Title: Jasper Hale: The Bachelor
Author: Beatrize
Genre: Humor, Fluffy, Romance, Drama
Paring: Jasper/?
Rating: K11
Fandom: Twilight
Disclaimer: Kaikki hahmot kuuluvat Meyerin tädille, minä vain leikin niillä.
Warnings: Jotkin hahmot OoC
Summary: Unelmien Poikamies, mikä kertookin kaiken. Alussa on kolmetoista naista, joista joku päätyy Jasper Halen vaimoksi. Tulossa on treffejä, ruususeremonioita, lahjoja... Kaikkea mitä kuvaan kuuluu.
A/N: Tällainen kiva pikku idea, jonka tahdon ehdottomasti toteuttaa. Minä en sitä paitsi edes päätä, kenestä tulee Jasperin vaimoke, vaan kaikki valta on teillä. Aina kun pitää äänestää, halukkaat voivat lähettää minulle yksityisviestillä, kuka tiputetaan jatkosta. Me aloitamme tällaisella mukavalla prologilla, jossa on naisten 'hakemukset', jotka 'tuottaja' eli minä olen hyväksynyt. Kaikki hahmot ovat Twilight-kirjasarjassa.
Prologi
Unelmien poikamies -ohjelmaan valittujen naisten hakulomakkeet. Valitut ovat satunnaisessa järjestyksessä ja jokaisen näistä kolmestatoista naisesta on valinnut ohjelman tuottaja. Juontajalla tai Unelmien poikamiehellä Jasper Halella ei ole ollut sananvaltaa asiaan (koska heille ei ole kerrottu, miten ja millä perustein naiset valitaan ja miten he ohjelmaan hakevat). Naisille ei ole kerrottu, että Jasper Halella on 4-vuotias tytär.1. valintaNimi: Victoria Yates
Ikä: 25
Kotikaupunki: Tampa, Florida
Ammatti: Lentoemäntä
Harrastan: Lenkkeilyä
Miksi haet ohjelmaan? Kuvien ja netistä saamani informaation perusteella Jasper Hale on mies, jollaisen kanssa voisin kuvitella viettäväni koko loppuelämäni palavasti rakastuneena.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen mukava, hauska ja iloinen sekä osaan ottaa toisetkin huomioon. Mietin kahdesti, mitä sanon ennen kuin sanon sen ja jos jotain sanon, niin todellakin tarkoitan sitä.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on punaiset, kiharat hiukset ja toffeenväriset silmät. Olen lisäksi noin 175-senttinen.
Muuta: Rakastan kotitekoisten pullien tuoksua.
2. valintaNimi: Renata Moretti
Ikä: 24
Kotikaupunki: New York, New York
Ammatti: Valentinon luomusten tuote-esittelijä
Harrastan: Kilpatanssia
Miksi haet ohjelmaan? Voisi olla hyvin mielenkiintoista hakea tähän ohjelmaan, koska minulla ei ole sitä tiettyä käsitystä, mistä aviomiehen voi hankkia. Kuvien perusteella ihastuin Jasper Haleen jo ensisilmäyksellä ja haluan tutustua häneen vieläkin paremmin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen iloinen ja hauska naishenkilö, joka ei pelkää sanoa mielipiteitään eri asioista. Lisäksi olen omasta mielestäni kaunis (en tietenkään sano, että muiden mielestä, kauneushan on katsojan silmässä).
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat tummanruskeat ja silmäni tummanharmaat. Pituudeltani olen 178 senttiä pitkä.
Muuta: Olen puoliksi italialainen ja rakastan muotia.
3. valintaNimi: Alice Brandon
Ikä: 24
Kotikaupunki: Philadelphia, Pennsylvania
Ammatti: Yksityisyrittäjä, omistan muotiliikkeen
Harrastan: Ostoksilla käymistä
Miksi haet ohjelmaan? Kuvien perusteella Jasper Hale on suloinen ja haluaisin tutustua tähän herrasmieheen. Uskon vakaasti, että pitkäaikainen unelmani löytää aviomies toteutuu täällä. Uskon satuihin, tiedän.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen hauska, hilpeä ja ihana keijukainen, joka pitää muiden piristämisestä ja on aina valmis pitämään hauskaa. Minussa on myös vakavampi puoli, osaan miettiä mitä sanon ennen kuin sanon mitään enkä suutu (kovinkaan paljon), jos minua arvostellaan, vaan osaan käsitellä asiat rauhallisesti.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minun hiukseni ulottuvat leukaan ja ne ovat pikimustat. Silmäni ovat tummansiniset ja pituudeltani olen 158 senttimetriä.
Muuta: Rakastan lasten kanssa leikkimistä ja muutenkin heidän kanssaan toimimista sekä muotia, ostoksilla käymistä ja kalliita autoja.
