Kirjoittaja Aihe: Hymy | HP/DM, S  (Luettu 4147 kertaa)

malla

Hymy | HP/DM, S
« : 04.10.2010 21:19:46 »
Paritus: Harry Potter/Draco Malfoy
Ikäraja: S
Tyylilajit: Angst, romance
Oikolukija: Alkuperäisen tekstin oli oikolukenut dimou, ja tämän päivitetyn version katsasti läpi Smarou, kiitos paljon!

A/N: Arkistojen aarteita, eli uudelleenlöydetty ficci vuodelta 2004. Alkuperäistä ajatusta tekstin lopusta en saanut kiinni, mutta esimerkiksi näin DH:n luettua avonaisen lopun saa helposti liitettyä Dracon tekemisiin kirjassa.

Hymy

Vilkaisen sinua salaa. Hymyilet. Ei, et minulle, mutta hymyilet kuitenkin. Tuo ystävällinen hymysi saa minut lähes sekaisin. Vihreät silmät tuikkivat ruskettuneissa kasvoissa, huulesi muodostavat sanoja joita en kuule. Puhut ystävillesi nopeasti, naurahdat heidän kommenteilleen ja siirrät katseesi lautaseesi. Minut valtaa äkillinen tarve koskettaa kauniisti kaartuvia huuliasi, tuntea ne omillani ja maistaa niitä. Ja sinä hymyilisit. Et ivallisesti, vaan lämpimästi ja onnellisena; sinä pitäisit siitä. Vannon, että pitäisit siitä.

Järki kuiskaa minua unohtamaan, mutta sydän taistelee itsepintaisesti vastaan. Monesti olen jo niin lähellä, niin täynnä kylmyyttä ja inhoa, etten voi sietää sinua näkökentässäni. Ja sitten sinä taas hymyilet, saaden sydämeni jättämään lyöntejä välistä ja estäen minua koskaan unohtamasta sinua.

Katsot minua hetken aikaa. Tarkkailet liikkumatta kasvojani ja otsasi rypistyy hieman. Sinä suorastaan tuijotat minua, kuin yrittäisit nähdä suoraan ajatuksiini, kuin yrittäen painaa mieleesi jokaisen yksityiskohdan iholtani. En käännä katsettani pois, en päästä silmistäni ruskettunutta ihoa, sekaisia hiuksia tai vihreitä silmiä. Olet kaunis. Uskomattoman kaunis.

Hitaasti huulesi kaartuvat hymyyn. En voi muuta kuin tuijottaa sinua jäätävän järkytyksen valuessa vartalooni. Sinä hymyilet minulle, sinä todella hymyilet minulle. Voisin huutaa onnesta, sinä hymyilet minulle sädehtien, ehkä hieman varautuneesti, mutta tuo hymy on minulle. Tuo täydellinen hymy on osoitettu vain ja ainoastaan minulle. Sydämeni hakkaa vasten rintaa luonnottoman kiivaasti, hengitykseni takertuu kurkkuun ja saa minut melkein yskimään. Ja sinä istut muutaman hassun metrin päässä hymyillen minulle.

Nielaisen pakotetusti sulkien samalla silmäni päästäkseni katsettasi pakoon. En yksinkertaisesti pysty liikkumaan. Olen jähmettynyt paikoilleni, jokainen solu minussa on seisahtunut aloilleen. En pysty katsomaan kauniita kasvojasi ja kutsuvaa hymyäsi. Minä en saa katsoa sitä, en saa katsoa sinua.
Istun paikallani niin kauan, kunnes olen varma, että olet lähtenyt. Hitaasti nostan katseeni, ja kohtaan yhä vain vihreät silmät. Sinä et lähde. Sinä istut vieläkin pöydässä, vaikka ystäväsi ovat jo menneet.

Ironista. Olen odottanut tätä vuosia, ensitapaamisestamme lähtien. Olen aina odottanut, että hymyilisit minulle, olen suorastaan janonnut sitä.

Nyt, kun sinä viimeinen teet niin, minulla ei ole mahdollisuutta hymyillä takaisin.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:25:29 kirjoittanut Unrealistic »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Hymy
« Vastaus #1 : 05.10.2010 15:53:33 »
valtavan kaunis ja ihana, voisi lukea useamminkin.
tykkäsin hurjasti, sillä Draco ei ollut liian pehmo, ja yhteistä kohtaloa ei ollut.

aivan sairaan ihana :-*
kirjoita lisää, tämän perusteellä olet upea kirjoittaja ;)

Nyt, kun sinä viimeinen teet niin, minulla ei ole mahdollisuutta hymyillä takaisin.

juuri Tämä on se lause, joka pitää muistaa tässä parituksessa :D

ihana, kiitos tästä.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Tippi

• ex-Hopeakettu
« Vastaus #2 : 05.10.2010 19:30:58 »
   Vaikken enää pidäkään Harry/Dracosta, tämä oli kamalan suloinen. Tekstiä oli miellyttävä lukea ("jäätävä järkytys" oli aivan upea) ja kerroit hyvin, miten Dracon koko maailma on hetken ajaksi kiinnittynyt vain Harryyn. Tekstistä saa käsityksen, että molemmat ovat ruokailemassa, ja uskoisin että Dracollakin on melkoinen kaverilössi mukanaan - mutta heitä ei mainita, mitään ylimääräistä ei mainita; Draco näkee vain Harryn.

Hitaasti huulesi kaartuvat hymyyn. En voi muuta kuin tuijottaa sinua jäätävän järkytyksen valuessa vartalooni. Sinä hymyilet minulle, sinä todella hymyilet minulle. Voisin huutaa onnesta, sinä hymyilet minulle sädehtien, ehkä hieman varautuneesti, mutta tuo hymy on minulle. Tuo täydellinen hymy on osoitettu vain ja ainoastaan minulle. Sydämeni hakkaa vasten rintaa luonnottoman kiivaasti, hengitykseni takertuu kurkkuun ja saa minut melkein yskimään. Ja sinä istut muutaman hassun metrin päässä hymyillen minulle.

Tämä on jotenkin niin realistinen ja ihmeen tutun kuuloinen. :D Pystyn hyvin samaistumaan Dracon ajatuksiin tässä kohdassa.

Ironista. Olen odottanut tätä vuosia, ensitapaamisestamme lähtien. Olen aina odottanut, että hymyilisit minulle, olen suorastaan janonnut sitä.

Ah, onko parempaa kuin onneton loppu? :) Ihanaa, miten Draco pitää Harrysta niin paljon että melkein koskee, mutta silti hän ei voi tehdä mitään.

Kiitos tästä - ehkä näitä H/D -ficcejä voisi vilkaista vähän useammin... :)

malla

« Vastaus #3 : 28.10.2010 13:04:34 »
Oi, kommentteja! Isot kiitokset molemmille ihanista sanoista, purrr. <3

Resonanssi, mulla on itselläni sellainen viharakkaus-suhde H/D:n kanssa, ja myönnän itsekin kallistuvani enemmän sille, ettei näillä kahdella voisi koskaan olla yhteistä tulevaisuutta. :'>

Hopeakettu, oi, vähänkö mahtavaa kuulla, että vaikka H/D ei enää sinuun uppoa, niin pidit tästä kuitenkin, olen otettu! :'> Mulla on aika usein tapana kuvailla vaan joitain tiettyjä hetkiä, pieniä palasia kokonaisuudesta, jolla ei lopulta ole mitään merkitystä.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.