Kirjoittaja Aihe: Haluan varastaa hetken sinun katseestasi, S  (Luettu 2068 kertaa)

Odo

• Sankari
  • Valvoja
  • "Dream life over real life, that's my motto."
Haluan varastaa hetken sinun katseestasi, S
« : 27.10.2010 00:20:11 »
//Alaotsikko: Luna/Cho, pientä romancea, ficlet

Title : Haluan varastaa hetken sinun katseestasi
Author : it's mee Odoshi
Genre : pientä romancea
Raiting : S
Paring : Cho Chang/Luna Lovekiva
Disclaimer : Row omistaa ihanat hahmot, potterversumin. Minä vain lainailen hahmoja ja luon juonen kiemuroita, ilman korvauksia.
Summary : Sota on ohi, menneisyys ei ole enää sama kuin ennen, etkä sinä koskaan tarkoittanut mitä minulle sanoit.
A/N : Juups, tälläista tällä kertaa, selailin haastelistaustani ja huomion tuon tupahaasteen ja femmen kaipaavan jonkin näköistä fikkiä, joten yhdeltä istumalta kirjoitin tämmöisen femmeilyn, osittain ficlethaasteen innoittamana. Ei mitään kummempaa. Kommentit ovat aina kivoja;>
Haasteet : Tupahaaste; Korpinkynnet, Femme10, kaiken maailman ficlettejä ja kerää kaikki hahmot; cho chang

Haluan varastaa hetken sinun katseestasi

Cho PoV

Varastin sinun tavaroitasi, haukuin sinun nimeäsi ja vieroksuin olemustasi kaikki ne vuodet, jotka vietimme samassa perheessä, tuvassa. Olen palannut  viimeiselle vuodelleni kärsineenä sodasta, menettäneenä paljon, mutta näen noilta tutuilta kasvoilta vieläkin hymysi ja katseen, joita en koskaan onnistunut varastamaan. En koskaan.

Muistelen viimeisimpiä vuosiamme, tässä korkeassa tornissa. Minä olen pukeutunut mustaan, sinisen ja pronssin sävyin kudotun kaulahuivin tiukasti ympärilleni kietoneena. Rintaani korostaa tupamerkki; Korpinkynsi. Entä sinulla? Ei, sinulla ei ole kaulaliinaa vain eripariset lapaset väreiltään punainen ja vihreä. Vaaleat hiuksesi ovat sidottuina keltaisella pompulalle ja vaikka kuinka tutkin ja katson en näe pienintäkään pilkettä sinisestä. Hyräillessäsi tuntematonta lauluasi, silmät suljettuina annan katseeni kiertää kehollasi, varastaen sen jokaisen piirteen verkkokalvoinneni.

Avaat silmäsi, löydän sen sinisen mitä etsin. En tupamerkkiä, kaulahuivia tai mitään muutakaan, joka todistaisi sinun olevan tupaani… En mitään niistä, vain kirkkaimmat siniset silmät, jotka olen koskaan nähnyt. Uniset, mutta onnellinen näköiset silmät.

~*~

Luna PoV

Huomaan sinun katselevan minua, se on hassua. Mustat hiuksesi lainehtivat selkääsi pitkin kuin aallot, sellaiset oikein pienet aallot, joita syntyy kun veteen pudottaa jotain. Vaikka mustia pieniä kiviä, jollaiset silmäsi ovat, mustat, mutta silti jotenkin mielenkiintoiset. Vertauskuvani saattavat olla omituisia, niin kuin te sanotte minunkin olevan, vaikka tiedän ettet sinä tarkoita sitä. Et ole koskaan tarkoittanut.

Hyräilen uudelleen ja uudelleen samaa sävelmää ja annan sinun katsella minua. Avatessani silmäni huomaan katseesi kääntyvän pois minusta, pois minun katseestani.

Se on kummallista, että et osaa olla sinä. Olen huomannut sinun olevan kiltti ja lempeä, vaikka kuuntelenkin sinun vihaisia sanojasi minulle, jos edes suostut sanomaan mitään. Haluatko sanoa jotain? Sano se, koskaan ei voi tietää milloin kaikki päättyy. Ehkä minun pitää auttaa sinua, näen sinusta, että jokin painaa mieltäsi. Kävelen luoksesi, katson noihin mustiin silmiin, jotka katsovat vieroksuen.

