Nimi: Punaista
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyylilaji: Angstiksi minä tämän heitin, tulkinnanvaraisuus <3 raapale
Paritus: tulkinnanvarainen Remus/Lily
Ikäraja: S
Summaus: Lehti on punainen, punainen, punainen.
Vastuuvapaus: Pottermaailma on edelleen Rowlingin, enkä minä saa tästä mitään taloudellista hyötyä.
Haasteet: Het10
KK: Pisteet shaypsille joka kysyi olenko kirjoittanut Remus/Lilyä. Enpäs ollut, mutta nyt olen. Enkuntunnit <3
Pidän tästä itse, otan mielelläni muiden mielipiteitä vastaan (:
Punaista
Hämärässä illassa kuljeskellessani huomaan selvästi, miten tienvarren puut ovat nyt kauneimmillaan. Paksut ruskeat rungot, möykkyinen kaarna, keltaiset, oranssit, punaiset lehdet, kipristyneet yöpakkasissa.
Ne jotka ovat pudonneet, ratisevat jalkojeni alla, murtuvat palasiksi ja katoavat tuuleen. Leijailevat. Vapaina, kahleettomina, painottomina.
Riippuvasta tammenoksasta irtoava suuri, punainen lehti rikkoo tasaisen vedenpinnan törmätessään siihen. Maailma on äänetön, lehti on punainen, punainen, punainen.
Veri on punaista. Rohkelikkojen merkki on punainen. Mansikat, vadelmat, kirsikat, karamellit. Pakkasessa jäätyneet posket, kylmettyneet nenät. Vihaiset kasvot, nolostuneet ilmeet. Liekit, paholaisten silmät, erikoismuste pergamentilla. Huispauspeleissä stadionin yllä kiitävä kaato. Rakkaus, suklaarasiat ystävänpäivänä, kukkivat ruusut.
Katselen vedessä kelluvaa lehteä.
Lilyn hiukset ovat punaiset.