisesti hellan ja nyrkin välissä), kun askelten töminä kulkee parveketta kohden, kantaen hetken mukanaan Coltin napsahduksen ääntä. Naps, naps, naps, hetkellinen liekki, joka tukahtuu nopeasti.
Kääntyessäni takaisin kattiloita kohti, mietin pientä liekkiä, josta tuli vahvasti mieleen oma tulimieleni. Pieni värisevä liekki, joka hetkeksi kasvoi roihuksi, mutta joka tukahdutettiin hitaasti kituuttaen lähes olemattomaksi. Tukahduttaja, joka ennen oli niin kohtelias ja osasi miellyttää kauniilla sanoillaan ja lähes jokapäiväisillä lahjoillaan, ja joka omasi taidon erikoisiin lauseisiin.
”Annan sinun lentää pois linnun siivin, annan sinulle mahdollisuuden riuhtaista pois paholaisen sieluni.”
Ja minun on pakko naurahtaa kuivasti ajattellessani sanojasi, sillä sinun sielusi on paholaisen pikkusormen ympärillä. Opettiko se sinua manipuloimaan muita terävällä kielelläsi, opettiko se, kuinka pieni ja herkkä nainen vietellään ja puhutaan pyörryksiin kuiskaavilla sanoilla? Totta kai se kertoi, miten kaltaiseni kiedotaan niin tiukasti, ettemme voi koskaan päästä irti pelätessämme sinun tappavan itsesi. Unohtiko se kertoa sinulle, että sinulla on narstistinen persoonallisuushäiriö?
”Vaimo, tuo lasi ja pullo sieltä kaapista!”