4. valintaNimi: Jane Hackett
Ikä: 20
Kotikaupunki: Grenada, Mississippi
Ammatti: Baarimikko
Harrastan: Kuntoboxingia
Miksi haet ohjelmaan? Kuvailun ja kuvien perusteella Jasper Hale vaikuttaa juuri minun tyypiltäni ja miesrintamallani on muutenkin ollut hyvin hiljaista. Jostain syystä he juoksevat karkuun kuullessaan minun harrastavan kuntoboxingia.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Vaikka olenkin nuori, vaikutan usein järkevämmältä kuin useimmat ikäiseni, joiden päähän ei mahdu juurikaan muuta kuin juhliminen ja itsensä kaatokänniin juominen. En ala luonteenpiirteitäni kuvailemaan, koska kaikki muut kuitenkin tekevät sen itsensä kohdalla, jolloin näitä hakemuksia olisi todella tylsä lukea, kun kaikki kehuvat itseään ja tekevät itsestään jotain ihmenaisia. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Uskon olevani Jasper Halen arvoinen.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olen blondi (mutta en tyhmä sellainen), minulla on jäänsiniset silmät ja olen noin 166-senttinen.
Muuta: Pidän eläimistä ja urheilemisesta.
5. valintaNimi: Heidi Preston
Ikä: 26
Kotikaupunki: Pittsburgh, Pennsylvania
Ammatti: Pittsburgh Penguinsin manageri
Harrastan: Jääkiekkoa
Miksi haet ohjelmaan? Minun onkeeni ei oikein ole ottanut, ja toivon asian muuttuvan. Jasper Hale vaikuttaa mukavalta mieheltä, johon haluaisin mielelläni tutustua lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen mukava ja hauska – äh, mitä suotta. Antakoon olemukseni puhua puolestaan, jos ja kun minut valitaan mukaan ohjelmaan. Kaikki varmasti kehuvat itseään ja antavat itsestään siloitellun kuvan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat mahonginruskeat ja silmäni taivaansiniset, pituudeltani olen 172 senttimetriä pitkä.
Muuta: Rakastan jääkiekkoa ja pidän shoppailemisesta.
6. valintaNimi: Tanya Reed
Ikä: 22
Ammatti: Tarjoilija
Kotikaupunki: Sacramento, Kalifornia
Harrastan: Pilatesta
Miksi haet ohjelmaan? Haluan löytää unelmieni miehen ja olen aivan varma, että Jasper Hale on se, kenet haluan. Niin komeakin!
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen ihana, mukava, kerrassaan hullunkurinen ja aivan mahtava tyyppi. Olen juuri sellainen, kuin Jasper haluaakin.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Vaaleanpunervat puoleen selkään ulottuvat hiukset, hopeanharmaat silmät ja pituutta löytyy 173 senttimetrin verran.
Muuta: Rakastan hedelmien syömistä ja hiusten laittamista.
7. valintaNimi: Lauren Mallory
Ikä: 23
Ammatti: Tarjoilija
Kotikaupunki: Fort Collins, Colorado
Harrastan: Hiusten laittamista ja meikkaamista
Miksi haet ohjelmaan? Tulin naimaan Jasper Halen näiden kaikkien muiden naisten edestä. He eivät ole hänen arvoisiaan. Minä olen.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Koska olen jumalattoman kaunis ja minua pitää palvoa. Olen Jasper Halen palvonnan arvoinen. Todellakin olen.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olen blondi (ja aivan fantastisen kaunis), ja minulla on vihreät silmät. Pituudeltani olen 170-senttinen.
Muuta: Rakastan itseäni, mutta sydämessäni on tilaa myös Jasperille, tuolle oikealle komistukselle.
8. valintaNimi: Maggie Callaghan
Ikä: 21
Ammatti: Opiskelija, DJ
Kotikaupunki: New Haven, Connecticut
Harrastan: Lukemista ja uimista
Miksi haet ohjelmaan? Haluan tulla kokeilemaan onneani, koska uskon siihen, että tosirakkauden voi löytää tällaisen ohjelman kauttakin. Haluan todistaa heidän väitteensä vääriksi, jotka sanovat tosirakkauden löytyvän vain 'oikeasta elämästä', eikä mistään TV-sarjasta. Lisäksi Jasper Hale on hurjan söpö.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Koska olen aito enkä esitä sellaista mitä en ole. Jos jotain sanon, niin sitä myös tarkoitan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat viininpunaiset ja silmäni metsänvihreät.
Muuta: Olen itse asiassa Waterfordista, Irlannista, mutta muutin Yhdysvaltoihin päästyäni opiskelemaan Yaleen. Pidän tällä hetkellä välivuotta. Lisäksi rakastan lapsia ja heidän kanssaan leikkimistä.
