Kirjoittaja Aihe: Kulmikkaampia sadevesipisaroita (S)  (Luettu 5880 kertaa)

shaya

• jumalatar
Vs: Kulmikkaampia sadevesipisaroita, 6/6
« Vastaus #20 : 31.03.2011 16:32:02 »
Guu, uuh, pitäisiköhän mun alkaa toivoa sulle näitä omantunnontuskia useamminkin? :D Ja älä yhtään, omituisuutesi ovat usein kovin kinnostavia ja opettavaisia! Hihi, tiedätkö, toisinaan mua hätkähdyttää itseänikin nykyään kun ajattelen tätä ficciä - en tiedä osaisinko enää tarttua johonkin näin rareen ja niin ennakkoluulottomasti. Hienoa kuitenkin kuulla, jos rareus ei vaivannut lukiessa; se kai kertoo edes jonkinasteisesta onnistumisesta? Raapalesarjoista pidän kovin itsekin; niitä on kivaa lukea ja kirjoittaa myös. Kaikessa ne tietenkään eivät toimi, mutta aika monessa paikassa kuitenkin. Ilahduin tuosta Fleuria koskevasta kommentistasi ihan mielettömästi; ehkä kaikki ne tunnit, jotka olen tähän hahmoon uhrannut, eivät ole olleet ihan turhia. : DD (The Päänsisäiset Canonit, uuh, olo on melkein kuin oscarvoittajalla.) Jotenkin jännää, miten hyvin olet Fleurini tavoittanut - hukkumiset sun muut, et missään tulkinnoissasi ollut ihan hakoteillä. Severusta tosiaan ei ole ilman Lilyä, se jotenkin tämänkin kohdalla vain tuli. Onnettomat romanssit ja ennalta-arvattavuus ovat toki vain muutama monista heikkouksistani, mutta mukavaa, jos saan ainakin osan anteeksi. Angst on kuitenkin se #1 genreni, ja siltä pohjalta jos lähdetään, onnellinen loppu on aika vaikea käsite. :D Taivaankappaleita käytän teksteissäni hyvin useasti, senkin näytät bonganneet, mutta apua. Ne vaan toimii jaja. Äää. En osaa oikeasti kuin kiitellä ihan hirveästi ja kaikkea, oot paras! :-*
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.