Lils: Hiusnauhasta: No en osaa ikärajoja
Muutan sen.
Oon yllättyny, että Bella oli oma ittensä. En osaa kirjottaa kuolonsyöjistä, kiitän ja niiaan siis tästä.
Ja muutenkin, kiitos kaunis, ja lue vaikka kuinka paljon hyppien =)
Guadalupe: Oon kirjoittanut Reguluksesta tasan kerran aiemmin. Mulla ei myöskään ole kauheasti käsitystä hänestä, olen kiitollinen, että tykkäsit.
Ja hihi, hyvä, että awwittelit ja että oli Lunamainen
Joskus tuntuu, että oon itekin lunamainen.
Toteutan ton haasteesi todennäköisesti tänään tai huomenna =)
Ja taas uutta:
Haastaja: Natty-boy
Haaste: Harry/Lucius, sana nenäliina
Tyylilaji: öö, draamaa varmaan
Ikäraja: Sallittu
A/N: Tuplaraapale tuli, hupsis.
RavintolassaSmokki päälle ja jästiravintolaan. Katsahdus kelloon, myöhässä. Mutta tyylikkäästi, viisitoista minuuttia.
”Hyvää päivää, herra. Millä nimellä teillä on varaus?” Hovimestarin katse tutkii miehen, ilme hyväksyvä, miehellä on jopa nenäliina oikealla paikallaan.
”Evans. Luulisin, että pöytä kahdelle ja tuo toinen on jo paikalla.” Kylmään sävyyn sanotut sanat. Hovimestari kumartaa ja johdattaa miehen pöydän ääreen, toinen odottaakin jo.
”Olet myöhässä.” Hovimestari lukee äänensävyn, katoaa äänettömästi paikalta jätettyään tulokkaalle menun.
”Luulisi sinun jo tietävän, että Malfoyt tulevat aina muodikkaasti myöhässä. Vai etkö huomannut Dracossa sitä piirrettä?” Kulma koholla,
älä väitä vastaan.
Kohauttaa harteitaan ja nyökkää ruokalistaa kohti. ”Aiotko tilatakin jotain? Oletan, että minä maksan. Ja sinä kerrot, mitä tiedät.”
”Ei tämän pitänyt olla työillallinen. Luulin, että pääsimme yhteisymmärrykseen siitä, että tänään rentoudumme toistemme avulla.” Ruokalista kädessä, selaa hetken, nauttii häkeltyneestä hiljaisuudesta ja tarjoaa hymyn.
Ennen kuin toinen kasaa itsensä, tarjoilija tulee, kysyy mitä saisi olla.
”Minulle Croquette de salsifis et de pignons, betteraves rouges, fromage de chevré.” Katsahdus toiseen. ”Hänelle Soupe à l'oignon, poitrine de bœuf sur toast. Ja juomaksi Château Mouton Rothschild vuodelta 1989.”
”Mitä sinä tilasit meille?” Unohtanut aiemmat sanat, tai ehkä sisäistänyt. ”Ja niin, minulla on kyllä huone varattuna viereisestä hotellista koko yöksi.”
Hymyilee salaperäisesti, odottavat ruokaansa ja yhteistä yötä.
Suomennos-A/N: Croquette de salsifis et de pignons, betteraves rouges, fromage de chevré = Mustajuuri-pinjansiemenkroketti, punajuurta ja vuohenjuustoa
Soupe à l'oignon, poitrine de bœuf sur toast = Sipulikeittoa, häränrintatoast.