Ficin nimi: Sinun vuorosi
Author: VampireHeart
Beta: -
Genre: Drama, angst
Fandom: Twilight
Ikäraja: K-11
Päähenkilö: Jane
Summary: "Yksi sana voi tappaa. Pelosta huolimatta."
A/N: Tämä on ensimmäinen ficcini, joten kommentit olisivat mukavia jotta tiedän, mitä voisin vielä parantaa. Ikärajasta en ole aivan varma, varmuuen vuoksi laitoin K-13. ]Tämä ei ole ominta tyyliäni, joten haluaisin siitäkin kommenttia...
Vaalea iho tummaa vasten. Tumma samettinen kosketus kämmentä vasten. Vihreää. Mustaa. Piikkejä. Rakkautta. Toteutumattomia unelmia. Valmiina puhkeamaan, ja särkymään uudelleen.
"Tuletko?"
Pehmeän petollinen ääni. Lämmin ja silti niin kylmä. Pettää jo yhdellä sanalla. Pakko vastata myöntävästi, mutta en voi. Pelko. Petetyksi tulemisen pelko. Kuoleman pelko.
"En."
Ääni vapisee paljastaen riehuvan pelon. Ruusuiset huulet puristuvat yhteen. Mustan kaavun peittämä lapsen keho vapisee. Pelosta. Tummat silmät laajenevat kauhusta. Taas uusi uhri. Ja taas. Ja taas. Vallanhimon surmaamia.
"En tee pahaa."
Valheita. Mustia, polttavia, purevia valheita. Miksi uskoisisn? Kalpeat sormet puristavat kaavun karkeaa helmaa. Miksi se olen juuri minä? Kysymyksiä ilman vastauksia. Kysymyksiä, joihin ei vastata koskaan.
"Tule."
Varovainen askel taaksepäin. Puristava pelko. Tieto omasta kohtalosta. Se ei ole kevyt. Pelko. Tuska. Taas pelko. Kuoleman pelko. Aina vain kiivaampaan tahtiin. Kovat kourat tarttuvat mustaan kankaaseen. Raju nykäisy eteenpäin.
"Sinun vuorosi."
Siinä se loppuu. Ei pelastumisen mahdollisuutta. Pelko pakottaa silmät kiinni. Ehkei se satu, jos sitä ei näe. Köysi? Palavat risut? Vain yksi sana. Siinä se. Yksi sana voi tappaa Pelosta huolimatta.
"Ei."
Sydän lyö kovaa. Kohta se on ohi. Lopullisesti ohi. Terävä pisto. Hämmennys. Tuska. Pelko, tuska, pelko. Vuoronperään. Se on ohi. Kaunis lapsi, erilainen kuin muut. Taas yksi uhri. Lahjakas, ja vaarallinen.
"Kipu."
Avaa punaiset silmät. Tappaja vajoaa maahan, huutaa. Kierii lumessa. Punaiset silmt sulkeutuvat ja huuto kuolee. Mustaa valkoisella. Valkoista mustalla. Uusi tunne, verenhimo. Kalpeilla huulilla kareilee hymy. Kyky satuttaa. En ole avuton. Tulikatse. Vampyyri, valta, uusi elämä.
"Olen Jane."
Tuska, taas tuska. Janon tuska. Tyydytetty. Ikuinen elämä. Punaiset silmät. Valta. Minun, kaikki minun.
"Volturit."