Otsikko: Ehkä joskus huomaat mitä teit väärin
Kirjoittanut: Mya Musta
Beta: No way
Päähenkilö: Draco
Ikäraja: S
Disclaimer: Rowin.
Genre: angst
Muuta: Tuplaraapale. Dracon ihastusta ei kerrota, sen saa kukin päättää itse.
Osallistuu:
+FF100 --> 047. Sydän
Sydän on omituinen. Draco ei ollut koskaan suunnitellut ihastuvansa tai rakastuvansa keneenkään. Hänen ei ollut tarvinnut ajatella sellaista, hänellä oli etukäteen sovittu liittonsa Astorian kanssa. Hän oli aina haudannut tunteensa mahdollisimman syvälle, miehet eivät näytä tunteitaan. Eivät varsinkaan Malfoyt. Ennen hän ei ollut kunnolla edes tiennyt mitä tunteet ovat, nyt hän oli kuitenkin ihastunut, ehkä jopa rakastunut. Kohde ei ollut mitenkään arvattavissa, siinä ei ollut mitään loogista, eikä se toimisi mitenkään. Pelkät kuvitelmatkin olivat naurettavia. Ja vaikka hän itse saattaisikin paljastaa tunteensa, toisen osapuolen tunteet olisivat yhtä kylmiä kuin jäätynyt helvetti ja tunteisiin vastattaisiin vasta kun helvetti jäätyisi. Siinäpä sitä sitten oli miettimistä. Vähän liikaakin.
Kuinka sitä voisi ihminen edes kuvitella saavansa vastauksen tunteisiinsa joltain, jota on loukannut syvästi? Niin syvästi, että asiaa ajatellessakin itseen sattuu? Miten sitä ei ajattele etukäteen, ettei tätä kannata sanoa, sitä katuu vielä joskus aivan varmasti? Tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta, mutta tuntui kaikkein pahimmalta. Miksi ihmisen luonteeseen kuuluu toisen ihmisen loukkaaminen? Miksi hän itse oli loukannut toista, vieläpä niin pinnallisten syiden takia? Aina voi yrittää pyytää anteeksi, mutta tässä tapauksessa se on myöhäistä, ei enää mitään hyötyä. Hänen olisi vain nieltävä oma typeryytensä, oma naiiviutensa. Ehkä hän jonain päivänä oppisi elämään itsensä kanssa.
_______________________________________________________________________________________
Kommentteja? Olisi myös mielenkiintosta kuulla arvailuja siitä keneen Draco on ihastunut