Voi hyvä ihme, bongasin tämän topiccisi ihan randomilla täältä ja aloin klikkailemaan noita linkkejä ja WAU mitä näinkään !
Aivan ihania töitä, osaat piirtää toooooodella hyvin, sulla on mielettömän kaunis ja ihailtava piirrustustyyli, tykkään kovasti.
HP - Fanartista tykkäsin eniten Miten niin päällä?, Itsensä rakastaminen on taitolaji, A Night in Library, Ahh, How I Love Myself ja Aamu-uninen Draco töistä. Itsensä rakastaminen on taitolaji:lle repesin.
Noi kaks viimestä oli kummatkin hirmu sulosia, tuli heti sellanen kunnon aww - fiilis kun näin ne.
Vaikka A Night in Library olikin sulla keskeneränen, niin se ei ainakaan mua haitannut, koska se oli musta silti hieno ja onnistunut. Miten niin päällä? oli Itsensä rakastaminen on taitolaji:n tavoin hauska, heheh, niinpä niin, miten niin päällä...? ;o
Sitten noista muista töistä. Tykkäilin eniten Sounds of Silence, Nebulous Fantasy, Close your eyes, A bit like them, Twilight ja Serendipity Sonata.
Kauniita, ihania ja mahtavia kaikki. Hienoja. Hyvää jälkeä olet saanut aikaan. Myös Talo työ oli kiva, hyvin tehty sekin. Muutkin työt, joita en maininnut (myös HP - Fanarteista), oli maanmainioita, ja tuli näitten katselemisen jälkeen semmonen vielä isompi wow - olo mitä silloin kun rupesin vasta selailemaan näitä, heheh.
Mutta eipä mulla muuta kuin että piirtämisen iloa myös jatkoon, oli erittäin mukavainen katselu tuokio tämä.
Pitää tutustua noihin sun sivuihin vielä tarkemmin, kävin jo lukaisemassa sen Draco sarjakuvan josta annoin palautteen sille kuuluvaan topicciin.
//ohhoh, vähän venähti tää mun kommentti