9. valintaNimi: Angela Weber
Ikä: 23
Ammatti: Freelance-toimittaja
Kotikaupunki: Seattle, Washington
Harrastan: Lenkkeily, kokkaaminen
Miksi hait ohjelmaan? Miesten osalta olen surkea, koska olen niin ujo heidän läheisyydessään. Toivon tämän ohjelman auttavan minua eteenpäin ja tietenkin hain myös Jasper Halen takia, koska tämä on uskomattoman hurmaava ja vaikuttaa kaverilta, johon haluaisin tutustua lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen vaatimaton, enkä ala ihannoida itseäni, koska puolet asioista olisivat kuitenkin valetta. Tiedän, että suurin piirtein kaikki muut kehuvat itsensä maasta taivaaseen ja minä tyydyn sanomaan vain, että sittenpä näette, jos minut valitsette.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on mustat suorat hiukset, ruskeat silmät ja silmälasit. Pituudeltani olen 160-senttinen.
Muuta: Rakastan ruuanlaittamista, koska se on niin hauskaa ja varsinkin reseptien soveltaminen on kaikista parhainta, mitä tiedän!
10. valintaNimi: Irina Thorpe
Ikä: 28
Ammatti: Puolustusasianajaja
Kotikaupunki: Miami, Florida
Harrastan: En ehdi töiltäni.
Miksi hait ohjelmaan? Minulla ei ole ollut aikaa seuraelämälle vaativan työni takia, enkä jaksa alkaa metsästää sopivasta sulhasehdokasta pitkin Miamia, joten päätin hakea tänne. Jasper Hale on niin komea ja vaikuttaa tutustumisen arvoiselta mieheltä.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Minua ei ainakaan tarvitsisi elättää, koska minulla itselläni on jo erittäin hyvätuloinen työ. Lisäksi olen iloinen ja mukava, enkä anna helposti periksi, jos jotain päätän ja haluan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat platinanvaaleat, silmäni ovat vihreät ja pituuteni on 177 senttimetriä.
Muuta: Rakastan hummeria.
11. valintaNimi: Jessica Stanley
Ikä: 22
Ammatti: Kampaaja
Kotikaupunki: Charlotte, Pohjois-Carolina
Harrastan: Vaatteiden ompelemista
Miksi hait ohjelmaan? Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että Jasper Hale on liian komea kuolemaan yksin. Hän vaikuttaa ihanalta ja haluan ehdottomasti tutustua häneen lähemmin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen iloinen ja hauska, en ole mikään tiukkapipoinen pilkunviilaaja vaan osaan ottaa myös rennosti. Olisin juuri oikea hänelle.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on ruskeat loivasti laineikkaat hiukset sekä siniset silmät. Pituutta minulla on 161 senttimetriä.
Muuta: Rakastan hiusten laittamista ja kampausten tekemistä sekä eläimiä.
12. valintaNimi: Leah Clearwater
Ikä: 27
Ammatti: Personal trainer
Kotikaupunki: Nashville, Tennessee
Harrastan: Nyrkkeilyä ja kuntosalilla käymistä
Miksi hait ohjelmaan? Nähtyäni sattumalta Jasper Halen kuvan ja tämän haun päätin osallistua, koska rakastuin mieheen ensisilmäyksellä.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Minua ei tarvitsisi puolustaa joka ikinen sekunti, vaan voisin tehdä sen vallan mainiosti itsekin. Lisäksi olen omasta mielestäni mukava enkä tosiaankaan liian vaativa.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olkapäille ulottuvat mustat hiukset, tummanruskeat silmät ja pituuttakin löytyy 179 senttimetriä.
Muuta: Pidän nauramisesta ja hyvästä seurasta.
13. valintaNimi: Kate Wright
Ikä: 26
Ammatti: Ravintoloitsija
Kotikaupunki: Atlanta, Georgia
Harrastan: Nauramista ja maalaamista
Miksi hait ohjelmaan? Minä haluan löytää itselleni Sen Oikean, ja etsimisen voisi aloittaa vaikka täältä, eikö vain? Jasper Hale on ainakin komea, haluan tutustua häneen lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Osaisin ainakin tehdä ruokaa ja lisäksi olen mukava, seurallinen ja hauska.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Pituutta löytyy 170 senttimetrin verran.
Muuta: Pidän lapsista ja eläimistä sekä taiteesta.
A/N2: 1. luvussa kukaan ei vielä putoa, mutta 2. lukua varten käynnistän jo äänestyksen: Äänestä niitä kahta henkilöä, joiden haluat lähtevän kotiin (= eivät jatka ohjelmassa) ja lähetä valintasi minulle yksityisviestillä. Jos jollekulle on epäselvää, missä roolissa kukin neitokainen on kirjasarjassa, kysyköön. Minä en pure.