2.luku
Bpov
Edward käänsi minut sylissään ympäri ja kohtasin kauniit kultaiset silmät ja hän hymyili rakastamaani vinoa hymyään. Hänen hymynsä sai jalkani pettämään alta ja jouduin ottamaan tukea Edwardista joka onneksi piti minusta kiinni.
” Hei tiesitkö että tuo on ikävää? ” Sanoin itseäni kasaillessa.
” Niin mikä? En minä tehnyt mitään. ” Hän sanoi virnistellen.
” Paitsi sait pääni sekaisin niin etten voi seisoa omilla jaloillani sekö ei ole mitään. Kostan tämän. ” Uhosin Edwardille ja huomasin miten Edwardin suupielet nykivät, mutten välittänyt.
” Bella olet ihan hölmö, minäkö tässä sekoitan viattomien päitä? Itse sinä saat minun sekä muiden pään sekaisin. ” Edward sanoi kiristellen hampaita.
” Jaahas ja ketä tarkoitat muilla? ” kysyin ihmeissäni.
" Miken, Ericin, Tyllerin, muiden koulun poikien ja rakin." Edward sihisi.
” Sinä taas seikkailet kaikkien koulun tyttöjen päiväunissa...” En saanut lausettani loppuun kun Edward jo oli napannut minut halaukseensa ja painanut huulet huulilleni, mutta jo liian pian hän erkani minusta.
” Ehkä, mutta sinä olet ainoa jonka kanssa minä haluan oikeasti seikkailla.” Hän sanoi itsevarmasti ja iski silmää ja lähti raahaamaan minua kohti taloa.
” Mihin me mennään? ” kysyin ihmeissäni.
” Sisälle Alicella on ilmoitusmuotoinen asia kaikille tai no idea itseasiassa siihen mitä tänään tehdään ja minusta se on hyvä idea ja Bella siitä tulee varmasti kivaa.” Edward sanoi innoissaan.
En halunnut pilata Edwardin iloa, mutta Alicen ideat tietäen minä en tulisi pitämään tästä. Tullessamme sisälle muut olivat jo asettuneet sohville olohuoneeseen ja Emmett pomppi malttamattomana paikallaan ja muistutti 6-vuotiasta lasta joka odottaa matkaa huvipuistoon. Alicen hymyili ilkikurisesti Emmettille, kunnes saavuin sisään ja Alicen hymy vain kasvoi.
” Bella, Bella olen niin ylpeä sinusta vihdoin opit pukeutumaan.” Alice hihkui ja tuli halaamaan minua ja kiskoi minua samalla istumaan.
” Älä innostu liikaa, minä vain kokeilin sinun mieliksesi vanha Bella palaa huomenna.” sanoin ja rupesin kikattamaan hysteerisesti Emmettin naamalle.
” Bella ei käy. Nuo vaatteet pukee sinua paremmin, mutta kertoisitko myös tuon inside vitsin meillekin.” Alice sanoi nostaen kulmakarvaansa ja katsoen minua kuin hullua.
En saanut nauramista lopetettua joten päätin tuijottaa Edwardia jos se vaikka auttaisi, mutta pahempaa rupesin nauramaan vielä kovempaa. Sillä Edwardin ilme oli ristiriitainen hätääntynyt, huvittunut ja ihmeissään yhtäaikaa. Vihdoin sain lopetettua nauramisen ja Edward tuli viereeni ja pyyhki poskiani jotka olivat kastuneet silmistäni valuneista ilonkyyneleistä. Edward pussasi poskeani ja painauduin hänen rintaansa vasten.
” Noniin kun Bellakin on rauhoittunut voinkin kertoa asiani, koska huomenna on lauantai päätin että voisimme lähteä yhdessä telttailemaan vuoristoon.”. Alice hihkui.
Emmet pomppi paikallaan innoissaan, Rosalien ilme muuttui sen verran että toinen suupieli kohosi vähän ja nyt hän näytti vähän enemmän kiinnostuneelta, Edward katsoi kasvojani jotka kertoivat varmasti enemmän kuin tuhat sanaa.
” Anteeksi jos pilaan ilonne, mutta telttailemaan, minun kanssani. Ei hyvä yhdistelmä.” Sanoin Alicelle jonka suupielet laskivat ikävästi alaspäin.
” Bella kulta siitä tulee kivaa. Suojelen sinua kaikilta Alicen tapaisilta itikoilta ja mustakarhuilta kuten Emmet ja no loput jätänkin sanomatta tai saan naamaani.” Edward ilkeili sisaruksilleen.
” Okei. Minä suostun, mutta jos saan naarmunkin suutun.” Vitsailin kuivasti iloisille kasvoille.
” Bella siitä tulee tosi kivaa, enköhän saa sinut ryöstettyä sinut tuolta ruipelo eddyltä.” Emmet karjui niin että talo helisi ja kaappasi minut halaukseen ja pyöritti ilmassa.
” Emmet päästä minut alas ja Edward me lähdetään pakkaamaan”. sanoin Edwardille vaikka sanat oli enemmän tarkoitettu Alicelle joka kumminkin haluasi pakata tavarani.
” Mutta kun minä pakkasin jo kaiken mukaan.” Alice sanoi virnistellen.
” Arvasin olet uskomaton, mutta minun täytyy soittaa Charlielle.” Ärjyin Alicelle.
” Minä vähän niinkuin hoidin senkin jo, Charlie sanoi että sinun pitää nukkua minun vieressäni sillä hän pelkää että teidän teltassanne tapahtuu vähän jotain sellaista...” Alice selitti samalla, kun naamani rupesi punertumaan. Miten Charlie kehtasi selittää Alicelle jotain tämän tapaista.
” Jaahas niinpä tietysti, ihan vaan teille tiedoksi mitään ei tapahdu. Joten voit Emmett sulkea jo avonaisen suusi.” Huusin kihisten kiukusta.
Kun olin saanut naamani peruslukemille ja itseni rauhoitettua pakkasimme vielä minulle ruokaa mukaan sekä muita tavaroita, vaikken tiennyt puolistakaan tavaroista mitä Alicella on mukanaan, toivottavasti vaatteistani löytyisi jotain käyttökelpoista eikä Alicen pitsi hepeneitä. Vuoristoon ei pääse autolla joten päätimme matkata kävellen. Culleneiden tyylillä juosten kun pähkähullut ja minähän matkustin tietysti painavana reppuna mukana selässä joka oli minusta niin turhauttavaa. Lähdimme matkaan Edward oli nopein joten juoksimme ensimmäisenä. Itseasiassa Edwardin selässä oli mukava olla. Painoin pääni pojan niskaan ja hengitin hänen makeaa tuoksuaan joka sai joka kerta pääni sekaisin. Edward hymähti ja pysähtyi.
Taas tuli vähän tälläinen luku, mutta kelpaako ?