Kirjoittaja Aihe: Ehkä joskus huomaat mitä teit väärin (Draco/?, S)  (Luettu 4458 kertaa)

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
Otsikko: Ehkä joskus huomaat mitä teit väärin
Kirjoittanut: Mya Musta
Beta: No way
Päähenkilö: Draco
Ikäraja: S
Disclaimer: Rowin.
Genre: angst
Muuta: Tuplaraapale. Dracon ihastusta ei kerrota, sen saa kukin päättää itse.
Osallistuu:
+FF100 --> 047. Sydän

Sydän on omituinen. Draco ei ollut koskaan suunnitellut ihastuvansa tai rakastuvansa keneenkään. Hänen ei ollut tarvinnut ajatella sellaista, hänellä oli etukäteen sovittu liittonsa Astorian kanssa. Hän oli aina haudannut tunteensa mahdollisimman syvälle, miehet eivät näytä tunteitaan. Eivät varsinkaan Malfoyt. Ennen hän ei ollut kunnolla edes tiennyt mitä tunteet ovat, nyt hän oli kuitenkin ihastunut, ehkä jopa rakastunut. Kohde ei ollut mitenkään arvattavissa, siinä ei ollut mitään loogista, eikä se toimisi mitenkään. Pelkät kuvitelmatkin olivat naurettavia. Ja vaikka hän itse saattaisikin paljastaa tunteensa, toisen osapuolen tunteet olisivat yhtä kylmiä kuin jäätynyt helvetti ja tunteisiin vastattaisiin vasta kun helvetti jäätyisi. Siinäpä sitä sitten oli miettimistä. Vähän liikaakin.

Kuinka sitä voisi ihminen edes kuvitella saavansa vastauksen tunteisiinsa joltain, jota on loukannut syvästi? Niin syvästi, että asiaa ajatellessakin itseen sattuu? Miten sitä ei ajattele etukäteen, ettei tätä kannata sanoa, sitä katuu vielä joskus aivan varmasti? Tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta, mutta tuntui kaikkein pahimmalta. Miksi ihmisen luonteeseen kuuluu toisen ihmisen loukkaaminen? Miksi hän itse oli loukannut toista, vieläpä niin pinnallisten syiden takia? Aina voi yrittää pyytää anteeksi, mutta tässä tapauksessa se on myöhäistä, ei enää mitään hyötyä. Hänen olisi vain nieltävä oma typeryytensä, oma naiiviutensa. Ehkä hän jonain päivänä oppisi elämään itsensä kanssa.
_______________________________________________________________________________________
Kommentteja? Olisi myös mielenkiintosta kuulla arvailuja siitä keneen Draco on ihastunut :)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 07:28:30 kirjoittanut Beyond »
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Ehkä joskus huomaat mitä teit väärin, K-11
« Vastaus #1 : 30.10.2010 10:36:10 »
jaa-a...nyt oli kyllä paha..en mä tiiä kehen Draco oli ihastunu mutta...

olisiko Harry? Ron?

Kohde ei ollut mitenkään arvattavissa, siinä ei ollut mitään loogista, eikä se toimisi mitenkään. Pelkät kuvitelmatkin olivat naurettavia. Ja vaikka hän itse saattaisikin paljastaa tunteensa, toisen osapuolen tunteet olisivat yhtä kylmiä kuin jäätynyt helvetti ja tunteisiin vastattaisiin vasta kun helvetti jäätyisi.

Hermione, tietenkin :D

nyt itse ficciin:

itse toivoisin kappalejakoja enempi, sillä sitten tätä olisi helpompi lukea, paljon helpompi.

Draco myöskin katuu selkeästi omia virheitään.

en osaa nyt kirjoittaa kunnolla, tykkäsin vain ja pitihän se kertoa.

Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #2 : 30.10.2010 18:39:39 »
Resonanssi, kyllä mä kirjottaessani aattelin sen Hermionena :D Mä voin kyllä tota kappalejakoa miettiä, mutta en mä usko että saan siihen enempää järkeä sillä, sekotan ekaks tekstin ja sitte sekoon ite ;D Pääasia että kerroit tykkääväsi, on aina kiva saada kuulla edes jonkun lukeneen, kiitos!
TEAM Tukkajumala

pepsiii

• Leolandian tirehtööri
« Vastaus #3 : 11.01.2011 00:11:39 »
Oi kun söpö<3 oot kivasti saanut lyhyeeseen pätkään paljon ja ASIAA:) kappalejako olisi ehkä joo voinut olla paikallaan, mut sit taas tää on niin lyhyt, ettei mun mielestä tarvitse:)

En nyt viitti arvata, ko tiedän et HERMIONE <3 hihii<3

Lainaus
miehet eivät näytä tunteitaan

valitettavan totta;(

mut ihana, kiitos mussu<3

And the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back! -Herb Brooks

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #4 : 11.01.2011 00:16:46 »
pepsiii, kiitos muru  :-* Kappalejako ei oo se mun vahvin osaamiseni, joten... :D Ja oikeesti.. miehet -.- joo, kiitos ♥
TEAM Tukkajumala

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #5 : 11.01.2011 19:32:05 »
Tämä oli mielestäni kaunis.

Jaa-a, että kuka on Dracon ihastus? Hmm... mietitäämpä... Hermy?

Paras kohta on jotenkin vaikea tuolta hakea kun koko ficci oli hyvä.

Joo muuta ne saa aikaseks ku; Tykkäsin ja ihana oli :D
Rakentava nimittäin saunassa.

Kiittäen,
Natural

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #6 : 12.01.2011 10:25:11 »
Natural, Hermionena minä sen ajattelin kirjottaessani, mutta oikeestaan siihen taitaa sopia kuka vaan. Kiitos kommentista  :-* piristi atk-tuntia suuresti!
TEAM Tukkajumala