Anteeksi kun luvulla on kestänyt näin kauan, mutta onneksi rakas betani Anskubits tuli minua herättelemään nyt koitan kirjoittaa useammin ja tietysti jos joku tätä vielä jaksaa lukea! <3
5.luku
BPov
Edward pysäköi veneemme aivan suojaisan kallio tasanteen viereen ja oli jo hetkessä auttamassa minua pois veneestä. Hän nosti minut hellästi syliinsä ja laski tyynyjen päälle istumaan. Tasannetta kierisivät tuikut värillisissä lasipurkeissa ja keskellä sitä oli viltti ja siinä kymmeniä erivärisiä tyynyjä ja vilttejä, maahan oli ripoteltu ruusun terälehtiä ja kallion seinämään oli heijastettu kuva meistä päättäjäispäivänä. Kaiken ihmetykseni lomasta, haistoin Edwardin tuoksun jälkeen hurmaavimman tuoksun, joka tuli ruokaa täynnä olevasta pöydästä, joka oli kallion seinämää vasten.
" Vau, tämä on uskomatonta. Kaiken sen jälkeen, miten olen sinua kohdellut täällä ja miten olen käyttäytynyt, sinä teet minulle tälläisen. Anteeksi," sain henkäistyä ja painauduin Edwardin kylkeä vasten.
" Bella minun tässä pitäisi sinulta anteeksi pyytää, olen käyttäytynyt todella huonosti," hän kuiskasi ja hipaisi huulillaan korvaani joka sai sydämmeni jättämään lyöntejä välistä. Edwardin huulet painoivat suudelmia niskaani, kunnes hänen huulensa vihdoin painautuivat huulilleni, joka sai minut taas haukkomaan henkeäni.
" Bella, mitä minä teen kanssasi? Välillä sinä hyökkäät kimppuuni, kuin villipeto ja taas välillä pyörryt, kun suutelen sinua," Edward sanoi pudistellen päätään ja painaen suukon päälakeeni noustessaan ylös. Hän peitteli minut vilttiin ja meni laittamaan koneeseen jonkun dvd:n. Hän haki minulle myös lautasellisen kaikkia herkkuja pöydästä ja istui viereeni.
Elokuvaksi Edward oli valinnut Remember me nimisen elokuvan, jonka pääosaa näytteli Emmettin mielestä Edwardia muistuttava poika ja toden totta poika muistutti todella paljon Edwardia ja päätin kiusata tätä.
" Oho, hän tosiaan muistuttaa sinua! Ensimmäistä kertaa olen samaa mieltä, kuin Emmett," naurahdin ja painauduin viltille istuutuneen Edwardin kainaloon.
" Eipäs muistuta," Edward laittoi suunsa söpösti mutruun ja leikki 5-vuotiasta mököttävää lasta. En saanut sanaa suustani, niin hyvältä tuokin ilme sai hänet näyttämään.
" Älä viitsi viedä koko leffalta huomiota," sanoin leikkisästi ja pörrötin pojan punaruskeaa hiuspehkoa.
" Älä luulekkaan, että annan sinun kuolata tuota pattipolvea," Edward sanoi närkästyneesti.
" Olet täysin sekaisin jos luulet että voisin kuolata kenenkään muun pojan perään, kuin sinun ja en muutenkaan kuolaa kovin usein," sanoin hymyillen ja painoin suukon tämän kylmään poskeen.
" No jos totta puhutaan sinulla on harvinaisen huono maku. Jos oikein luin 14-vuotiaan Bellan päiväkirjoja ja leikelehtiä, niin saatoin monta kertaa huomata että kuumin kundi ikinä oli Jon*," Edward sanoi matkien teinityttöjen kimitystä.
Menin tulipunaiseksi, kun muistin millanen olin ollut 14-vuotiaana. Olin aina ollut rauhallinen nuori, mutta suurin villitykseni oli ollut s club 7.
Leffa oli jo varmaan yli puolivälin, kun rupesin seuraamaan sitä uudelleen. Leffassa oli menossa intohimoinen suutelukohtaus, joka sai minunkin hormoonini jylläämään pahasti ja oli lähellä, etten käynyt Edwardin kimppuun. Tunsin kuinka Edwardin yleensä viileä kosketus tuntui nyt yht'äkkiä polttavalta lantioni päällä. Tiesin että minun olisi päästävä pois Edwardin käden alta ennen, kuin söisin tämän kirjaimellisesti. Kiepautin itseni pois äkkiä hämmentyneen Edwardin sylistä ja menin toiselle puolelle tasannetta, kyykistyin maahan ja painoin pääni polviin. Taas tunsin kun kyynel vierähti poskelleni ja tiesin että tämä saisi Edwardin sekoamaan.
" Bella mikä tuli, ei minun kuulunut vitsailla noin ilkeästi lapsuus aikasi ihastuksista. Olen pahoillani!" Edward sanoi hätääntyneesti.
" Hyss olet ihan hölmö, se oli hauskaa pilaa vain, ei tämä sitä ole," sanoin änkyttäen, enkä uskaltanut sanoa oikeaa syytä.
" Bella kiltti, kerro minulle teen mitä vaan vuoksesi," Edward sanoi.
" Ihan mitä vaan vai?" kysyin silmät kiiluen kun Edward otti minut syliinsä.
" Mitä vaa.. hetkinen Bella jos tämä liittyy leffaan niin ei, ei nyt!" Edward sanoi hampaita kiristellen.
" Eli en kelpaa sinulle," Sanoin vaisusti ja yritin siirtyä pois Edwardin sylistä, mutta kaksi raudan lujaa kättä painoivat minut selälleen maahan ja Edward oli käsiensä varassa yläpuolellani.
" Bella olet yksi ja ainoa ihminen kenet haluan, kaikki sinussa saisi minut menettämään hillintäni ja hullunako minua pidät, jos epäilet etten halua sinua, voi kunpa vain tietäsit miten paljon sinua haluan!" Edward sanoi kiihkeä katse silmissään ja painoi huulensa huulilleni kiihkeämmin kuin koskaan.
toivottavasti piditte ja kiitos kiitos vielä kerran anskubitsi kun nostit minut tänne takaisin! <3
<3: Nebella