Nimi: Miellyttääkseni sinua
Kirjoittaja: Deph
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Alice/Jasper
Tyylilajit: fluff, angst, ficlet, AU(=kaikki ihmisiä)
Vastuuvapaus: S. Meyerille kuuluu Alice ja Jasper, mutta tässä tapauksessa muu taitaakin sitten olla minun.
A/N: Tuota noooin. Olin tänään kaupassa ja sattui olemaan lastenpäivät meneillään
Sieltähän tämän idean nappasin ja nyt sitten iski yllättävä into kirjoittaa se idea. Ja tämä on sitten Alicen mielipide lapsista, ei minun. Voi olla vähän outo
Ja nyt ei ollu ideaa otsikon kanssa sitten yhtään.
Osallistuu Fandom10 ja OTP10 haasteisiin.
Miellyttääkseni sinua
Olit pujottanut pitkät ja ohuet sormesi sormieni lomaan. Me olimme yhdessä ja näytimme sen kaikille. Ihmiset hymyilivät leveästi katsellessaan yhteen kiedottuja sormiamme tai pituuseroamme. Olin sinua päätä lyhyempi.
Mutta sinäkin katselit ympärillesi hymyillen. Katselit pieniä poikia, jotka juoksivat kaupan käytävillä ja saattoivat paukauttaa muutaman ruman sanan menemään. Katselit pikkutyttöjä, jotka ihastelivat vaaleanpunaisiin hepeneisiin puettuja barbeja ja silittivät paljeteilla koristeltuja juhlamekkoja pikkuruisilla kämmenillään. Katselit lastenvaunuissa uinuvia vauvoja, niiden pieniä sormia ja mahdottoman pehmeää ihoa.
Tiesin, että halusit palavasti oman pienen lapsen, vaatteisiin kiedotun nyytin käsivarsillesi. Lapsen, joka vinkuisi ostamaan karkkia tai uuden lelun. Lapsen, joka tuhoaisi nukkensa irrottamalla kädet ja jalat yksitellen paikoiltaan. Lapsen, joka ei suostuisi syömään silloin kuin käskettäisiin. Ja aina vain sinä hymyilisit. Sillä sinä rakastaisit sitä lasta.
Se kaikki kuvotti minua. Ja silti minä kannoin tätä pientä vauvaa vatsassani. Miellyttääkseni sinua.
”Alice, katso. Tuossa me olemme kohta”, Jasper kuiskasi ja heilautti kättään avioparin suuntaan. He vertailivat pilttipurkkeja hyllykön luona, isä työnnellen toisella kädellään lastenvaunuja. Näin äidin kaipaavan vilkaisun vaatehenkareiden suuntaan. Siinä me tosiaan olisimme.