Kirjoittaja Aihe: Sinussa valokuvani värinsä kadottaneet (S)  (Luettu 4563 kertaa)

shaya

• jumalatar
Sinussa valokuvani värinsä kadottaneet (S)
« : 14.12.2010 13:50:55 »
Ikäraja: S
Genre: angst, romance
Paritus: Harry/Colin
Vastuuvapaus: Row-täti omistaa, minä leikin.
Summary: On niin hirvittävän kauan siitä kun he viimeksi todella näkivät toisensa, ja nyt – katsovat suoraa silmiin eikä kukaan enää katso takaisin (ei se jota odottaa).

A/N: En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, lähinnä parituksen takia, mutta toisaalta olen myös iloinen että kokeilin tätä, koska olen harvinaisen tyytyväinen lopputulokseen. Syytökset/kiitokset/mitkä ikinä tästä kuuluvat Ruskapojalle, joka heitti parituksen, sanoja ja kuunteli mun marmatusta. Joten ole hyvä, muru. :-*

Harry katsoo Colinia. Colin katsoo Harrya.

Seinäkello tik tak äänettömänä lähes; heidän välissään ja on niin kovin pimeää kun katsoo silmiin toisen – ei aivan nää –

mitä sinä tahdot odotat minulta sinulta meiltä tästä kuitenkin kai?

On niin hirvittävän kauan siitä kun he viimeksi todella näkivät toisensa, ja nyt – katsovat suoraan silmiin eikä kukaan enää katso takaisin (ei se jota odottaa). Kalenterista revitään päivä toisensa jälkeen, syksy, kevät, talvi, he näkevät ne ikkunan ulkopuolella mutta koskaan eivät koske:

vankeja kaiketi. Omalla tavallaan.

Tulipunaverhot eivät kerro heistä enää mitään, viime viikolla vaihdettiin vihreisiin, ja Colin miettii, niinkö helposti Harrykin kaiken teki; katkoi siteet heidän väliltään (verhonpidikkeet revittynä alas) ja se veri jota hänen sydämensä vuotaa, on yhtä kuin rohkelikkoverhot lattialla. Niinkö helposti?

Ja Colin on kysynyt – pitäisikö meidän vain.... vain -?
Ja Harry on vastannut – ei.

Nyt he istuvat pöydän ääressä ja keskellä pöytää on lasikulho. Colin tahtoo täyttää sen toiveilla ja onkia yhden kerrallaan; toteuttaa ne kaikki Harryn kanssa, mutta toinen – toinen sanoo aina niin kaikkeen, nuorempi typerämpi se valokuvaajapoika on – sanoo että se on turhaa, silkkaa ajanhaaskausta.

Colinin valokuvat ovat muuttuneet mustavalkoisiksi; poissa turkoosisävyt krookuksen kelta – hän sanoi sen Harrylle joskus, ja Harry tuijotti hellaa ja kuunteli seinäkelloa.
Tik tak.

Ja me kuolemme.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2011 20:13:18 kirjoittanut shaya »
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
Vs: Sinussa valokuvani värinsä kadottaneet
« Vastaus #1 : 15.12.2010 02:13:50 »
Hihhiihihihih, Harry/Colin <3 Kiitos siulle, kun kirjotit tän :-*

Siun on syytä olla tyytyväinen lopputulokseen, koska rakastan tätä. Harry/Colinia löytää harmillisen vähän suomeks (tai sitten oon sokee ja en huomaa niitä) ja olin ihan innoissani, kun suostuit kirjottamaan tän. Kaunista tekstiä: kursiivit oikeissa kohdissa painottamassa asioita, niiden erilaisuutta, vertauskuvia pystyy tuolta pari pongaamaan ja tuo rivistys. Sanoinko jo, että rakastan siuu, kun kirjotat näin kauniisti?

Lainaus
Colinin valokuvat ovat muuttuneet mustavalkoisiksi; poissa turkoosisävyt krookuksen kelta
Oih, tää on varmaan koko ficin nätein lause. Krookuksen kelta ja turkooosi <3

Älytön kommentti, mutta en osaa sanoo tästä järkevää sanaa.! Kiitos, tästä kulta :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
« Vastaus #2 : 16.12.2010 18:47:40 »
oii, hehee yksi lempiparituksistani :-*
Colin ja Harryhan ovat supersöpöjä yhdessä, en kiellä ikinä<3

mutta itse ficciin: en oikein ymmärtänyt, tarkoititko, että pojat aloittaisivat seurustelun, seksin vai kenties erotako? :-\

toivoin, että olisi ollut jotakin isoa vihjausta miten asia on, mutta mä en ainakaan tajunnut.

tästä syystä joudon antamaan miinusta.

sen sijaan ficin lyhyydestä plussaa, pitkät ficit eivät useimmiten natsaa tähän paritukseen positiivinen puoli oli lyhyys.

loppu oli kyllä kiva, mutta se viimeinen lause, sitä en ymmärtänyt olsin kaivannut enemmän räväkkää kuvailua, kertomista.

Colin tahtoo täyttää sen toiveilla ja onkia yhden kerrallaan; toteuttaa ne kaikki Harryn kanssa
ihana, just perus Colin :-*

katsovat suoraan silmiin eikä kukaan enää katso takaisin (ei se jota odottaa). Kalenterista revitään päivä toisensa jälkeen, syksy, kevät, talvi, he näkevät ne ikkunan ulkopuolella mutta koskaan eivät koske:
jotenkin tosi ihana lause :)

kiitos ihanasta parituksesta.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

shaya

• jumalatar
« Vastaus #3 : 17.12.2010 08:52:10 »
Ruska, hihi, tykkään jos tykkäät. <3 Harry/Coliniin taitaa kyllä kohdistua melkoisesti ennakkoluuloja, enkä oikeastaan edes ihmettele sitä, mutta tätä paritusta voisi tosiaan minunkin puolestani olla enemmän. Anteeksi randomvastaus vielä, heräsin vartti sitten. :D Ja kiitos kommentista!

Resonanssi, Harry ja Colin ovat tosiaan aika söpöjä, riippuen toki ficistä. Itse ajattelin tämän sijoittuvan jonnekin sodanjälkeiseen aikaan, niin, että kaksikko asuisi yhdessä ja sitten kaikki ei olekaan toiminut niin kuin haluttiin. Myönnetään, mun tekstit on melko tulkinnanvaraisia. Mutta kivaa kuitenkin, jos edes osaksi miellytti, ja kiitos kommentista! :)
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

shaya

• jumalatar
« Vastaus #4 : 30.12.2010 14:13:04 »
Heinis, haha, en nähtävästi olekaan ainoa jolle pitkän ficin lukeminen (tai erityisesti sen aloittaminen) on ihan ylivoimaista. :'D Olen iloinen jos et pitänyt tätä tylsänä, itse pidän arkisista aiheista, joten siksi niistä usein myös kirjoitan. Kivaa myös jos löysit tästä eri lukukerroilla eri asioita, en itse ajatellut tätä kovin vaikeana tai monitulkintaisena tekstinä, mutta joo. Ei kai se huonokaan asia ole. AU:ta oli tosiaan sen verran, että Colin ei kuollut sodassa, sitäkin teen aika usein ja ilman tuota merkintää AU:sta, koska en tue sotaa koska se tappoi kaikkia kivoja hahmoja jajaja. :D Oikeasti Colin olisi tosiaan kuollut. Kiitos kommentista! :)