Hih, LND:stä ficci! Pitäähän tätä nyt vähän nostaa! Muistan kun kuulin jatko-osasta ekan kerran ehkä marraskuussa ja olin ihan innoissani
Aluks oli tietty vähän sillee et 'voiks tällanen nyt toimia?' -fiilis, mutta ALW:n musiikki ja ihanat hahmot (tai siis yks ihana hahmo) sai mut vakuuttumaan. Ja nyt suunnitelmissa on mennä kesällä kattomaan Lontooseen
Okei, ficciin. Tykkäsin tästä tosi paljon, itse en osaa kirjottaa runoja yhtään, et pisteet jo pelkästään siitä. Mun mielestä onnistuit hyvin kuvaamaan Erikin fiiliksiä, ja Raoul ansaitsee kaiken ton! Vaik mua tavallaan säälittää miten sen hahmo pilattiin niin lahjakkaasti tos tokas. Se oli oikeestaan kauheempi siinä ekassa Gary Stuna kun tokassa juoppona. Tosin eka reaktio siitä oli lähinnä repeäminen... Miten en nyt onnistu yhtään pysymään aiheessa?
Mut siis, tyksin ficistä, enkä saa pelkästään ton otsikon takia tota biisii päästä loppuiltana... Anteeks jos en kommentoinu ficcii mitenkään hirveesti, oon vähän sekasin täl hetkel
Miimii, jonka rakentava on hiihtolomal...
PS: (Spoilaa ehkä?) Se leffa kyl ite on pilannu mahollisuutensa jatko-osaan pistämäl loppuun sen Christinen hautakohtauksen... Mitenhän ne aikoo sen sivuuttaa?