Katson sinuun ja vihdoin sinä katsot takaisin.

Painat huulesi minun huulilleni, suutelet, varastat ensimmäisen suudelmani.

Ollaan hetki vain sinä ja minä. Me.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 01:54:17 kirjoittanut Kaapo »
Life is strange sometimes, wouldn't you say?
I know it isn't easy, but nothing worthwhile ever is...

It was a dream, a perfect image of a life that turned out to be.
Just a moment, lost with me

Odo

• Sankari
  • Valvoja
Vs: Haluan varastaa hetken sinun katseestasi, K-7
« Vastaus #1 : 27.10.2010 00:56:55 »
Epik, aww tuon sinun kommenttisi kanssa... Oon tavallaan niinku sanaton. En osaa oikein reagoida, tuommoinen pohtiva ja hirmuisesti kehuva fikki, jossa kerrot vielä miten onnistuin etenkin Lunassa (joka on vaikea).

En osaa sanoa oikeasti mitään, ihanaa, että tykkäsit ja jotenkin tuleen semmonen "ehkä mä sittenki oon tästä ylpee"-asenne ja kaikkea ja voi ei. :D Sanattomuus iskee, kun toinen kirjoittaa pitkän kommentin, ei hyvä, mutta koeta ymmärtää!

Kiitos kommentistasi Epik<3

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #2 : 30.10.2010 13:53:03 »
Nonii.

Eli siis minun eli Naturalin Kommentti:
Tämä oli ihana. Pidin parituksesta ja tämä oli toosi hyvä vaikka oli ''kääpiö'' ;)
Minä toivoisin ainakin lisää samalla parituksella, koska tää toimi.

Sitten ystäväni ''Akan'' (joka ei ole virallinen käyttäjä) Kommentti:
Tämä oli hyvä ficci. Ja Lunan vertauskuvat oli huvittavia. Paritus oli hyvä.
Ja kokonaisuus oli onnistunut hyvin ja se toimi käytännössä toosi hyvin.
Ja lukisin mielelläni enemmän samalla parituksella.

Kiittäen ja kumartaen Natural ja Aka

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Odo

• Sankari
  • Valvoja
« Vastaus #3 : 30.10.2010 14:31:33 »
Ihanaa, kun tulitte kommentoimaan näinkin nopeasti ja vielä molemmat! Kiva, että jopa tykkäsitte tästä, vaikka femmeä ette paljoa luekaan. :)

Natural, hienoa että paritus on miellyttänyt, vaikka se nyt onkin aika erikoinen. Itsekin pidän siitä, vaikka monesti Cho kuvaillaan hieman erilaiseksi, semmoiseksi "teiniksi". :D Ja tosiaan hyvä, et pituuskin miellytti ja näin. ^^

Aka, tee ihmeessä nick itellesikin jos innostaa lueskella ja näin. :) Kiva, että vertaus kuvat huvitti, etenkin Lunan tapauksessa yritin hakea sitä Lunan outoutta ja hieman huvittavahan tämä ihana-tyttö onkin. ^^ Ja hienoa, että käytänkökin on toiminut. Kiva, jos sinuakin miellyttää paritus, monet jättävät lukematta sen "erikoisuuden" ja "harvinaisuuden" vuoksi.

Molemmille, suuri kiitos kommentista ja ehkä joskus kirjoitankin lisää tällä parituksella, kun on tuo Korpinkynsi-haastekin nyt kesken, joten siihenhän näitä korpinkynsiä saisi hyvin kirjoitettua. ;D

Odo

• Sankari
  • Valvoja
« Vastaus #4 : 31.10.2010 14:53:12 »
Scintilla, kiitokset kommentistasi se todella piristä päivää! Ihanaa kuulla, että hahmoissa on tullut onnistuttua ja yllätti tuo, että paras tekstini, jonka olet lukenut lopussa ja en oikein tiedä mitä pitää sanoa. :D Ihanakommentti, josta löyty sitä rakentavuutta, joten kiitän myös sen virheen pongaamisesta ja toistelusta. ^^ Ää, oon sanaton, kiitäs suuresti kommentista (toistelen taas itseäni).  :)