alaotsikko: Tokyo Mew Mew, Kisshu/Ichigo, 3 lyhyttä pätkää Shuffle-haasteeseen, K-11
Ficin nimi: Ero maailmojen välillä
Kirjoittaja: Angelika
Fandom: Tokyo Mew Mew
Genre: Romance, Angst
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Eipä ole, ainakaan muuta kuin että yksi ruma sana siellä on ja kliseisiin sorrutaan aika paljon.
Paritus: Kisshu/Ichigoa (välissä vilahtaa hieman Masaya/Ichigoa)
Yhteenveto: Minä en kuulu enää mihinkään – kasvosi repivät minut sinun maailmaasi, mutta pakotit minut pois sieltä.
A/N: Tähän fandomiin törmää Finissä harvemmin, joten päätin nyt sitten kirjoittaa tällä parituksella.
Ikärajasta en ollut täysin varma, K-11 saattaa olla liikaa, mutta yksi kirosana siellä tosiaan vilahtaa.
Osallistuu Shuffle II -haasteeseen. Kommentit ovat hyvin tervetulleita
. Kaksi ensimmäistä pätkää Kisshu PoV, viimeinen Ichigo PoV.
Onnistuin tämän aluksi postaamaan väärään osioon, joten poistin sen sieltä ja siirsin tänne :--)Avril Lavigne – When You're GoneMissä olet? En näe sinua enää, en näe edes planeettaasi. Näen vain avaruusaluksen kylmät, alumiiniset seinät, jotka ovat vastakohtana silmiesi lämmölle. Lämmölle, joka on osoitettu koko maailmalle, kaikelle kauniille – kaikelle paitsi minulle. Kaipaan sinua, mutta sinä olet iloinen, että olen poissa. Olet iloinen, etten enää riko täydellistä idylliäsi. Minun maailmani ei vain ole täydellinen, ei ennen kuin näen ruskeat, lämpimät silmäsi uudelleen.
Ennen maailmankaikkeus oli olemassa ilman sinuakin, nyt se on kadonnut. Sydämeni mukana veit myös minulta kaiken elollisen. Kaikki tapahtuu ympärilläni – mutta minä seuraan ulkopuolisena. Minä en kuulu enää mihinkään – kasvosi repivät minut sinun maailmaasi, mutta pakotit minut pois sieltä. Enkä voi enää palata omaan, synkkään universumiini.
Yksikään päivä ei enää kulu, kellon viisari liikkuu, mutta aika ei.
The Script – Before The WorstSiitä on niin kauan aikaa. Vuosia, mutta muistot ovat jäljellä, ne eivät ole edes armollisesti peittyneet ajan haalean harson taakse, eivät, muistan kaiken niin kuin sen koin. Muistan iloiset silmäsi, hymysi, kun puhuit niille, joita kutsuit ystäviksesi – kun puhuit niille, jotka eivät olleet minun kaltaisiani paskiasisia, sinun vihollisiasi.
Toivon, että jokin ihmeellinen taika saisi ajan kääntymään takaisin ja minut jäämään. Seurailemaan vaikka vain kaukaa, kuinka sinä elät, olet onnellinen. Niin, ettei minun täytyisi olla tässä katkeroitumassa. Yksinäinen, vihainen kyynel vierähtää poskelleni ja joudun muistuttamaan itselleni, että minä en itke.
Roxette – Listen To Your HeartEn tiedä, mitä minun pitäisi sanoa. Hengitykseni pysähtyy.
”Kisshu”, tyydyn toistamaan alienin nimen. Ei ole muuta sanottavaa, sydämeni hakkaa.
Kisshu tuijottaa minua, minä tuijotan häntä. Kuuntelen säälittävää tykytystä rinnassani. Hän tuijottaa minua, minä tuijotan häntä. Kuuntelen säälittävää tykytystä rinnassani.
Väärin, on ensimmäinen ajatus joka iskee päähäni. Minun pitäisi ajatella Masayaa, täydellistä poikaystävääni, mutta toisinaan epätäydellisyys kiehtoo liikaa. Enemmän kuin koskaan ennen, haluan tehdä sen, mitä äänet päässäni ovat tuhansia kertoja kuiskanneet.
Nostan katseeni, kuljen hänen luokseen, enkä tiedä minne olen menossa.
”Hyvästi”, kuiskaan hiljaa ja painan huuleni hänen huulilleen. Mutta jokin, ehkä hänen sydämensä, joka lyö tiheämpää, omani lailla, kertoo minulle, että nämä eivät ole hyvästit.