Title: Jouluinen yllätys
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: HP
Pairing: Luna/George
Beta: FlowerLadies
Genre: hitusen fluff, romance
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Georgella on tylsää joululomalla ja tämä tapaa Lunan Tylypahkan autioilla käytävillä.
A/N: Osallistuu Jouluhaaste IV ja Het10. Parituksesta suuret kiitokset menevät Ruskapojalle, ideasta mun pikkusiskolle ja nimestä Sinikeijulle! Ilman teitä tätä ei varmaan olisi ikinä syntynyt, joten todella isot kiitokset kaikille kolmelle! <3 Plus iso kiitos myös FlowerLadiesille betauksesta! <3 Voin sanoa, että teksti näyttää paljon paremmalta betattuna versiona, se oli jotenkin sekava aluksi… : D
Jouluinen yllätys
George käveli turhautuneena pitkin Tylypahkan tyhjiä käytäviä. Häntä ärsytti, kun Lee oli joululomalla kotonaan ja Fred luuhasi Angelinansa kanssa ties missä. George olisi halunnut olla kaksoisveljensä kanssa tekemässä kepposia muille, mutta tytön roikkuessa mukana mikään ei ollut ollenkaan niin hauskaa kuin kaksistaan veljen kanssa. Ja koska Angelina oli pyörinyt jo koko loman Fredin seurassa, ei Georgelle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin keksiä jotain muuta tekemistä.
Senpä takia hän nyt kiertelikin ympäri autiota linnaa etsien jotain tai jotakuta.
Käännyttyään jälleen jonkin satunnaisen nurkan taakse, George näki Luna Lovekivan istumassa eräällä ikkunalaudalla katsellen haaveksivasti ulos talviselle pihamaalle. Poika päätti mennä tytön seuraksi, kun ei ollut muutakaan tekemistä vielä itselleen keksinyt.
Luna käänsi hieman päätään kuultuaan pojan askeleet takanaan.
”Hei George!” tyttö sanoi. ”Hei, mistä sinä tiesit, että minä olen George? Äitikään ei erota meitä toisistamme.” George ihmetteli.
”Ai, anteeksi… Voin minä sinua Frediksikin luulla, jos haluat”, Luna vastasi.
”Ei, älä… Minä vain ihmettelin, miten tunnistit minut…” George virnisti ja Luna hymyili iloisesti. ”Sinä vain näytät minusta enemmän Georgelta kuin Frediltä, ja minä pidän sinusta enemmän ”, tyttö paljasti saaden Georgen virnistämään entistä leveämmin.
”Lähdetäänkö kävelylle?” George kysyi ja Luna nyökkäsi hymyillen.
Muutaman tunnin kävelyn jälkeen George ei ollut enää ollenkaan pahoillaan, että Lee oli kotonaan ja Fred Angelinan kanssa. Vielä hetken käveltyään he tulivat erään holvikaaren alle, jolloin Luna huomasi heidän yläpuolellaan roikkuvan joulukoristeen.
”Mistelinoksa”, tyttö sanoi ja George nielaisi. Odottiko tyttö, että hän suutelisi tätä, kuten mistelin alla oli tapana? Ei hänellä olisi muuten mitään sitä vastaan, mutta hänelle Luna oli vielä kuitenkin enemmänkin kaveri kuin mitään muuta.
”Se on varmaan aivan täynnä narksuja. Tule mennään pois, etteivät ne huomaa meitä!” Luna totesi ja ennen kuin George ehti edes kysyä mitä narksut olivat, tyttö oli jo tarttunut häntä kädestä ja he kävelivät käsi kädessä pois mistelin alta ulos viileälle, lumiselle pihamaalle.